1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky X-Bazar ideeënbus: Voor alle tips, toevoegingen en opmerkingen m.b.t. de bazar

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Valentiney, 9 aug 2008.

  1. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Doen Doen Doen! Irriteer me er zelf ook aan.
     
  2. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Is volgens mij al voorgesteld, en was toen niet mogelijk;)

    Maar kan mij vergissen natuurlijk.:)
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja, zie vorige pagina ;)
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Oh blame me, had het niet gelezen. Sorry :)
     
  5. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    zou kunnen maar met de standaard rechten van dit soort php forums zit dat er niet in. als je het aanzet voor gebruikers kun je alle mods opdoeken omdat je dan dezelfde rechten hebt.
    het is wel mogelijk om het voor elkaar te krijgen maar dan moet je een hoop aanpassen aan het forum zelf.
    dus mogelijk maar niet makkelijk toe te passen in de omgeving.
     
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben ik ook nou zo scheel of is het sub-forum (Te Koop/Ruil Gezocht) een grote mislukking? Het is toch de bedoeling dat hier neergezet wordt als iemand een spel ZOEKT? Ik zie dat sub-forum vol staan met tekoop/teruil topics. Is dit de bedoeling? Dan snap ik het nut hier niet van in. Waar moet je dan neerzetten als je een bepaald spel zoekt? Daar toch?

    Edit: Neem als voorbeeld dit topic. In de titel staan games die hij niet eens zoekt maar te ruil of te koop aanbied. Een beetje onduidelijk?
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2009
  7. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie ook best vaak topics dubbel staan, en in het ruil gedeelte en in het tekoop/teruil gedeelte.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dit viel mij inderdaad ook op. Misschien omdat men alleen kijkt naar "Te koop/Te ruil". Anders mogelijk dat gedeelte in de titel weghalen en gewoon de naam veranderen in "Gezocht". Maar ik vraag me af of dat de oorzaak is want het topic wat jij noemt moet inderdaad even verplaatst worden.
     
  9. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    De trusted list:

    Deals die via PM worden afgehandeld kunnen niet gecontroleerd worden.

    Hoezo niet laat ze de PM doorsturen of meesturen naar Cookie of Arjan en je hebt er controle over of de deal rond gemaakt is of niet ?

    Of zie ik dat verkeerd want sommige mensen werken alleen via PM omdat die altijd wel worden bekeken
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Maar pm's zijn helemaal makkelijk te vervalsen..
     
  11. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    dat klopt ook weer ja
     
  12. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ideetje misschien om gewoon het zo te doen in de Trusted List dat je 2 of 3 goede deals gehad moet hebben om aangegeven te worden in de lijst? Want wat er nu gebeurt is dat mensen één deal hebben, aan degene vragen of ze op de Trusted List gezet kunnen worden en dat word ook een zootje, want één deal zegt niet alles en voor hetzelfde geld lichten ze één keer niet op, en de volgende keer wel.

    Kijk, het klinkt nu allemaal een beetje raar maar de Trusted List zit nu vol met mensen die niet eens bekend zijn, bijvoorbeeld. De kans dat daar rotte appels tussenzitten is groter dan als er een grens van +3 deals word gesteld, zodat de lijst kleiner maar betrouwbaarder word. :)


    Zo, hoop dat dit een beetje duidelijk is. :+
     
  13. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Op zich heb je wel een punt maar wie zegt dat mensen niet na 10, 20 of 50 deals alsnog gaan oplichten? Het kan altijd, er is niet echt een grens. Echter als je de grens verhoogt naar drie, forceer je de mensen wel om 3 goede deals te maken. Dat kan er inderdaad voor zorgen dat mensen pas na de derde gaan oplichten, ipv de eerste. :+

    Wat een vertrouwen in deze community.
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind het zelf wel oké op het moment want wie zegt inderdaad dat drie wel een beter getal is. Daarnaast werkt het op het moment goed en als het zo moet gaan dan wordt het ook een administratieve hel.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ik vind die hele Trusted List een nachtmerrie. Ik dacht dat vorig jaar was besloten om zoiets nooit te doen, omdat je makkelijk zwart gemaakt kan worden?
    Ik word er nogal moe van als ik wil dealen, maar iemand durft niet want ik sta niet op de trusted list. Terwijl ik al 10+ goede deals hier heb :/.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vraag je toch of ze op de Trusted list zetten.
     
  17. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Die hele trusted list is een beetje raar verhaal. Maar het heeft wel gewerkt, want die 2 ter...leiers die onderaan staan zullen niemand meer oplichten. Mylittleanus en zaangamer dat het waren geloof ik.

    Alleen nou vraag ik me het volgende af:
    Die gasten kunnen toch gewoon een nieuwe profiel aanmaken met een nieuw hotmail-adres en dan weer verder de boel in de maling nemen?
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    EDIT: wacht op een mod die reageert :+
     
  19. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    :+:+zit ook nog steeds te wachten
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    We hebben diverse methodes en ook veel oplettende members om dit snel genoeg te kunnen zien. Dit is in het verleden ook al vaak gebleken in de Bazar.
     

Deel Deze Pagina