Je bedoelt die wat ik ook al op de vorige pagina had gepost? anywee, die trailer ziet er idd goed uit. Hoofdpersonage vind ik nog steeds niet...mooi? goed? cheesy? Ik weet het niet, ze bevalt me niet. Te lange armen en benen misschien. Ook kan ik in de gameplaysegmenten moeilijk volgen wat er nou allemaal gebeurd, maar dat zal er wel aan liggen dat je het op een klein YT schermpje bekijkt. Verder: f*ck DMC, Bayonetta \o/
Ik moet Dante niet. Rotventje. Demo van DMC4 vond ik ook niks. Dit vind ik er beter uitzien , Vergeef me dat ik niet dezelfde mening als jou heb. edit: Waarom ben je er btw zo zeker van dat ie niet beter wordt dan DMC?
Nero is een held, Dante is een held voor degene die de andere DMC's hebben gespeeld. Dante is echt een baas qua emotie maar ook door zijn devil arm. Echt een baas was dat
wat zijn jullie allemaal maar enthousiast,.. ik vind t maar maar matig uit zien. Beetje van het niveau Bullet Witch en Bloodrayne
De gameplay lijkt niet echt op Bullet Witch hoor. Hoewel ik wel al op de eerste pagina al zei dat zij veel weg heeft van de character van Bullet Witch. En die game was trouwens vet Wedje leggen?
qua look en feel bedoel ik, het ziet er een beetje goedkoop uit. Maar aan de andere kant, het lijkt in ieder geval wel een aardig origineel verhaaltje te worden. Trouwens Bloodrayne had ook wel wat melee moves Maar serieus , wat zorgt er nou voor dat er uberhaupt mensen gehyped zijn voor deze game.'T is toch net zoiets als die game met die cowgirl in bikini met 2 zwaarden waarvan ik de naam niet kan uitspreken. Low budget, over the top en technisch nogal krakkemikkig? Of schat ik tnou helemaal verkeerd in..
Ik denk dat je het helemaaaaaaaaal verkeerd in schat ga alles maar eens checken. (trailers enzovoort) @powerslave666, Wat zet je er tussen?
Geen oog voor kwaliteit. Alles behalve low budget, technisch helemaal niet krakkemikkig. Wel heel erg over the top, maar dat is alleen maar positief in dit geval. Toch wel heel wat anders dan Oneechanbara, die ik er trouwens ook wel vet uit vind zien.
Damn,Al die Trailers worden er weer erafgehaald Bayonetta-New trailer(Kijken hoe lang deze het doet) Ik denk dat je het verkeerd inschat Zeg maar wat Het Styltje is wel best apart. Maare ziet er toch tof uit. En over the top is vet
Hahaha,Dat is dan weer jammer.. Anders doen we het samen reviewen Fortitudo, a boss from Bayonetta, designed by Yusuke Hashimoto. Affinity, an enemy from Bayonetta, designed by Yusuke Hashimoto. Affinity, an enemy from Bayonetta Damaged, designed by Yusuke Hashimoto.