Is de DS lite de moeite nog waard? Heb er eentje gehad, die verkocht, toen een PSP gekocht (ook heel tevreden over). Maar de games die daarna uitgekomen zijn, zijn toch wel aantrekkelijk
DS Lite Garantie Ik had een vraagje, Mijn zus heeft een Nintendo DS Lite en deze is nu kapot, hij is nu ongeveer 1,5 jaar oud en heeft hij nu nog wel garantie. Want ze zeggen 1 jaar, maar wettelijk gezien is dit toch te weing? Repareren ze hem nog gratis of heeft niemand hier bevindingen mee? Groetjes Michel
Zo, heb mijn DS besteld vandaag Ik heb ook gelezen dat er pokemon Dusk gold en Dawn silver uitkomen weet iemand hier meer over?
Ik wil ook een DS, maar wat zijn náást de Pokemon games nou echte aanraders? En ik wil typische handheld games, dus geen actie want dat speel ik wel op de 360 (China Town Wars uitgezonderd). Dingen als Zelda dus.
Mario?, kijk anders ff http://www.dshome.nl door voor leuke games. Doe ik ook nu Maar ik denk dat ik zoiezo wel heel wat uren zoet ben met pokemon, bomberman,
Ik heb een DSI besteld moet morgen binnen komen. Ben dus ook opzoek naar games buiten pokemon om. Dit zijn de titels die ik tot nu toe op mijn lijstje heb: - Mario kart - Advance war - Final fantasy games - zelda - dragon quest - anno:create a new world Bij mijn DSI had ik wel pokemon platinum erbij besteld dus daarmee ben ik wel een tijdje zoet
Is maar hoe je het bekijkt. Voor mensen met een boven gemiddelde intelligentie is het veels te makkelijk.
De castlevania spellen voor de DS. New super mario bros. vond deze wel wat makkelijk Yoshi's island 2
Leuke games! Zelf wil ik ook nog Fire Emblem, toch een van de beste games voor de handhelds IMO. btw: Wat is de adviesprijs van een DSi? En is het slim om een DSi te kopen of gewoon een DS lite?
De adviesprijs van een DSi is €170. Als je geen GBA spellen wilt spelen, zou ik als ik jou was een DSi kopen. De DSi heeft een groter/mooier scherm, ingebouwde internetbrowser, WPA beveiliging support, uitbreiding van geheugen mogelijk. Er zit ook een camera in, die waarschijnlijk later voor DSi only spellen worden gebruikt. Er is ook een store om spelletjes te kopen. Ook heeft de DSi de mogelijkheid om muziek af te spelen.
Nee, het GBA slot is er uit gehaald. Daarom heb ik onlangs een DS Lite gekocht. Daarbij moet ik ook zeggen dat ik een camera vrij nutteloos vind op het apparaat en muziek luister op mijn iPod Touch.
Idd, en als je zo graag muziek wilt luisteren koop je toch gewoon een R4. Camera, ja wat willen ze ermee gaan doen, Eye Toy?