1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    en hou je van shooters dan koop je allebei :+

    maareh, wtf.. zijn die cijfers nou inclusief bundle copies? want anders zou t echt slecht zijn van KZ2 :mad: 2 maanden terug gingen er nog 6 keer zoveel over de toonbank volgens mij
     
  2. GameKid360

    GameKid360 Guest

    Weet veel? Jullie voerde z'n kleine discussie, Killzone vs Halo. Dus dan haal ik Donkey Kong erbij. xD
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Mag ik m nu een ban geven? O-)
     
  4. GameKid360

    GameKid360 Guest

    Omdat ik fan ben van DK? Neuh! :mad:
     
  5. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo slecht.

    In de maanden februari, maart en april maart in totaal 677,000 stuks verkocht in de USA. En dat voor een titel die zo veel geld heeft gekost, zo lang in ontwikkeling is geweest en waar gamers zo lang naar hebben uitgekeken. En een systemseller is het ook al niet.

    Vergelijk KZ qua sales maar eens met MGS4, GTA4, Gears, Left 4 Dead, COD4 etc en je komt tot de conclusie dat KZ financieel gezien geen hit is.

    MSG4, dat was wel een systemseller. Ben benieuwd hoe die het op de 360 gaat doen.
     
  6. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik denk dat je de spijker op z'n kop slaat, komt waarschijnlijk door die pack wie microsoft heeft uitgebracht: Xbox + Halo Wars + Halo 3.
     
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Het zal ook wel te maken hebben met het feit dat Halo 3 nu nog steeds zo'n beetje de meeste gespeelde (console) online game is...
    Gameplay is niet uit te leggen maar bewijst zich door mensen die de game blijven "playen" ;)

    Ik bak niks van Halo online (nipt een level 29 met slayer) maar toch heb ik er nog net zoveel plezier mee alsof hij net uit was.
    Afgelopen 24 uur ongeveer 650.000 spelers online om H3 te spelen... Toch knap na 20 maanden.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatst bewerkt: 22 mei 2009
  9. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt helemaal klaar voor een game als Heavy Rain, mooi verhaal, personages, en veel atmosfeer. Heerlijk!
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Heb alleen de link van gamersyde bekeken, what de f**k is er gebeurd met de graphics! :eek:

    Het spel is niet half zo mooi meer als de demo die we eerder zagen en die (hoe toevallig) niet in het spel zit. Ik vind de graphics nu maar matig en dat voor een spel wat zo te zien voor een groot deel op een rails loopt.

    Fahrenheit niet gespeeld, maar die moet super zijn dus ik geef dit een kans maar ik ben nu toch behoorlijk teleurgesteld |:-

    edit: hmmm 3e filmpje heeft me dan toch wel weer om.... maar die graphics blijven balen
     
  11. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Fahrenheit is underrated een topper. Toevallig het spel een keer opgepikt voor de ps2 en ik werd vanaf moment 1 in het spel gezogen. Had nog nooit van het spel gehoord of gelezen en dat maakte het allemaal nog lekkerder, omdat alles een verassing was :9
    Hierdoor kan ik niet wachten op heavy rain. Eindelijk weer eens een game met een goed verhaal. Daar hou ik van. _O_
    De graphics zijn iid achteruit gegaan zo lijkt het. Maar dat boeit me niet zoveel. Fahrenheit was ook niet het mooiste spel op aarde.O-)
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2009
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Jezus.

    Heavy Rain? What the FUCK!? Gewoon ... Max Payne kwaliteit :eek:
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    eeeh ik snap de link niet...
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Je weet hoe dat gaat, dat is wel vaker zo bij games die uitkomen op de Playstation 3. Misschien komt het nog goed wie weet, maar het ziet er inderdaad erg teleurstellend uit t.o.v. wat zij eerst aan de pers toonden.
     
  15. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het er eigenlijk helemaal niet erg teleurstellend uitzien, zeker dat laatste filmpje (lagoon) ziet er echt goed uit. Vooral de animaties zijn super vloeiend. Het ziet er inderdaad wel minder goed uit dan de allereerste beelden die we in het begin voorgeschoteld kregen, maar wie weet poetsen ze het geheel nog wel wat op.
    Dit wordt desondanks een hele toffe game denk ik! Vooral het verhaal lijkt mij erg gaaf worden, de manier hoe dingen gebracht en verteld worden spreken me erg aan, dit gaat waarschijnlijk echt een game worden die je als speler bij de strot grijpt en niet meer loslaat!
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja inderdaad, maar die chick die de hoofdrol speelt doet me denken aan Lois uit Lois & Clark - The New Superman Adventures. Of recenter, desperate housewives. ;):b:
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Word trouwens echt tijd dat ze op de E3 eens wat nieuws gaan tonen bij Microsoft zeg damn.....Heb m'n 360 momenteel al 6 weken niet meer aangehad. Volg al het nieuws ook weken al niet meer, de interesse is volledig weg.
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Er is ook niet zoveel nieuws, dus ik denk dat we veel van de E3 moeten verwachten. Anders zou ik ook niet weten wanneer MS wat zou aankondigingen.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dit geldt alleen voor de hardcoregamers, de normale consument zal het een zorg wezen. Er liggen games zat in de winkel en true sony heeft er op het moment iets meer, maar ik vraag me af of Jan Modaal dat opvalt.

    Qua games is er idd weinig bekend, maar hardwaretechnisch gezien verwacht ik iig erg veel van MS!
     
  20. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    en daar baal ik nou juist van , ik wil namelijk games zien en geen hardware sizzle !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina