Halo 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Desiler, 22 mei 2009.

1. Desiler

Desiler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Ik heb sinds Zondag een Xbox 360 met het spel Halo 3, allemaal leuk en aardig maar ik heb het gevoel dat hij nogal ''lagged'. Ik heb op Youtube allemaal montages gezien en het lijkt wel alsof Halo 3 daar veel soepeler loopt. Ik heb de game zonder krassen en met mijn xbox is niks mis.

Mvg

2. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde probleem bij andere games?
    Is het online (slechte verbinding misschien?

3. Desiler

Desiler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee bij CoD2 geen last van, ook met SP lagged hij een beetje. En nee het ligt niet aan mn verbinding.

4. Sergeant Bubka

Sergeant Bubka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Help

Hee iedereen, ik heb ook halo 3 en ik wil graag het type double exp weekend doen maar dan staat er: one or more players do not have the maps required to play this game. En ik heb ook al die nieuwe maps gedownload maar nog doet ie het niet :confused: Het enige speltype wat ik kan spelen is social en ranked slayer :mad:

Wie kan me helpen!?

5. Desiler

Desiler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je die rotmap pack kopen, heb ik ook last van...

6. scorpion404

scorpion404 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de meeste double xp weekend moet je mythic legendary en herioc hebben.Om ze te laden:1.start halo op
    2.Ga naar de forge lobby.
    3.kies een andere map.Als je in de map lijst zit staat er "retrieving saved game files"".4.Als het geladen is zie je de maps die je hebt.Kijk eerst of je de maps hebt die je moet hebben voor een playlist.Staan ze er..dan kan je dat soort playlist doen.Staan sommige maps er niet,dan moet je ze mogelijk opnieuw downloaden.

7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Wel goede video settings ingesteld op je 360? 720p of 1080i etc

Hoe heb je het geheel aangesloten.

8. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Halo 3 heeft last van kleine framedrops (haperingen). Dat is niet erg, want je speelt met een controller.

Dit zou je niet moeten kunnen merken tenzij je er op gaat letten. Let ook op dat niet iedereen het ziet. Ik zag het namelijk bij al mijn vrienden en zij konden het niet zien. Op youtube kun je het ook niet zien, omdat het beeld daar een beetje vervaagd.

Irritant om zulke goede ogen te hebben. 8)

In ieder geval, als het heel erg is, bel gewoon de helpdesk op. ;)

Laatst bewerkt: 23 mei 2009

Deel Deze Pagina