Dit krijg ik tegenwoordig van THelfort. Ondanks dat de snelheid op zich prima is, knalt het er om de haverklap uit. Ontzettend irritant als je op Live o.i.d. zit. Toen het nog Speedlinq was viel de verbinding ook weleens weg, maar lang niet zo vaak als nu. Mijn download wisselde toen ook tussen de 14 en 15Mb/s. Sinds de overname blijkt dat echter onmogelijk te zijn. Volgende maand even opzeggen, en dan stap ik over op kabel van Caiway, het ultra abonnement. Hopelijk werkt dat wel goed.
Hmm wij hebben Telfort nu vanaf Februari ofzo en nog geen één keer gehad dat het niet werkte. Dus dat is opzich positief, de snelheid kunnen ze verder ook niet zoveel aan doen dus opzich wel tevreden. Zeker voor dat geld, €31 incl onbeperkt bellen.
Even ingelogt op het draadloze netwerk van mijn broertje. Hij heeft Slimbellen van KPN. 521ms Dit is voor mij terug naar de steentijd
Wat sloom En dit is nog wel met 2x verdubbeling. Het was eerst 200kb/s daarna 400kb/s en nu 800kb/s En was helemaal gratis van Chello. Kan ook komen omdat we 20x naar hun hebben gebeld voor klachten
0,76 MB (= geen 760 kb/sec). Je moet wat daar staat delen door 8. Dan kom je op het goede getal uit. Het maakt natuurlijk ook wel uit als je de test doet of je tussendoor ook lomp aan het downloaden bent of niet
30 eur voor internet alleen en het superpakket is 50, internet, televisie en telefonie(gratis bellen in onze woonplaats samen. En nee daz, zo lokaal is het niet meer, lijbrandt is er op meerdere plekken al voor er in hillegom glasvezel werd gelegd.
ik krijg foutmelding als ik die test doe: Latency test returned an error while trying to read the latency file. wtf betekend dat. Krijg ik op speedtest.net edit// nu werkt die wel als ik amsterdam pak toch maar eens een keer een nieuwe router aanschaffen, want volgens mij moet dit hoger zijn als ik 100/100mbit lijn heb....toch?
Alles in 1 - Extra van Ziggo. Mooi stabiel internet, Maar ik blijf het erg jammer vinden dat het super klantvriendelijke en behulpzame Multikabel is opgeslokt in het ongeorganiseerde en soms een beetje klant onvriendelijke Ziggo.