1. Expirimenteren met teams. 2. Spelen tegen de computer en wanneer je denkt dat je tegen een wat hogere niveau kan, een stapje hoger. 3. Custom tactics en opstellingen uitproberen. 4. De schietplekken uitvinden. 5. Wanneer je hier bent ga je online spelen, maar dan op eigen niveau.(Naarmate je beter wordt, qua level, hoe beter de tegenstander word) Hoe? Xbox live -> Settings -> Quick match settings -> De eerste veranderen naar ja.
Ik heb wel een goede tip, althans bij mij gaat het dan altijd beter. Ik speel de laatste weken met Juventus. Hun standaard opstelling is 4-4-2 met 2 CM's. Zorg er voor dat er 1 als CDM gaat spelen. Zo doe ik dat met elk team die geen CDM heeft. Zo onderschep je veel meer ballen en is verdedigen een stuk makkelijker. Verder ben ik van mening dat je nooit teveel aan je formatie moet veranderen. Ook altijd kijken waar jou spelers goed in zijn. Met juve geeft ik vaak voorzetten op Iaquinta en die kopt ze er wel redelijk eenvoudig in. Voorzetten ook op Semi zetten zo kan je ze met meer gevoel voorzetten! Verder is het gewoon oefenen oefenen en nog eens oefenen!
Ik verlies soms zo lame... 2 doelpunten tegen omdat een kopper gewoon niet gedekt wordt... Wie weet een goede verdedigende opstelling... Ik wil die real world winner achievement! Ze leaven bij mij als ik win!
@ budje, sneller speler achterin hebben helpt bij mij wel wat. Dan kan ik in ieder geval de aanvaller bijhouden als hij doorbreekt dat is al heel wat. Bosingswa ofzo bij chelsea zet ik altijd gewoon centraal achterin hehe.
Op mijn advies ja, maar gewoon doen, expirimenteer met alles wat kan. Heb vroeger ook 5-3-2 gespeeld met een libero, en de libero was Anelka bijv.
Man man man.. net 2 potjes gewonnen van iemand die geen schijn van kans had. Wint hij 0-2 en 0-6 opeens met revange.. alle klutsballen kwamen bij zijn aanvallers terecht, alle 1 op 1 met keep scoorde hij. Echt belachelijk want die gast was zo enorm slecht. Fifa kan echt alle kanten op, zo voelt het voor mij nog. Bij pro evo had je vaak een betere een een mindere. Hier heb je veel van die klutsballetjes, of dat je tegen scheids aan schiet waardoor de tegenstander opeens in goede positie staat. Nee ik weet het wel, als ik 1-0 of 2-0 voorsta gooi ik de pot achterin dicht en houdt zolang mogelijk bal bezit. Safe spelen is blijkbaar toch keyword voor fifa.
Doet me denken van een wedstrijd waar ik iets van 10x de aluminium had geraakt en dan heeft die gast 2 lucky steekpasses en verlies ik met 1-2 . Egt zwaar gay want die gast was focking nep ...
Had laatst ook een wedstrijd waarin ik 3-0 achterstond en vervolgens nog tot 3-3 kwam. Werd verlenging en penalty's. Nou win ik normaal altijd met penalty's maar deze gast had me mentaal helemaal verslagen Ik schoot door het midden, hij pakt hem. Dus de volgende keer schiet ik weer midden, omdat hij toch nooit verwacht dat ik daar een tweede keer schiet. Heeft ie hem weer En zelf schoot hij telkens rechts en bij de laatste keer dacht ik eindelijk van: hij schiet toch alleen maar rechts dus ik ga rechts, schiet hij links..
Hey guys bedankt voor alle tips gister al jullie advies terharte genomen en maar gewoon geoefent met verschillende tactieken en formaties en toen ik gister avond nog ff online kwam toch nog ff mooi Man United ingemaakt met Vitesse LOL . Was wel een magere 0-1 maar toch, speelde 4-5-1 omdat ik dacht die gek overloopt me gewoon maar heb geen kans weg gegeven , was wel ff blij na die pot. Maar heb nog vraag ja eigenlijk 2 , Hoe krijgen jullie voorzetten goed voor en dan vooral uit corners ? Net als met Vrije trappen komen ze nooit goed bij mij en dat was met pro 1 van mijn sterke punten . Alvast bedankt , Budje ( en nogmaals bedankt voor alle tips)
Ja dat heb ik ook 9 van de 10 x komt zon balletje altijd in de voeten van tegenstander maar moet wel zeggen dat als je de keeper een meter naar voren schuift dat het al wel heel wat uitmaakt , hij pakt dan wel meer ballen . sry voor dubbel post
Waar zie ik de screenshots die ik heb gemaakt ? Heb ze geupload maar kan ze nergens vinden. Vind alleen mijn filmpjes.
Het ging net online wat beter.. nog veel 1 op 1 kansen met keep gemist maargoed. 3 wedstrijden op rij gewonnen; u5F Knuddel [niveau 8] tegen Aernhem [niveau 1] 1 - 3 (einduitslag) DEACON90 [niveau 17] tegen Aernhem [niveau 1] 0 - 2 (einduitslag) JoeDonn [niveau 1] tegen Aernhem [niveau 1] 1 - 3 (einduitslag)
Het blijft leuk om online te spelen. Ik speel dan meestal met tottenham of manchesterr city. En dan al die kereltjes met manchester united en barca en al die andere super 5 sterren teams die je dan verslaat worden altijd zo boos. Prachtig dat.
Heb 1 pot van niveau 9 verloren, één van niveau 8 gewonnen en een van niveau 5. Toch weer 1 winst ingelopen.... Ik moet altijd oppassen dat ik niet snel achterkom. Als ik binnen 10 minuten met 1 - 0 achterkom is het wedstrijd verloop echt kut. Als ik echter als eerste voorkom dan houdt ik meestal wel score vast. 2 doelpunten verschil betekend bijna altijd winst.
Zit nu in de verlenging PSV-Ajax, is ie vastgelopen bij een wissel, zie nu de hele tijd dat filmpje van het stadion... heb hem al op Offline Weergeven gedaan maar die andere gast wil maar niet weggaan uit de match. Iets zegt me dat het nog wel even kan duren
Net 3 potjes gespeeld tegen ene okkieokkie.. geen idee wie het is hij voegde me toe als friend, maar 2-0, 1-0, 2-1 gewonnen. Alleen beetje jammer dat unranked was haha.
Heeft iemand ook problemen met Adidas Live Update. Heb nu alleen Engeland maar had ook Italie en Spanje. Dan doe ik download again maar ze komen er maar niet bij. Wel kut dit want ben benieuwd hoe goed juventus nou is!