E3 2009

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 25 apr 2009.

?

Wie heeft de beste show gegeven op de E3 van 2009?

  1. Microsoft

    90 stem(men)
    81,8%
  2. Sony

    19 stem(men)
    17,3%
  3. Nintendo

    1 stem(men)
    0,9%
  1. MRDude

    MRDude Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh, zo dom vind ik zijn theorie niet.

    Waarom geven ze geen commentaar? Ze zouden het echt wel zeggen als er geen nieuwe handheld komt. En als hij wel zou komen dan zouden ze dat echt niet nu al vertellen want dan mis je een enorme aankondiging op de E3.

    Ik verwacht wel dat er iets wordt getoond. :)
     
  2. GameKid360

    GameKid360 Guest

    Eindelijk is een verstandig iemand! :b:
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Microsoft heeft nog nooit op geruchten gereageerd ook als ze niet waar zijn ... dat is het beleid .. dat doen nintendo en sony ook ;)
     
  4. GameKid360

    GameKid360 Guest

    Mwoh, dat moest je nou niet zeggen. :'-(
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    PSP gerucht :)

    [​IMG]
    Well, if today's batch of rumors are true, it looks like the PSP could be in for quite a few changes beyond the seemingly inevitable hardware revision. As Develop is now reporting, in addition to those rumored music downloads, the PSP could soon also be getting a full-fledged game rental service, which would, of course, be one more means of making a UMD-less PSP a more appealing device (for game developers and consumers alike). Apparently, the service was first pitched to developers at GDC back in March, and was again mentioned in a consumer survey that just surfaced yesterday. What's more, while complete details are expectedly a bit light, the service would apparently charge PSP owners a monthly fee that would allow them to download "a fixed number of games" during their subscription period, although it's not clear if you'd also be able to simply rent 'em one at a time.
     
  6. Hanzo187

    Hanzo187 Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Al uitgebreid besproken. ;)
     
  8. GameKid360

    GameKid360 Guest

    Wist je dat die S voor ''Sukkelige noob, je vraag je je wel af wat we gaan aankondigen he?'' staat?

    /Mod Ja en wist jij dat nutteloze post zoals deze niet geapprecieerd worden? - Pegas
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Iemand nog slimme ideeën? :+
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ja, countdown tot 1/2 juni wat ook al de conclusie was een paar pagina's terug :).
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja pff, dat weet ik ook wel, maar daar is geen lol aan.
    Er zijn nieuwe lettertjes/cijfers bijgekomen. Ik zou toch denken dat iemand een idee zou hebben wat dat betekend. Speculeren enzo.
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Niet echt eigenlijk... we hebben nu een
    S of 5
    E
    3 (in het rood)
    9

    E39 duidt zeer waarschijnlijk op de E3 van dit jaar (2009 hé en de 3 van de E3 ziet rood). Dus zitten we nog steeds met de vraag of het een S of een 5 is, maar door de achtergrond lijkt het erop dat het een 5 gaat worden met Raiden. Dat of de Sub versie van MGS4 bevat extra content waarin je met Raiden kan spelen.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Yup, stel dat het alleen maar om DLC ging waarmee je twee chapters met Raiden zou kunnen spelen. Dat zou wel.. shocking zijn haha.
     
  14. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    De conferences voor onze tijden:

    Microsoft: Monday, June 1st, 6:30pm
    EA: Monday, June 1st, 10:00pm
    Ubisoft: Tuesday, June 2nd, 1:00am
    Nintendo: Tuesday, June 2nd, 5:00pm
    Sony: Tuesday, June 2nd, 7:00pm
    Konami: Wednesday, June 3rd, 11:00pm
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Een laatste voorspelling ... kijkt in glazen bol... ik zie ... Valve.. Portal II :cool:
     
  16. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Insidegamer

    Bron: Arena51


    [​IMG]
    De cover verwijst eerder naar een nieuwe Castlevania game of Lord of Shadows. Cover heeft waarschijnlijk dan ook niets te maken met de teasersite, maar aangezien de waarschijnlijk ook op de E3 getoond zal worden heb ik het ook maar gepost. Persoonlijk denk ik dat het dezelfde game is als de game in de volgende Famitsu.

    Bron: Neogaf forum
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    MS Nintendo en Sony stonden al in de startpost. Mét NL tijden.
    Al heb ik die naar aanleiding van bovenstaande tijden even aangepast. Vorige bronnen zaten er blijkbaar steeds naast. :+
    18:00 ipv 17:30 (MS)
    18:00 ipv 16:00 (Nintendo)
    20:00 ipv 18:00 (Sony)

    Zal eens zien of ik die van Konami en Ubisoft er ook nog ergens tussen weet te proppen. Al staan de belangrijkste er iig al. ;)

    De lijst met games die zeker aanwezig zullen zijn is btw ook weer eens geupdate
     
  19. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog twee dingen die ik hoop te zien op tde E3.

    - Performance upgrade van de NXE, ik hoef geen nieuwe functies, maar ik wil mn friendlist kunnen bekijken en berichten versturen zonder gedoe. Mn 360 loopt soms echt ZO traag met de guide open tijdens een game, kan soms een een halve minuut lang niet eens wat doen, bleh.

    - Cryengine 3 voor de consoles met bijbehorende games. Crysis voor 360 of zoiets :)
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hopelijk zien we ook een nieuwe Oblivion van Bethesda. :)
     

Deel Deze Pagina