[PS4] [PS3] inFamous

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 17 apr 2009.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dat ziet er erg gaaf uit! Bovenaan mijn wenslijst...zodra ik de rest heb uitgespeeld :9

2. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cool, ik ga hem zeker halen.

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Klinkt erg goed allemaal maar ikga denk toch eerst voor prototype. Als ik geld over houd dan ga in inFamous halen.

4. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    goed game

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Heh, wilde net kijken of deze review al geplaatst was.

Ziet er goed uit! De PS3 begint langzaam maar zeker terug te slaan met goede titels. Goede zaak voor mensen met een PS3 of meerdere consoles. Ik hou ervan om veel keuze te hebben! :b:

Waarschijnlijk ga ik eerst op de goodguy manier spelen. Zijn er hier nog evil maniakken?

6. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Vandaag komt de demo uit, maar nu ben ik alleen bang dat wij hier op onze PSN alleen de NLse demo ofzo zullen krijgen!?

Daarnaast ben ik benieuwd of onze versie inhoudelijk is aangepast (gecensureert), aangezien we dezelfde versie als Duitsland krijgen, en die houden nooit zo van bloed enzo.

7. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Staat nog steeds niet op PSN....

8. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.090
    Nope, heb ook net gekeken. Ben nu maar even die Zen Pinball demo aan het downloaden uit de US store.

edit: demo staat nu wel online :) Ben hem nu aan het binnenhalen :)

Laatst bewerkt: 21 mei 2009
  9. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.090
    Zojuist de demo een half uurtje gespeeld. Het zal vast aan mij liggen, maar ik vind er niet zo heel veel aan. Ik begon het eigenlijk al vrij snel eentonig te vinden. Beetje op de trein, beetje schieten op bad guys, daarna weer stukje verder met trein, etc etc.
    Daarna nog een andere missie als bad guy tegen andere bad guys, bij een watertoren, maar het was me allemaal een beetje te 'hectisch', veel springen en schieten. Vind de controls ook niet optimaal, terwijl dat toch volgens de reviews een pluspunt zou zijn.

Als je begint krijg je trouwens ook een clipje/filmpje, maar die kon je niet doordrukken, en dat vind ik eigenlijk ook altijd extreem irritant, dus dan heb je ook meteen minder zijn om het straks nog een keertje te proberen.

10. StephaN

StephaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik vervelend vond was dat ik een "superhero" game verwachtte, maar dat deze superheld toch wel erg slap aanvoelt.

Had toch wat meer crackdown verwacht (tegen het einde aan), kwa springen betreft. Schieten ja is leuk, maar had ook net zo goed een geweer kunnen zijn. En je bent gewoon vrij snel dood vind ik.

Denk dat ik maar voor die andere game ga (prototype)

11. ripley

ripley Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gisteren ff gespeeld maar denk niet dat ik hem ga kopen vondt het een beetje teveel van hetzelfde eentonig dus
    heb wel heel hard gelachen om de nederlandse stemmen = echt te erg voor woorden ben ik niet gewend op mijn xbox 360 }:]}:]

12. StephaN

StephaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat niet gewoon omdat je je ps3 in het Nederlands hebt staan? Bij mij was het namelijk gewoon in het Engels.

13. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, ik had het ook gewoon in het engels... anders zou ik ook niet eens kunnen spelen van het schuddenbuiken.

14. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik het niet koop voor de fullprice,cartoonachtig is niet echt mijn ding,slecht speelt het wel niet.

15. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel ook nog... het is leuk bedacht en het speelt lekker weg, maar voor mij waarschijnlijk weer zo'n titel die ik 10 uur speel en dan laat ik hem weer liggen om wat anders te spelen.. altijd zo helaas.
    Ik wacht denk ik ook nog even als hij is afgeprijst.

16. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Hmm, ik vond het wel tof allemaal. Ik vind sandbox games in principe leuk maar ben niet zo'n fan van racen, en dan heb je met gta en dergelijke al gauw een 'probleem'.
    Dit spreekt mij meer aan, de controls lopen soepel, je kunt lekker flexibel bewegen en de actie is leuk. Dat je redelijk snel doodgaat vind ik juist wel een pluspunt; brainless raggen werkt niet, je moet wel een beetje kijken waar de bad guys vandaan komen en een goede positie zoeken.
    Hebben :)

17. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook erg gecharmeerd van deze game na het spelen van de demo. Het spel ziet er goed uit, maar nog belangrijker, de gameplay en controls kloppen gewoon!
    Zoals je jezelf kan voortbewegen in deze game is ongekend goed en het verloopt allemaal erg soepel. Dat wordt de special edition halen op day 1, mits ik het spel in het engels kan spelen. De demo is dan wel in het engels te spelen, maar de retail versie schijnt alleen in het nederlands te zijn :mad:
    Dus schiet op met die patch! ;)

18. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    net de demo gespeeld. Opzch wel een leuke game. Weet niet of ik hem ga kopen. En als ik hem koop bestel ik hem wel bij gamehubs of play.com. Zijn ze goedkoper, en heb je in ieder geval zeker engelse taal.

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de demo ook gewoon in het engels hoor, moet er niet aan denken dit in NL te horen, my god.

Ik zag net de launch trailer en daaaamn, dat ziet er echt hardstikke nice uit zeg. Deze ga ik misschien nog wel halen ook dan. Alleen een vraagje...krijgen wij Europeanen ook de Uncharted 2 code erbij of dat niet? Als ik hem via play.com bestel wel.

20. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Het is best wel mooi. Maar als de demo al saai is, belooft niet veel goeds voor het volledige spel.
    Ga ik ook maar laten liggen dus...

Deel Deze Pagina