Gears of War 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 17 apr 2009.

  1. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik ga vandaag voor rank 46 :). En hopelijk weer snel double xp weekenden :D. Dat old skool-gebeuren is trouwens wel erg vet. Al klopt het niet helemaal, want je kan nades nog steeds taggen ;p.
     
  2. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoop ik inderdaad ook, want toch is het af en toe wel leuk. Als je eens een keer gek wordt van smokes, dan is het wel leuk om te spelen!
     
  3. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mag het wel zo blijven. :)
     
  4. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom ik ben een beetje gestopt met GoW2 en ik zou graag weer dat old-school willen proberen maar nu is net me xbox weg:mad:

    Hoop echt dat het zo blijft, ga meestal alleen nog maar dood door smoke's en zaagnubs..
     
  5. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    ik las net op IGN dat deze old school mode is ingezet als test nav veel klachten op het epic forum dat die smokes echt gehaat worden (goed zo!:thumbs:). als dit bevalt dan gaan ze mss de smoke aanpassen, of helemaal terug naar de smoke van deel 1.

    ik hoop dat laatste\o/
     
  6. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, het is ook wel een onderdeel van het spelletje, ik hoop gewoon dat er een playlist voor dit komt ;)
     
  7. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Van mij mogen ze het wel laten zoals het nu is, 4 vs 4 en smokes waarbij je niet op de grond valt. Net wel wat chille potjes gespeeld. Headshot met de boltok ! Ik ging gewoon 3 ventjes achter elkaar killen, eentje met de shotgun, ik pak hem op. Kom ik dichtbij de ander laat hem vallen pak shotgun knal ik die ook op de grond. Die pak ik ook op, loop naar de laatste toe hij blijft daar staan en om mij schieten ik sla hem 2x ligt ie neer. Hoppa ! :D
     
  8. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    zwaar irritant trouwens mijn achievement tracker voor de 'friends with benefits' staat op 28/29 maar weet echt niet welke ik nog moet gister de training gedaan maar dat was het ook niet, echt zwaar kut :mad: wel gister op insane uitgespeeld, maar hier baal ik wel van kan ik weer alles opnieuw checken...
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2009
  9. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Hebben volgens mij wel meer mensen met die achievement. waaronder ik. Wel zwaar klote ja!:mad:
     
  10. indir

    indir Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    echt die 4 tegen 4 is echt gewoon te makkelijk! nu speel je snelle potjes maar zijn meestal niet leuke. als je geluk hebt speel je van de 10, 1 leuke pot.
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Dat was bij 5 tegen 5 net zo.
     
  12. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ze echt te kort helaas. Maar wel makkelijker.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Werkt die glitch eigenlijk nog dat als je een schild neerzet dat de locust dat ding dan niet kunnen omtrappen?

    Dat kan nogal essentieel worden in de latere waves als ik op een Snowblind map weer tot level 50 wil komen. :+
     
  14. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee volgens mij is die in TU2 er al uitgehaald.
     
  15. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik het 4 vs. 4 gebeuren ook niet echt speciaal. Vind niet echt dat je er skill voor nodig hebt. Of er nu 2 van de 4 noob zijn, of 3 van de 5...Dan vond ik dat double exp. weekend toch veel meer een goede reden om Gears te gaan spelen.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dan kan het nog lastig gaan worden aangezien we maar met zijn 2-en zijn.
    Wel 'maar' op Casual, maar in de latere waves wordt het toch behoorlijk pittig.
     
  17. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Horde t/m level 10 op Combustible heb ik alleen gehaald. Level 50 heb ik ooit met z'n 2-en gehaald. En dat ging ook heel makkelijk.

    Snowblind heb je ook wel maps die makkelijk zijn. Dus met z'n 2-en moet haalbaar zijn.
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dat had ik ook. Speelde co-op en had overal insane icoontje voor, training later nog eens gedaan en toch 28/29. Schijnbaar heeft ie 1 chapter niet meegeteld. Toen ik hem later nog eens co-op speelde, krijg ik hem pas. Halverwege act 3 ofzo.
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Zoals Gallardo al zegt is die glitch eruit. Maar schilds zijn nog steeds goed te gebruiken hoor. Als je lvl 50 wil halen is de beste map denk ik Under Hill. In de garage zitten. De truuk (tenminste wat ik en een paar vrienden deden) was om een schild zo neer te zetten dat grote jongens niet erdoor kunnen, maar normale locusts wel. Mannetje voor met een vlammenwerper (die steeds respawned in de garage) om degene die binnen rushen op te vangen.

    Met z'n tweeen zal het nog steeds lastig zijn overigens.
     
  20. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    ik speelde gister weer ff een paar potjes met mn broertje. ik was 2x de host en t*ring..dan is het echt een heel ander spel hoor.:9

    normaal, als ik geen host ben, ben ik meestal 1e, 2e of 3e...maar als ik host ben is het gewoon niet leuk meer. alles lukt..ik richt half met de sniper en scoor 3 headshots achter elkaar...mijn torque plakt aan iedereen en de shotty is net een CQ-bazooka:+. als ik de tegenstander was had ik echt zoiets van 'omg wat een k*thost is dit zeg!'. niet dat anderen lag hadden, daar is mijn connectie te bruut voor, maar toch. ik heb me weer vermaakt gister:thumbs:

    en gelukkig ben ik regelmatig host...anders was ik allang gekapt.
     

Deel Deze Pagina