Via mijn z5500 loopt doet ie het wel, dus poort is ok Heb die alleen de aankomende 3 maand niet tot mijn beschikking. Ik zal nog is wat verder prutsen.
VGA Kabel Hallo allemaal! Even een vraagje. Ik heb een nieuwe 24" monitor gekocht. Leuk en aardig, nu zie ik alleen dat er zoveel verschillende versies vga kabels te koop zijn In de startpost stond wel precies over wat er in zat enzo maar niet echt of er ook nog kwaliteitsverschil in zit? Ik neig nu naar de microsoft kabel omdat hij ook zo verloopstekker heeft zodat ik geluid over mn pc boxen kan komen. Maar zorgt misschien een andere leverancier wellicht voor mooier beeld? Bedankt!
De optische uitgang op de T240HD is een optical out.. oftewel een uitgang! Datzelfde geldt voor je mobo Dus er kan geen geluid vanuit je pc naar de T240HD Kan bijvoorbeeld wel met een Z-5500 van Logitech of de wat luxere home cinema setjes
3de party kabels laat ik uit gewoonte links liggen (paar slechte ervaringen mee.) Beste keus naar mijn mening is idd de kabel van Microsoft (word ook zeer compleet geleverd.) Mocht je echt perse een kabel van betere kwaliteit willen hebben die wellicht beter beeld geeft dan kun je een Monster Cable VGA kabel halen, Maar die is echter wel 2 a 3 keer zo duur als de kabel van microsoft. (bij Monster betaal je voor een groot deel ook voor de merknaam.)
Ik wil dezelfde monitor als Madoperator, denk je dat je daarop je xbox en pc tegelijk kan aansluiten en makkelijk kan switchen? want ik heb er totaal geen verstand van, ( me xbox heeft HDMI als dat belangrijk is) en wat voor kabel kan ik het best gebruiken?
Bij monitors met meerdere aansluitingen moet je 2 keer op een bepaalde knop klikken. (Als in de menu-knop op de monitor. Een andere kan natuurlijk ook) Dan schakelt hij over naar een ander signaal.
Vraag het toch even voor de duidelijkheid Scherm: HP w2228h (1680*1050, HDMI, D-Sub, DVI-D, ingebouwde speakers) Ik heb een 360 met bijgeleverde HD AV Cable (deze). Wat is de best mogelijke optie (beeldkwaliteit HD, native resolutie, etc)?
Voor mij ook een soortgelijke vraag. Heb een acer schermpje tot 1920 * 1080. Aangesloten met VGA HD kabel. Wat is nu de beste resolutie om mijn 360 op in te stellen? Gewoon maximaal of loopt het beter op een iets lagere?
Wat is het verschil tussen: Microsoft VGA AV cable Microsoft VGA HD AV cable (Bij mediamarkt weten ze het niet, en bij dixons..laat maar )
Niks. Die 1e bestaat namelijk niet. Er zijn 4 officiƫle kabels te koop: -MS Xbox 360 HDMI Cable -MS Xbox 360 Component HD AV Cable -MS Xbox 360 VGA HD AV Cable -MS Xbox 360 S-Video AV Cable Zie ook: http://www.xbox.com/en-US/hardware/catalog.aspx?st=xbox 360 cable&g=0&s=0&p=1&c=10 En jij zoekt dus de VGA HD AV cable
Nee die kabel bestaat! Ik stond bij de dixons daar hadden ze een vga kabel van microsoft, op de doos stond VGA AV cable. En bij de media markt hadden ze VGA HD AV cable! Ik zal proberen foto te maken of 'n foto te zoeken!