Damn! Maar dan nog, wel een leuke toevoeging. Vond de game erg leuk om te doen dus zal deze ongetwijfeld aanschaffen! Maar niet vandaag ...
Ik heb de game vanmiddag binnen gehad Bedankt Peter:b: En is best een toffe game. Lijkt erg veel op de Conan game vind ik persoonlijk Zitten wel veel bugs in ja.. Vooral dat ledermaten en dode gasten vaak in de lucht blijven zweven. Of dat je soms klem komt te zitten en dat je dan weer Load Checkpoint moet doen. Maar verder is de game tof
Ik was vandaag ook even naar de stad gegaan om deze game te halen maar bij FRS, Bart Smit en Game Mania was hij €65. Dat is me toch iets teveel van het goede. Bij Dixons en Dynabyte hadden ze hem niet, dus dan haal ik hem maandag wel even bij de Media Markt... Heb er echt zin in, vind het een toffe game.
Gisteren de game uitgespeeld. Was best een toffe game Het weekend maar ff op hard nog uitspelen Moet alleen nog ff een paar reflexen upgraden voordat ik dat doe.. Weet iemand de beste plekken om dat te doen? Gaat om -Machette -Jungle Mutans En de robots.. Thanks:b:
Chapter 1.1 voor Machette en Jungle Mutants. Robots is ergens verder op, in het level voor je tegen die super robot (Sentinel ofzo) vecht. Dacht 4.x.
Ja ik had hem zondag ook uitgespeeld, inderdaad een toffe game. Ik zit nu op 860/1000. Ik moet hem nog op hard uitspelen, level 39 worden voor alle skills te kunnen kopen (ben nu volgens mij level 35), moet ook nog een paar reflexes upgraden en ik moet nog de dogtag achievement halen. Het zure is dat ik net 2 dogtags mis en ik heb dus geen benul van welke ik nu precies mis want ik heb geen guide gebruikt.. Level 39 worden, reflexes upgraden doe ik in het weekend wel even en dan ook nog binnenkort op Hard uitspelen. Dogtags laat ik maar voor wat ze zijn, want ik wil snel door de campaign heen. Beste plekken zijn trouwens: -Machette: 1.1 -Jungle mutants: 5.1 -Robots: 3.2
Je zal je zeker geen buil aan dit spel vallen. Erg vermakelijke hack & slasher. Speelduur had wel iets langer gemogen. Maar met het unlocken van hard, wat best een leuke uitdaging is, wordt dat wel enigzins goed gemaakt. Ik zou alleen niet die arena download kopen want 800 punten voor iets wat a. een gratis download voor pre-orders was (bepaalde winkel keten) en b. eigenlijk nauwelijks iets voorsteld en daarom al in de eerste plaats makkelijk gratis kon worden weggegeven is wel erg duur.
Moest uiteindelijk ook nog twee dogtags na ruim 2 playthroughs. Met behulp van een guide de game nog eens doorgelopen om de laatste twee te vinden. Had daarna geen zin meer in hard.
Thanks. Heb net de Machette en Jungle Mutans reflexen geupgrade. Nu alleen even de Robots,Maar die heb ik al bijna helemaal vol:b: De Machette duurt trouwens wel lang. Waarom wil je snel door de campaign heen? Als ik jouw was zou ik dan mooi een guide gebruiken als je meteen hard doet. Zoveel extra werk is het ook weer niet