Er was een spel waarbij een track 24 uur duurde Volgens mij was Le Mans 24 Hours Fuel lijkt me een leuke race game ik ga hem zeker in de gaten houden
O dat was ook direct te lezen. Maar het is volgens mij ook niet online technisch mogelijk en idd wie wilt het nou? Ik ben al na 2 uur kapot als ik een endurance race speel met GTR. Maar ze kunnen het gezegd hebben als PR praat van "kijk een hoe groot de wereld is".
In Gran Turismo 1 op de PSX kon je toch al races doen die uren duurde Kijk wel uit naar deze game, ik vroeg me na het spelen van DiRT al af wanneer er een soort openwereld DAKAR achtige game kwam. En toen las ik de PU
In TDu zit ook een race die een rondje om Oahu gaat, die duurt ook geloof ik iets van anderhalf uur. Zal er eigenlijk een cockpit view aanwezig zijn, net zoals bij grid (of is dit al bekend)??
ik hoop het in iedergeval, de setting lijk me intressant. soort van dakar achtig grote omgeving. hopelijk is de balans goed voor de MP
wanneer komt ie nou echt uit , want ik lees hier en daar eind mei , maar ik lees ook pas in eind juni ?
dat denk ik dus ook, denk niet dat ze in een weekje tijd nou zoveel dingen kunnen aanpassen als er uberhaubt wel iets aan te passen valt
Zullen wss eerder problemen bij de drukkr zelf zijn, dan bij het spel. Tenzij ze nu al patches aan het voorbereiden zijn