Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 8 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit soort teasers kunnen mij ook gestolen worden.. van wat ik er nu van kan maken, en dat is weinig met teasers van een paar seconden, is dat we een paar uitbreidingen krijgen op een al succesvolle game en engine.. nieuwe levels, nieuwe wapens, nieuwe voertuigen, al met al het verwachte, en daar is niks mis mee.
    Maar maak me maar weer wakker als er echt wat nieuws is, in game trailers met uitleg wat er allemaal vernieuwd en verbeterd word, etc.
    Ik zie nu analyses van teasers die helemaal niks nieuws brengen, en heel wat hype terwijl het eigenlijk nog niet nodig is... beetje overkill nu en dan begin ik games meestal wat te haten als het zo overdreven wordt gehyped.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Goede games verkopen zichzelf die hoeven niet gehyped te worden imo.

3. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    862
    Morgen/vandaag is het zover, de world premiere :+. Ben benieuwd wat er getoond word. Hopelijk gameplay :).

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Voor mij juist de flop van het jaar; daarom doe ik net als die twee boven je ook niet mee aan de hype. ;):thumbs:

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach ja hype is er niet echt. COD 4 is game van het jaar geworden en wordt nog steeds veel gespeeld, dus er wordt gewoon weer een goede game verwacht. En dat mensen GTA een flop vonden hadden er misschien teveel van verwacht wat niet realistisch is. ;)

6. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe laat komt de nieuwe trailer nu eigenlijk online? (voor ons europeanen that is). En wordt hij gewoon vrijgegeven op gametrailers.com, of moet ik de MW2 site in de gaten houden?

7. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik was al aan het wachten totdat iemand de trailer poste;)

8. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    in de Power Unlimited stond een hele preview over de game. Ze hadden als enigste nl gamesblad de game mogen spelen. Erg positief waren ze. Maar er stond ook in dat Call of Duty 5 beter verkocht had dan deel 4. Is dat zo? Want deel 4 was 12 miljoen keer verkocht??

9. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kon niets recenters vinden:

10. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen lekker de officiële trailer van Modern Warfare 2... Ik heb er alle vertrouwen in in dat er wat van gemaakt word.. :cool:

Iemand nog wat nieuwe info gespot? :D

11. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    862
    Vandaag is de trailer ;).

12. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, morgen i.v.m. het tijdsverschil. :)

13. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Wanted to confirm/discuss: Game 4 of the Eastern Conference Finals between Cleveland and Orlando (how good was game 3 by the way!?) will be played at 8:30pm ET. I assume the trailer will be played at half time or there abouts, so roughly 9pm ET (don't tune in any later).

At any rate, check the Official Modern Warfare 2 site from around these times onwards to see if the trailer has been posted yet.

Check out this map if you're not sure what time zone you're in.

So, "ET", Eastern Time being -5 GMT, the trailer will hit at approximately:

The Lucky Lot: United States
    -8 GMT - 6pm - Los Angeles, Seattle
    -6 GMT - 8pm - Chicago, Houston, Mexico, Calgary, Denver, Arizona
    -5 GMT - 9pm - New York, Montreal, all you lucky ET timers
    -3 GMT - 11pm - Greenland, some of South America (they're a bit different)

NB: For all locales below this point, the trailer will actually be airing on Monday 25th, due to being ahead of the US in time zone.

The Unlucky Lot: Europe
    +0 GMT - 2am - UK, Portugal, Morocco
    +1 GMT - 3am - Western Europe; France, Spain, Germany, Italy, Norway, Sweden and east to Poland, the central 'chunk' of Africa (from Algeria pretty much straight down)
    +2 GMT - 4am - Finland, The rest of the Baltic States; Estonia south through Ukraine, Macedonia to Turkey, also Israel, Lybia, Egypt, South Africa (I think)

Early Risers: Armed Forces
    +3 GMT - 5am - Western Russia; Moscow, St Petersburg, servicemen in Iraq and anyone based in Saudi Arabia or Kuwait
    +3:30 GMT - 5:30am - Servicemen in Afghanistan
    +5 GMT - 7am - Pakistan, Central Russia

It's Already Monday here: Oceania and Asia
    +8 GMT - 10am - Perth, hooray! Most of mainland China, KL, Singapore
    +10 GMT - 12 midday - East Coast of Australia; Brisbane, Sydney, Melbourne
    +12 GMT - 2pm - New Zealand; Auckland, Wellington.

Time zones really screw with my head, so feel free to correct me on any mistakes I may have made and I'll update this post.

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    3 uur 's nachts :lol:

15. CoMpLeXx

CoMpLeXx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik toch nog een reden om iets eerder uit mijn bed te stappen. Wekker gaat om 4.12, dus paar minuten eerder. Dan kan ik de trailer checken :).

16. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    ik check em morgen gewoon op school.

17. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Denk eigenlijk dat dat met die movable turrets beswel gay kan worden. Als dat net zo goed is als een Heli, krijgt 1 iemand daar zóveel kills mee..
    Weenie hoe ze dit aan gaan pakken.
    Voor de rest wel zin in een Modern Warfare deeltje 2, deel 1 heb ik nu al wel gezien.. Tijd voor wat nieuws!

18. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    De eerste echte screenshot:

Dit is denk ik de nieuwe mode ( ben ff de naam kwijt ).

19. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Uit de PU:

Singleplayer:

-Je kunt een pistool in de ene en een mes in de andere hand houden waarbij de hand met het mes de hand met het pistool ondersteunt.

-Er komt een level met de naam 'International Cyber Space Lab' (verwijst dus naar iets met de ruimte).

-Meer onschuldige mensen komen op je pad voorbij, vooral in Rio.

-Er verschijnen bullettime momenten.

-Er komen Challenges, waarbij een van die challenges lijkt op de Horde Mode in Gears of War 2, alleen draait het hier om tijd.

Multiplayer:

-Een aantal nieuwe modes, die worden bekend gemaakt op de E3. Het zijn modes die nu nog niet in andere games te zien zijn.

-Het schild wordt 100% zeker een perk (!). Je kunt straks met 2 man twee schilden dragen en dat de derde speler schuilend achter de schilden het vuur kan openen (dit vertelde Robert Bowling).

Verder waren er drie demo levels: Cliffhanger (sneeuwlevel waarbij je ook een heartbeatsensor gebruikt, daarmee worden vijanden makkelijker opgespoord), het tweede level is in een krottenwijk in Rio De Janeiro, het derde level is er een in de woestijn.

Waarschijnlijk komt er geen co-op in, omdat het volgens de presentator niet in een game als Call of Duty past. MW2 begint met een infiltratiemissie, waarbij je dus moet sneaken (). Er komen ook meer wapens dan in CoD4, waarbij ook een aantal oude wapens weggaan. De originele wapens worden uiteraard gedetailleerder.

Het vizier van de wapens kan nu ook vies worden en een red dot verdwijnt als je nergens op richt. Ook kan er in de omgeving meer kapot. Volgens de PU gaat MW2 qua detail over Killzone 2 heen en zal het de strijd aankunnen met Operation Flashpoint: Dragon Rising.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Iets met de ruimte? zijn ze bij de PU nou zo dom of ben ik nou zo slim, volgens mij heeft Cyberspace niks met de ruimte te maken :+

Misschien wel een hint naar t plot, iets met cyberterroristen a la Die hard 4.0 misschien?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina