Integendeel, ik speel totaal NIET defensief en blijf ook niet campen. Ik postte het alleen maar omdat Bonbridge ernaar vroeg . Btw, hoe word de leader eigenlijk gekozen bij Guardian? Want ik ben serieus elke match minimaal 2/3 keer de leader. Echt KUT.
Anyways, deed vanmiddag public Horde en kwam tot wave 19. Had een heerlijke campspot, tegenover de enemy spawn in dat kleine kamertje met de Boltok. Ik doe een ammo-run en zeg dit duidelijk over de headset dood één van die idioten die elke wave doodgaan de laatste enemy. Ik deed nog m'n best om m'n 2 shields te redden maar ik was net te laat. Dat betekend dus dat we in de allermoeilijkste wave totaal geen bescherming hadden . Njah, ik had geen bescherming want hun bleven buiten m'n campspot staan (eigen keuze dus pech als je doodgaat). Ik ging dood door een boomer en toen kwam er een aanrennen met een boomshield. 2 man overgebleven in dat kleine kamertje, was echt te grappig om een hele groep Boomers/Maulers/Grinders te zien staan daar. Kwam er opeens een Kantus die de boomshield omver trapte, tjah zoiets kon je al verwachten .
Laatst bewerkt: 23 mei 2009