Gears of War 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 17 apr 2009.

  1. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Je bent meestal leader als je de meeste kills hebt. Of hun leader kilt ;)

    E: Dit is meestal bij mij dan, weet niet hoe het bij anderen zit?
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2009
  2. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Bij mij hetzelfde ;)
     
  3. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Meeh, wat lame. Doe dan gewoon random.
     
  4. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Nee liever niet. Je hebt wel eens van die mensen die niet actief zijn en gewoon op de spawn blijven staan. Hij wordt leader en zeg maar gedag tegen die ronde..
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was niet persoonlijk tegen jou, ik wilde meer in het algemeen een statement maken. Leuk verhaal btw over Horde, ook erg herkenbaar. Jammer dat sommigen dingen als ammo run niet begrijpen. Of dat je vlak voor de volgende wave begint even je stuff moet oppakken en weer neerleggen
     
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik rush ook altijd als een gek hoor, het is onzin om te roepen dat iemand defensief speelt. In Cod 4 bijvoorbeeld is dat wel vaak zo, maar ik ben echt niet iemand die constant gaat campen op de granate spawn ofzo.

    Ik vind het persoonlijk wel wat over je skill zeggen, tenminste iedereen waarmee ik heb gespeeld die een 2+ K/D ratio had was toch wel een stuk beter dan de gemiddelde Gears of War speler.

    In Gears of War 2 ligt het toch een hoop aan de tactiek die er gebruikt wordt. Ik zie zó vaak mensen wegrennen als ze eenmaal 3 machinegeweer kogels hebben gevoeld. In mijn ogen is wegrennen in 9/10 keren het stomste wat je kan doen, tijdens het rennen wordt je vaak snel gedownt. Ik pak dan altijd de shotgun en zoek die speler op. Ik zie zo vaak dat mensen niet slim bezig zijn als de killcam aanstaat.


    Edit: is de Horde nu al met experience? Zoja hoeveel is de XP ratio? Zonee, wanneer komt die dan? :)
     
  7. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel meestal wel redelijk goed (laatste tijd niet omdat ik lang geen gears heb gedaan) en ben ook redelijk vaak degene die per toeval de enemy leader tegenkomt. Nu ik dit weet ga ik de volgende keer twijfelen, zal ik hem doden en leader worden of zal ik gewoon omdraaien en wegrennen? Heb liever dat ze het random doen.
     
  8. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Volgens mij is dat er nog niet ;)
     
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Horde met XP komt volgens mij pas met TU4, geen idee wanneer dat er is maar ik kan in elk geval niet wachten. Denk btw dat de ratio erg laag is (soort van Annex oid) of dat ze de hoeveelheid EXP die je kunt verdienen per enemy omlaag gooien, want heb laatste paar dagen vaak genoeg meegemaakt dat ik binnen 5 sec meerdere boomers/grinders/maulers dood, je moet gewoon op de enemy spawnpoint 1 of 2 gifgranaten plakken. Drones kunnen wegrennen maar grotere vijanden zijn vaak te traag en die down/kill je :).

    Ik had gisteren trouwens echt 4 heerlijke kills met granaten, speelde met Meowth samen in Guardian. Enemy leader zag ik lopen in de buurt van de enemy grenade spawn en iemand had hammer of dawn dus hij rent naar cover en ik gooi een granaat helemaal in dat kleine kamertje, boom leader + nog 1 gast gedood. Daarna liep ik verder, gooide ik nog een granaat bij de boltok had ik er weer 2 gedood. Sweeet :cool:.
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2009
  10. indir

    indir Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is gow 2 in old skl style saai zeg! echt saai gewoon! potjes duren korter of je wint snel of je verliest snel. en het is ook heel stil in mapjes etc. echt niks aan..
     
  11. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    old school = meer taktiek, iets wat Gears 2 duidelijk nodig heeft :)
     
  12. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    vind er niets old school aan...die kutsmoke stunt nog steeds, zij het nu dat je stilstaat ipv dom op je bek gaat. en 4 tegen 4 is niets oldskools aan..das gewoon voor de vorm.

    valt iig erg tegen...want je kunt nog steeds nades taggen op de muur, de chainsaw is nog steeds fucking irritant om tegen te houden (erger dan in 1) etc. waar dit goed voor was, joost mag het weten.
     
  13. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het zelf ook zwaar klote old skool. Gears of War 1 vond ik geweldig, maar dit valt echt tegen. Potjes zijn idd gewoon te kort en ik ben het helemaal niet meer gewend dat die shotgun zo sterk is.

    Edit: Voordat ik commentaar krijg. Ik heb nooit gezegd dat Gears of War 1 beter is dan 2.
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2009
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Sorry hoor, maar iedereen zit altijd maar af te zeiken dat Gears 1 beter was. Nu heb je de kans om deeltje 2 op de manier van 1 te spelen met de extra's en dan wordt er gezeurd dat je het niet gewend bent, sja.
     
  15. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt 100x beter, die achterlijke chaos van 5v5 is weg + dat niet elke mongool 36 smoke granaten in het begin gooit. 4v4 brengt meer rust c.q. minder chaos wat de game drastisch bevordert.

    EDIT: De lag is ook minder, dit omdat er 20% minder personen aanwezig zijn die de connectie vaak verstoren.
     
  16. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind dit ook veel beter, vooral de smokes zijn een grote plus punt. Dat het 4vs.4 is vind ik ook wel fijn. Nu draait het veel meer om tactiek en skills. Je hebt nul skill nodig om een 3 tegen 1 gevecht te winnen, die gevechten zijn er nu niet meer. 2vs.1 gevechten zou je best kunnen winnen. Nu het rustiger is is het ook fijner en makkelijker om bijvoorbeeld de sniper te gebruiken, niet dat je hem oppakt en doodgeschoten wordt door een shotgun die daar zat te wachten.

    In mijn ogen is dit echt relax!

    Net was het ook wel grappig, ik schiet met een torqbow pijl een headshot en vervolgens blijft hij in het lichaam hangen van degene die daar achter stond, plats.. plop boem 2 kills :+
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Gister een paar potjes gedaan. Te weinig om een goed oordeel over te geven. Was voor mij nog steeds kwestie van wel/geen host zijn om normaal te kunnen spelen.
    Vier tegen vier toont meteen stuk rustiger. Met guardian zat ik in een team waarbij we met zijn allen, ook de leader, direct naar andere team gingen op Pavillion. Niet gelijk naar binnen stormen ivm de granaten, maar we pakten ze wel. Een ander potje werd het ook meer rushen. Toen hadden we er 1 in ons team die afk was, maar met zijn 3en pakten we ze nog. Tactiek was er in de 3 of 4 gespeelde potjes niet. Gewoon rushen en knallen.
    Grootste voordeel die ik merkte, was dat er niet als een gek smokes gegooid werd.
    Maar goed, wacht denk wel tot uitbreiding of TU4 voor ik GoW2 weer echt oppak. De laatste tijd meer met andere games bezig.
     
  18. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel jammer dat je experiance niet zo snel meer gaat. Moet nu nog 6000 exp tot level 50 |-)
     
  19. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan het old-school thema wel in een aparte playlist worden gemaakt:cool:.
     
  20. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik hoop het, want vind het 3x niks.
     

Deel Deze Pagina