Ik heb een paar dagen geleden die F1 wagen gehaald. Het is echt de moeite waard daarvoor tegaan!! Dat ding is snel, elke auto lijkt gewoon stil te staan
En dat is meteen het nadeel. Ik heb dan nooit meer zin om in andere wagens te rijden, omdat die altijd meteen té traag aanvoelen.
Hehe, dat ding gaat inderdaad erg hard ja. Leukste is als je tegen andere Ferrari F1 wagens gaat rijden, dat gaat echt hard.
De gehele Gran Turismo serie is in totaal meer dan 50 miljoen keer verkocht! Is wel leuk om de cijfers van de verschillende Prologue versies erbij te pakken: Gran Turismo Concept 2001 Tokyo ( PS2 ) Total: 1.56 million North America: N/A Europe: 1.00 million Japan: 430,000 Asia: 130,000 Gran Turismo 4 Prologue ( PS2 ) Total: 1.36 million North America: N/A Europe: 410,000 Japan: 790,000 Asia: 160,000 Gran Turismo 5 Prologue ( PS3 ) Total: 2.23 million North America: 550,000 Europe: 1.38 million Japan: 270,000 Asia: 30,000 GT5 Prologue heeft het dus erg goed gedaan! Vooral in Europa.
Ja ik snap wat je bedoeld. Maar ik blijf het gewoon leuk vinden om proberen snel en strak te kunnen rijden met een F40 (Alles uit, MT etc. etc. etc.) Ik vind dat gewoon al een uitdaging opzich...en ik vind het helemaal leuk om je wagen te kunnen tweaken @Alonso, Leuke cijfers boven, het geeft ook meteen aan dat Europa van racen houdt
Gran Turismo Concept 2001 Tokyo ( PS2 ) Total: 1.56 million North America: N/A Europe: 1.00 million Japan: 430,000 Asia: 130,000 Dit was natuurlijk geen prologue versie. Deze is een jaar na GT3 A-Spec uitgekomen. In europa heette de (wat meer uitgebreide) game Gran Turismo Concept 2002 Tokyo-Geneva
Hier overigens de volledige lijst: Gran Turismo - PS1 Noord-Amerika: 3.99 miljoen Europa: 4.30 miljoen Japan: 2.55 miljoen Azië: 0.1 miljoen Totaal: 10.85 Gran Turismo 2 - PS1 Noord-Amerika: 3.96 miljoen Europa: 3.68 miljoen Japan: 1.71 miljoen Azië: 0.2 miljoen Totaal: 9.37 miljoen Gran Turismo 3 A-spec - PS2 Noord-Amerika: 7.14 miljoen Europa: 5.85 miljoen Japan: 1.89 miljoen Azië: 0.1 miljoen Totaal: 14.89 miljoen Gran Turismo Concept 2001 Tokyo - PS2 Noord-Amerika: - Europa: 1.0 miljoen Japan: 0.43 miljoen Azië: 0.13 miljoen Totaal: 1.56 miljoen Gran Turismo 4 Prologue - PS2 Noord-Amerika: - Europa: 0.41 miljoen Japan: 0.79 miljoen Azië: 0.16 miljoen Totaal: 1.36 miljoen Gran Turismo 4 - PS2 Noord-Amerika: 2.90 miljoen Europa: 5.77 miljoen Japan: 1.24 miljoen Azië: 0.15 miljoen Totaal: 10.06 miljoen Gran Turismo 5 Prologue - PS3 Noord-Amerika: 0.55 miljoen Europa: 1.38 miljoen Japan: 0.27 miljoen Azië: 0.03 miljoen Totaal: 2.23 miljoen
Even voor de lol: Alle GT's: Noord-Amerika: 18,54 miljoen (36,84%) Europa: 22,39 miljoen (44,50%) Japan: 8,88 miljoen (17,65%) Azië: 0,87 miljoen (1,73%) Totaal: 50,32 miljoen (100%)
Naja, dat is een mooie update inderdaad.. baart me alleen wel een beetje zorgen dat zo'n kleine update meteen de "spec III" titel krijgt... ik dacht dat die titel toch echt was gereserveerd voor de beruchte najaar update met schade, meer auto's, banen en weersomstandigheden.
hier is die Citroen in t echt http://jalopnik.com/5057912/citron-...nt-venture-concept-with-gran-turismo-creators bizar ding , precies zoals een concept hoort te zijn
Mjah, Gran Turismo he, eerst zien, dan geloven. Voorlopig ook nog niets gehoord van Gran Turismo 5. Dat wordt minimaal een 2010ertje, en dat is misschien nog wat optimistisch.
Binnekort ga ik de PS3 aanschaffen,en met deze game. Mag dan wel een proloog zijn,maar ik vind GT wel nog altijd zeer stijlvol. Maar welke parcouren zitten er precies in?
Fuji Speedway, Suzuka Circuit, Daytona International Speedway, Eiger Nordwand, London City en de High Speed Ring.
Heb na de update problemen met het aanpassen van functies tijdens het rijden. Zo kan ik via het RA Functions pop-up menu, m'n ABS niet meer instellen, m'n rembalans niet meer instellen en m'n 4WD niet meer aanpassen etc. Kan alleen Traction Control en ASM aanpassen, de rest kan ik niet meer aanpassen. Iemand enig idee?
Even een vraag he, spelen jullie deze game met een stuurje of gewoon de DualShock3/Sixaxis. Zit namelijk te denken aan een stuurtje lijkt me een stuk leuker racen.
Als ik je een tip mag geven; koop de game op Play.com. Daar is ie 25 euro, inclusief verzending! Is in de UK, dus duurt wat langer, maar voor die prijs....! (heb je wel een credit card voor nodig)
Stuurtje is volgens mij een stuk beter.. dan natuurlijk het liefst een logitech G25. Ik speel nu met een wireless sixaxis controller, en ik merk wel dat ik moeilijk mee kan komen, vooral omdat ik niet gedoseerd gas kan geven met de triggers of de sticks door bepaalde bochten (eerste paar bochten suzuka bijvoorbeeld). Ik merk dat mensen met een stuur gewoon sneller gaan in de bochten, als je pegels ervoor hebt dan moet je denk ik zeker voor een stuurtje gaan.
Even een schop Is het spelen van de Prologue met controller echt een nadeel i.v.m. gas geven (als je het zo moet omschrijven) als je geen stuur hebt? Ik lees namelijk dat strapping young lad een G25 heeft maar daar heb ik op dit moment niet echt het budget voor
Ja kan ook het Gran Turismo stuur kopen die speciaal voor GT5 is ontwikkeld. Die is nu 80. Maar met de controller kan je prima consoleracers mee spelen. Maar een stuur is eigenlijk wel altijd beter.