[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee geen lag of wachttijd en het speelt nog is goed ook.Mijn PSN is BCF-Gamer-23
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Moest die er naast staan zou ik er niet gek van worden, maar het staat schuin over bij bed dus kijk er 's nachts eigenlijk recht op 8). Daarbij, als ik de PS3 zou zou laten aanstaan zou ik ook de Wii, de PS2 en de 360 moeten laten aanstaan en dan wordt het in totaal 3 lichtes + een nachtlampje wat me echt wel te veel is. Nee, ik denk aan het milieu en schakel alles netjes uit. Groen ftw \o/ :+.
     
  3. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe mijn PS3 ook vaak via het knopje achterop uit. Had hem liever aangehad, te lui om er elke keer heen te lopen :+. Maar anders springt hij om de haverklap aan omdat ik een knopje op de afstandsbediening indruk. 9 van de 10 keer ligt hij namelijk gewoon op de bank en dan druk je wel eens per ongeluk een knopje in als je gaat zitten oid. En aangezien de knopjes super gevoelig zijn én de PS3 op elke knopje reageert én je niet hoeft te richten op de PS3 (bluetooth \o/) springt hij vaak per ongeluk aan en zet ik hem liever uit via de achterkant. 8)
     
  4. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    --
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2009
  5. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    KUT PSN! :mad: Zat net met een maat Fifa 09 te spelen, moet je eerst msn'en of bellen voor je kan afspreken wat je wil omdat je gewoon NIET kan chatten totdat je daadwerkelijk aan het spelen bent. Wat een ongelofelijke onzin. Xbox Live heeft het 10 x beter voor elkaar.
     
  6. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch gewoon een bericht sturen via psn
     
  7. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ja, weet je hoeveel tijd dat kost? :+ Ik wil gewoon praten.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    heeft iemand al een alternatief voor de ps3 controller? Want na een uurtje of 5 Demon's Souls verspreid over 4 dagen heb ik weer debiel veel last van mijn RSI klachten :mad:
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Die adapter voor de 360 controller? Of wordt die nog niet verkocht?
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    zeker wel, maar lees wel erg veel mitsen en maaren... er is er al 1 met rumblesupport zelfs....
     
  11. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga binnekort ook een PS3 halen, vandaag de knoop door gehakt nadat mijn 360 WEER kapot is gegaan en inmiddels al weer in een doos zit om naar Duitsland te gaan voor de
    5e keer inmiddels ...
    Daarom wou ik vragen bevalt de PS3?? en welke Bundel en accessoires raden jullie aan er bij te kopen ...
     
  12. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    toevallig heb ik deze week weer eens m'n ps3 aangezet om de demo van infamous te downloaden. Maar -ik heb het al eens eerder gepost volgens mij- maar wat een PC is de ps3 zeg... Echt, die sonyfanboys van vroeger (met de eerste xbox) mogen nog wel eens excuses maken aan ons...:)
    Het downloaden gaat wel aardig snel. Maar dan kan je natuurlijk niet meteen spelen. Dan gaat die het installeren.... Wat bij mij van de week een half uur duurde...=( Wel leuk dat je er op kan internetten en blu-rays kijken.
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als 1e accessoires heb ik de Bluetooth afstandbediening gekocht.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    als je al weet dat je hem gaat halen, waarom dan nog de vraag of ie bevalt ;)

    aanrader is een usb verlengdraad. Je laadt de controller op via usb, maar het draadje erbij is nogal kort.

    Daarnaast een headset. Echter verdiep je in de keuze! ik vind die bluetooth dingen om je oor heen maar niks.

    Ik ben erg blij met mijn ps3, maar mbt gamen met vrienden kan er echt niks op tegen de 360.
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Even een vraagje.

    Mijn PS3 zit aangesloten op een Samsung computer scherm met DVI. De resolutie van het scherm is 1440*900. Het scherm staat op 720p. Nu heb ik vanavond GT5 Prologue gekocht maar nu viel me op dat niet alles goed in beeld wordt gebracht. Zo zag ik niet London staan maar Londo en niet Circuit maar Circui. Ook zag ik maar een deel van mijn metertjes.

    Is daar een oplossing voor? Dat gewoon alles in beeld komt of moet ik echt een HD tv gaan aanschaffen? Jammer genoeg heb ik daar de komende maanden echt geen geld voor.
     
  16. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vroeg me eigenlijk af hoe zit het met PS2 compatibility ...
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Die heb je, helaas, alleen met het allereerste model van de PS3.
    Dit is naderhand afgeschaft, ik geloof wegens wat hardeware modificaties in de nieuwe types.

    Ik kan op mijn 40 GB model ook maar bepaalde games spelen.
    Gelukkig is PS1 titel ; Final Fantasy VII daar 1 van. :)
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik overweeg nu een PS3 erbij te nemen. Welke pakket raden jullie mij aan en eventueel welke games? Zoek alleen PS3 exclusieve games.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    pakket dunno

    Games:

    - Heavenly Sword
    - Uncharted
    - MGS4
    - Demons Souls (vetste rpg)
    - Wipeout
    - Resistance 2
    - Infamous
    - Flower
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zie nu pakketten met:

    -Resistance 2
    -Littlebig Planet
    -Killzone 2

    Iemand die nog andere pakketten op het moment weet?

    Edit: Is Demon's Souls al uit?
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina