De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 22]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 1 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35

    Dat vond ik dus ook een erg aantrekkelijke aanbieding.. Tot ik verder ging kijken, het abbonement koste 20 euro per maand! En dan had je 8 hd zenders, waarvan ik er 6 niet eens ken. En als je een HDD-decoder wou, dan mocht je nog 10 euro per maand extra gaan betalen.. En dan kreeg je er trouwens ook nog sport 1, 2 en eurosport 2 etc bij. Nee dankje, wij hebben nu ook canal digitaal, en voor 5 euro per maand krijg je niet eens TMF, Veronica en discovery.. Het is echt een verschrikkelijk dure aanbieder. Maarja, je moet wat he als er geen kabel verkrijgbaar is.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2009
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je geen kabel ( Ziggo , Upc ) of ADSL verbinding hebt , dan blijven er maar 2 providers over namelijk Digitenne of Canal+.
    Digitenne is weer heel gevoelig voor storingen.
     
  3. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Digitenne is gwn drama. Een videoband ziet er gewoon beter uit...
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Iemand?
     
  5. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben misschien van plan om het ziggo alles-in-1 pakket te nemen. (tv, internet en telefonie) Maar als ik de postcode check doe, komt er te staan bij tv, interactive tv en alles-in-1:
    Ik heb op het moment tv van Cogas. Als ik dit zou opzeggen, kan ik dan wel tv, interactive tv of het alles-in-1 pakket? En is ziggo de beste keuze voor digitale tv kwa prijs, kwaliteit en voor eventuele uitbereiding van het pakket met eredivisie live.
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2009
  7. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat TV via Ziggo nog niet beschikbaar is in jouw buurt. Ik kan bijvoorbeeld ook geen UPC nemen.
     
  8. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er erg netjes uit, maar ik twijfel toch nog!
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Analoge tv is van de Cogas ;)
    Het totale digitale pakket wordt geleverd door Ziggo.

    Ken genoeg mensen in Almelo die digitale tv van Ziggo hebben.
     
  10. Schizo007nl

    Schizo007nl Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het niet mogelijk om bestanden op de Humax 5050c te zetten.. ik dacht dat de 5050 alleen kon exporteren en niet importeren!

    De Sony S4000 heeft een 50Hz beeldverversing! --> http://www.sony.nl/product/t32-s-series/kdl-40s4000/tab/technicalspecs

    De Sony 40V5500 is wel een aanrader.. de Bravia 3 engine geeft mooiere kleuren dan de S4000 en daarbij komt dat de V5500 een model is uit dit jaar.. maar goed.. dat is niet belangrijk.. linkje V5500 -> http://www.sony.nl/product/t32-v-series/kdl-40v5500/tab/technicalspecs#tab
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het moet wel mogelijk zijn , lees in de verschillende forums iets over FTP !!
     
  12. Schizo007nl

    Schizo007nl Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, misschien dat jij onze medemember wat meer kan uitleggen dan! ;)
     
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel nog,morgen is in een paar winkels gaan,zo op internet zoeken is zot,sommige mensen vinden sony de beste andere samsung en zo gaat dat maar verder,ik wou eerst een hd ready van samsung kopen 42inch maar voor 200e meer heb je een full hd dus dat is toch beter ? maar die van sony full hd zijn 40inch is dat een verschil ? sorry voor de vragen maar ik ken er te weinig van.
     
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik dacht destijds precies hetzelfde, maar na 1,5 jaar de ps3 te hebben staan het aantal gekochte games nog steeds op nul. Ik blijf xbox-fan zullen we maar zeggen.
    Geweldige blu-ray speler trouwens en deze wordt automatisch steeds ge-update!
    De speler is snel met inlezen en zeer zeer stil, geluid en beeld zijn subliem.
    Ik heb echter geen enkele ervaring met andere spelers.

    In mijn kast en kamer staat de ps3 erg goed, maar toch is de vorm en het uiterlijk misschien "moeilijk" in andere huishoudens. Een stand alone zal gewoon mooier zijn qua uiterlijk.
     
  15. Schizo007nl

    Schizo007nl Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, veel mensen zijn merkgebonden en zullen voor een bepaald merk gaan.. mijn advies is om te kijken naar wat volgens jou het mooiste beeld oplevert! Houd inderdaad rekening met de aanschaf van je tv, een Full-HD mag misschien voor normaal tv kijken nu nog niet interessant zijn, maar wat dacht je van een PS3, Xbox360, BluRay speler, HD camera of laptop.. al die apparaten ondersteunen tegenwoordig een Full-HD resolutie dus je krijgt een scherper en gedetailleerder beeld op een Full-HD tv dan op een HD-ready. Stel voor jezelf ook een maximale grootte en budget in, dat helpt je bij het kiezen van een tv.. anders zie je telkens voor een paar tientjes meer en ben je uiteindelijk meer geld kwijt, dan wat je uit wilde geven.. of je moet zeggen dat maakt me niet veel uit.. Let wel op dat er ook een verschil zit tussen 50Hz en 100Hz tv's.. oftewel de beeldverversing van een 100Hz tv ligt twee keer zo hoog.. en daardoor worden er vloeiendere beelden weergegeven op je tv.. dit is zeker een must voor het kijken van sport of snelle films en natuurlijk het spelen van games!

    Nou ik hoop dat je zo een beetje wijzer bent geworden ;)
     
  16. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Je hebt wel een scherper en gedetaileerder beeld bij FULL-HD, alleen ziet het menselijk oog het verschil haast niet op een beeld dat kleiner is dan 50". Dus erg veel heb je er niet aan. Enigste reden voor mij om een FULL-hd aan te schaffen ipv een HD-ready zou zijn als ik hem als computer monitor zou willen gebruiken, dan merk je het verschil in resolutie wel.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bij X360 & PS3 games zie je het verschil wel degelijk....voor TV kijken hoef je het niet te doen aangezien de HD kanalen op 720p (HD Ready uitzenden). HD DVD en Blu-Ray daarentegen zijn wel weer 1080p (HD DVD niet allemaal dacht ik).
     
  18. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ach, in de winkels zie je toch grotendeels Full HD's die vaak ook betere specs hebben dan de HD-ready's.

    Over dat 50hz en 100hz. Ik moet zeggen dat ik het verschil niet echt zie8) Maarja kan aan mij liggen. Nog maar eens goed kijken denk ik:+
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is ook rustiger voor je ogen. Verder kun je het verschil boven 72Hz niet eens meer waarnemen.

    Dat FHD's betere specs hebben is logisch. HDR wordt ook bijna niet meer gemaakt.
     
  20. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Blurays ook niet allemaal hoor :b:

    Maar 720 of 1080p op een HD-R tv ziet er erg goed uit, het verschil met 1080p op een 1080p tv is minimaal.

    Ga je echter met een F-HD tv (1080p) materiaal bekijken en switchen tussen 1080p en 720p invoer, dan zie je wel veel verschil omdat de tv 360 beeldlijnen bij moet gaan verzinnen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina