1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

UFC 2009

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 12 jul 2007.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Wanneer heb je de career mode uitgespeeld? Als je je fighter gemaxed hebt of naar een bepaald aantal wedstrijden?
     
  2. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    De career duurt 7 jaar. Eigenlijk vrij weinig vind ik zelf, want ik was er zo doorheen... Je kunt je stats dus niet allemaal volledig max krijgen. Op zich niet erg, want na die tijd heb je wel een sterke character gebouwd. Maar zoals ik al zei: na 7 jaar is het over. En in die tijd moet je dus wedstrijden doen, trainen etc...
     
  3. Meowth

    Meowth Guest

    Gewoon elke kans nemen die je krijgt, alle wedstrijden, trainingen, weet ik veel.
     
  4. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang wil je dan doorgaan? Kvind het wel reéel, de insteek van deze game is het authentieke van deze sport/net zoals in het echt. En in het echt halen de meeste vechters niet eens 5 jaar aan de top. Gewoon zoals de gene hierboven zegt elke kans aannemen en knallen :D

    hopelijk komt mijn game(bij gamehubs besteld) gauw binnen, de demo heb ik ondertusse wel gezien.
     
  5. krisnik

    krisnik Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Zouden ze nog een update doen voor jongens die tijdens een online game quiten.
    Het is nu al de derde maal op rij dat ik met geluk op submission ga winnen, maar net ervoor wordt er gesaved en komt er een foutmelding op het scherm.
    En de wedstrijd die ik zou winnen is invalid!


    Hebben andere mensen dit nog al ondervonden?

    Hooo wat haat ik het!

    groeten,

    krisnik
     
  6. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haat submission
     
  7. krisnik

    krisnik Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook niet echt een fan van submission,maar het helpt soms wel in de slechtste omstandigheden.

    ...en dan is het toch nog steeds geen reden om te quiten...

    krisnik
     
  8. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik las in een review het volgende:

    '' Is je vechter op pensioen en wil je toch terug aan de slag met je vechter, dan is het mogelijk hem een comeback te laten maken. ''

    Mijn personage is inmiddels retired (na 7 jaar)
    Nu wil ik gewoon verder met hem in career...hoe maak ik die ''comeback'' dan ??????????????????????
     
  9. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Begin submission nu redelijk goed onder de knie te krijgen.

    Als iemand eens wat potjes wilt doen, voeg me maar toe! :)
     
  10. MrKennedy

    MrKennedy Talk Loud Hit Harder

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch kiest haast iedereen dezelfde Fighter online, ik speel in een Heavyweight match haast altijd tegen Brock Lesnar of Frank Mir, heb misschien 2x in mijn 60 matches tegen Gabriel Gonzage of Micro Cro Cop gevochten. In Light Heavyweight kiest haast iedereen Rampage Jackson, en in Lightweight BJ Penn.

    Is toch een beetje jammer, ik kies op Heavyweight standaard Cheick Kongo, hoewel zijn Submissions Skills niet hoog zijn, win ik al best vaak op Submission. Op Light Heavyweight kies ik meestal voor Anderson Silva, zijn Flying Knee is wel geniaal.
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    In career gaat dat volgens mij niet. Je kunt wel dan wel met je vechter online spelen
     
  12. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ligt eraan hoe je het bekijkt he... Misschien heeft het met realisme te maken, maar ik wil wel een goede career mode hebben in een game als deze. Gelukkig is dat hier het geval wel, maar ik vloog er wel doorheen... dus wat mij betreft had ie wel wat langer gemogen.
    Inderdaad was dan bijvoorbeeld een comeback mogelijkheid wel tof geweest :)
     
  13. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Light heavy neem ik meestal rampage jackson, maargoed hij is heus niet veel sterker als anderen. Het gaat meer om zijn appearance en grootte, terwijl je met chuck liddel hem best wel KO kan krijgen
     
  14. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik houd totaal niet van een sport als deze maar ik vind het wel een super vermakelijke game. Ik houd eigenlijk alleen van realistische spellen en die heeft de Xbox360 jammer genoeg niet veel.

    Wat ik wel nog niet echt heb horen zeggen hier zijn de laadtijden? Die hadden van mij wat korter gemogen, vooral als het spel iets aan het opslaan is.
     
  15. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    idd ja. krijg epilepsie van al die saveschermen... ":confused:
     
  16. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja hadden ze beter 1 savescherm van kunnen maken. Ook het menu is veel te sloom,eerder dat je een career match kan spelen vanaf het opstarten ben je al 5 minuten verder..
     
  17. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    dat deuntje wat je tijdens de careermode hoort werkt ook niet echt opzwepend. het klinkt haast of het hapert ofzo.

    Ben bang dat ik niet in alle klasses kampioen ga worden. ;)
     
  18. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    "THQ heeft bekend gemaakt dat de UFC-vechter Clay Guida niet in de game aanwezig is vanwege zijn haar. Het haar van Guida zou voor clippings- en aanrakingsdetectieproblemen zorgen.

    THQ heeft Guida geld aangeboden om zijn haar te laten knippen maar Guida is hier niet op ingegaan. Clipping houdt overigens in dat de computer berekent wat de gebruiker moet zien van een personage en omgeving." volgens XGN.nl



    Wel jammer dat hij er niet in zit...vind hem echt cool op tv bij die UFC gevechten. Dit zou toch niet de reden zijn lijkt me dat Couture er niet in zit....haha (voor degene die dat niet weet...die is vrijwel kaal).
     
  19. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    hey guys ff een vraagje hoe kom je uit die submissions??????
    alvast bedankt budje
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb de game niet maar.. speel gewoon de tutorial!
     

Deel Deze Pagina