Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 8 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Trailer ziet er tof uit. Het is ook echt mooier geworden, dat had ik niet verwacht. Graag nu wat dingen over de MP want daar draait het toch om. En 10 Nov is een mooie datum.
     
  3. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Het gaat de kant op van Rainbow Six Vegas, veel beter!
     
  4. Bentlul

    Bentlul Lightweight!

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Trailer ziet er echt stoer uit. Mooie graphics.. die terugkijk op MW1 zal er wel mee te maken hebben dat er weer iemand wraak wil nemen fzo :p

    Hopelijk is het chopper/airstrike gebeuren een beetje aangepast, want soms is het online echt neit grappig meer.
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hmmm, gaat dit nu wel Call of Duty dragen of niet? Want nu word er gepraat over Modern Warfare 2 zonder COD ervoor? Snap er geen kloot meer van :+

    Ziet er allemaal erg leuk uit. Hoop dat Infinity Ward NIET TEVEEL van het eerste Warfare deel meeneemt naar deze.
     
  6. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, verwacht dat er veel van deel 1 in zou zitten..:{
     
  7. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    De stijl van de game word in ieder geval niet zoals cod: Modern warfare.
    Deze wordt meer special achtig, james bond (overdreven).

    Modern warfare 1 was veel meer echt leger dingen, deze zal dat een tikkeltje minder hebben denk ik. Iets meer zoals rainbow six inderdaad.
    Maar de gameplay moeten ze verder niet teveel veranderen vind ik. Wel moeten ze die fucking kut-helicopter pas na 10 kill streak doen ofzo, want die dingen zijn té goed.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mhm, aardige trailer. Ben benieuwd, pik hem sowieso wel een keer op maar echt warm wordt ik hier niet van.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    No air support playlists ;)
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    11 November is de dag dat ik Warfare 2 krijgen mag. Het moet die dag worden punt! Ik wil met een reden lampion lopen. ;):'-(
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    :emo:
    Filmpje zo checken als ik thuis ben, zit op het moment op school. Gisteren het artikel van de Power Unlimited gelezen en dat klonk echt veelbelovend. Can't wait to see the trailer!
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Ik kan je gedachte bijna lezen. ;):cool:

    Anyway: Dat filmpje is retevet en ik heb net een stuk van dat artikel gelezen. De openingsmissie wordt echt 10x beter dan uit deel I. ;):)
     
  13. Bentlul

    Bentlul Lightweight!

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Openingsmissie in deel 1 was niet echt spectaculair nee.. hoop dat deze keer er volop actie is :p
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als ik jou was zal ik je enthousiasme een beetje inperken. Anders ben je straks die eerste die zegt "Ik had er meer van verwacht". ;)
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Aargh, I want co-op campaign. :mad:
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hopelijk veranderen ze niet overdreven veel aan de multiplayer van MW2. Mag hopen dat het niet zo'n fail zal zijn net als GoW2 online.
     
  17. rabouter

    rabouter Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind CoD dus geen spel om co-op te doen. CoD is echt een typisch spel om in je eentje te ervaren. Ik denk dat als ze co-op erin gaan stoppen dat het ten koste van de kwaliteit van het spel zal gaan.
     
  18. CoMpLeXx

    CoMpLeXx Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de trailer tegen vallen, de mensen reageren vreemd op situaties. Maar het gaat om de MP en laten we hopen dat het veel raakvlakken heeft met deeltje 1. Misschien meer maps en ook goed gebalanceerde maps, dus niet maps als Downpour.
     
  19. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dat nou weer voor onzin, is gewoon een goede toevoeging voor een spel, sommige mensen vinden het wat leuker dan anderen, maar dit zal kwaliteit van het spel echt niet beperken
     
  20. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik verwacht echt ijzersterke mp maps in deze MW2 , want hoe je het wend of keert draait het toch allemaal om de MP , want die gaat iedereen maanden en maanden erna spelen .

    Ik hoop toch op wel wat leuke verrassingen voor in de MP , zodat het fris maar toch herkenbaar aanvoelt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina