Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dit lijkt zo te zien Fallout 3.5 wel. ;):)

2. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Dat was de bedoeling toch. :lol:

3. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    en fallout vegas ook al fallout 3.5? dit dan eerder 3.4:+

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Lol jongens, maar het maakt allemaal niets uit. Zolang het vet spelen is vind ik het wel best. ;):)

5. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    Heej allemaal, ik heb een probleemXD!

Ik heb net The Pitt uitgegamed, maar ik heb mijn oude equipment nog niet teruggekregen! En aangezien dat de wazerwifle, Gauss rifle en nog wat unieke dingen waren vind ik het nogal genaait. Weet iemand hoe ik het eventueel nog terug kan krijgen? Zonder weeeeer overnieuw te beginnen met het spel, want dr zit al 90 uur in dat spelXD.

6. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al met al hartstikke veel respect voor Bethesda, die toch wel aan de lopende band, mag je zeggen, Add-ons uitbrengen. Vergelijk het met een Fable II, waar je om het drie-kwart jaar een add-on'tje krijgt. Ze houden het spel heel slim levend, als je de ene add-on hebt uitgespeeld is er alweer een andere aangekondigd... keep up the good work!

7. maybe1984

maybe1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je bij de ingang staat van the Hole. Dat gat waar je moest vechten. Hier ligt een footlocker op de grond en daar zit alles in...

8. GundamBlade

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, gevonden! Bedankt;). K had hellemaal gaan aanwijzing ofzo waar het moest liggen... Maar gelukkig hebk nu alles terug:D

9. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet door de laatste convo geskipped was met die griet, dan had je het gewoon gelezen ;)

10. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ja. toen de pitt net uit was zaten ook zoveel mensene te zeuren dat ze het niet konden vinden maar eerlijk gezegd was het overduidelijk.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Lol, als ik het in een keer kan vinden moet dit wel een nieuw record zijn of niet Vegeta? Heb je die naam btw genomen omdat ik je in het verleden altijd zo aansprak? ;):9

12. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    welk? me nieuwe gameraccount? Nee niet echt, altijd al gewoon een Vegeta maar een of andere kerel heb hem al. Dus daarom nu maar zo. Was het ook zat om constant Super te worden genoemd (ondanks dat ik het ben)

13. GundamBlade

Leuk Bevonden:
    0
    Haha normaal lees ik alles wel hoor, maar ik ben een maand geleden met The Pitt begonnen, tot aan de steelyard heb ik gespeelt. En sinds gister benk pas verder gegaan omdatk eindelijkw eer es tijd had! Maark ging zo snel omdak Broken Steel ook wou spelenXD.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Gister Broken Steel aangeschaft eigenlijk alleen om de level cap te verhogen. Nu heb ik voor mn level 22 de Explorer perk gekozen. Ik dacht dus dat ik alles wel zo'n beetje gehad had in de game maar wat blijkt, zijn nog wel een locatie of 20 die ik nog niet gevonden had :+ Dat wordt van t weekend lekker Fallout 3 spelen dus :)

15. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had die explorer perk al ruim voordat broken steel uitkwam, en geloof het of niet, in vindt zelfs nu nog locaties waar ik nog nooit ben geweest.
    Gisteren ontdekte ik 4-5 subway locaties met buitenlocaties erbij, en het witte huis. \o/

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    vooral in DC zelf waren er best veel plekken die ik nog niet gevonden had, moet zeggen dat ik het weer erg leuk vind na een paar maanden andere games gespeeld te hebben.

zo was ik gister voor het eerst in Fort bannister, dat was me toch een vevldslag met die talon company merc's daar, zelfs met mijn level 22 en small weapons op 100 character best nog pittig.

heb nog wel 1 vraagje, waar kan ik het beste .44 ammo kopen voor Lincoln's repeater. Het is verreweg mijn favoriete gun maar ik zit bijna altijd zonder ammo.

Las dat je na The Pitt er zelf ammo voor kan maken klopt dat? Want dan schaf ik die vanavond denk ik ook maar aan.

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Het beste kan je nu naar Canterburry Commons (o.i.d.) gaan en daar spreken met Uncle Roe. Je moet hem vragen naar wat hij je over het dorpje kan vertellen. Heb je dat gedaan, dan kan je doorvragen naar de organisatie van de handelaren. Doe je dat, dan kan je in ze investeren (1e keer: 200 caps, 2e keer: 500 caps). Als je dat doet in de wapen handelaar, zal hij véél meer wapens en ammo verkopen.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Thx , dan ga ik die zo maar eens opzoeken :) (hopen dat ie nog leeft)

19. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Als je The Pitt hebt uitgespeeld kun je van Scrap Metal en ammo, ammo maken (Dus bijvoorbeeld van 5 mm ammo, 5.56 mm maken).

Ik heb nu net The Pitt uitgespeeld en vond deze DLC veeel leuker dan Broken Steel! Ook was de spelduur iets langer gok ik.

Bij The Pitt krijg je een behoorlijk nieuw gebied erbij, een soort van 'gemeenschappelijk dorp' met een eigen bestuur en voorziening etc. Hierin heb je weer een aantal quests en kun je nice items verkrijgen. Ook is het gebied weer groot en tot in detail afgewerkt! Het verhaal is ietwat voorspelbaar maar wel boeiend. Je hebt best veel keuzes tussen goed en kwaad.

Broken Steel is iets meer straight foward. Aangezien je alles in opdracht doet van The Brotherhood of Steel, moet je ook een beetje de goed heiligman spelen. Deze quests waren ook leuk en je volgde wel degelijk een verhaal en ook de gebieden waren goed uitgewerkt (Je ziet bijvoorbeeld een Enclave mobile basis, ter grootte van een hele stad), maar toch iets minder dan The Pitt ;p.

Is PA nog het downloaden waard? Ik heb gehoord dat deze erg kort is namelijk! (Plusminus 2 uur). Ik heb me met BS en TP nu ongeveer 10 uur vermaakt en zit bijna op lvl 25.

20. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben nu bijna bij level 20 en ik ben nog wel een tijdje bezig met de "normale" fallout 3, maar welke content moet ik nu downloaden zodat ik door kan "levellen" ? anders vind ik het het wel zonde om al die xp weg te gooien.

en helaas is de weapon trader ( caravan ) bij mij "verdwenen" ik kan ook niet in hem investeren (en dus ook geen shiskebab-schematics bij hem kopen), kan je deze nog op een of andere manier resetten ofzo???

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina