Grand Theft Auto IV [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Of hij wist het al;)
     
  2. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Player review werkt inderdaad amper, helaas. Ik doe het wel altijd, in de hoop dat ik vaker met bepaalde mensen speel en minder vaak met anderen. Maar weinig tot geen resultaat. Verder klopt het ook dat het gaat of je 'compatible' bent met iemand qua connectie.

    Het gebeurt vaak genoeg dat je maar bij één iemand in de lobby joint, die je een negatieve review hebt gegeven en dat je bij een vriend, die wel een positieve review van je heeft, gewoonweg niet in de lobby kunt komen.

    Dus als mensen willen boosten, zorg dat je iemand vindt waar je constant mee in de lobby zit en die ook nog eens skills heeft.
     
  3. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een aantal vrienden met wie ik erg compatibel ben en met andere echt absoluut niet, nou heeft mijn boost buddy na 8 races een kras op zen disk gekregen en moest ik voorlopig in men eentje verder. Ik ga eigenlijk altijd gewoon zoeken naar races met een tamelijk kleine lobby en zie hoe die uitpakken, als ik host ben dan zet ik hem op de minder populaire races zoals cannonball run en free race en hoop ik maar dat ik niet gekicked wordt, overigens doen europeanen dit zeer zelden, het zijn vooral de amerikanen die niet snappen dat het makkelijker is om gewoon op ready te drukken en daarna als de match is begonnen eruit te gaan. Ik had trouwens ook begrepen dat het veel makkelijk is om GTA race te boosten dan een normale race, klopt dat? ivm de populatie ofzo
     
  4. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, klopt. Momenteel zijn er idd minder mensen die GTA-races doen :)
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Zie pagina terug, daar wordt de nieuwe titel ook al genoemd ;)
     
  6. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    Spel deze week ook maar eens gekocht via bazar.
    En ik moet zeggen, het ziet er echt indrukwekkend uit! vooral de details in de stad zijn erg goed, ook de personages zijn geloofwaardig :) prima spel!
     
  7. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Kijk ook eens tv, je weet niet wat je ziet:p
     
  8. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag even op het advies van bovenstaande tv gekeken en is dat nou serieus een tekenfilm van halo die ik tegenkwam?
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Republican Space Rangers, helden :cool:
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Bron: Maxconsole.net
     
  11. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, beter. :) Ik vond The Lost and Damned echt een geweldige uitbreiding, en voor een uitbreiding was het volgens mij behoorlijk groot. :D

    Ben nu ook bezig met de 30 Auto's verzamelen voor Stevie. Daarna nog even de Random Characters, Duiven en Stunt Jumps doen en dan staat de teller op 100% bij mij. :cool:
     
  12. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Duiven ben ik 1 weekend mee bezig geweest:{
     
  13. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf, thats just overkill 8). Deed er gewoon wat totdat ik er geen zin meer in had en ging toen later verder. Had ze denk ik in iets van 2 weken oid. Stunt Jumps heb ik wel iets van 3 keer opnieuw moeten doen, kwestie van verkeerd saven :{. Njah, stunt jumps waren tenminste nog leuk/uitdagend :).
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik 0 dagen. Vroeger was het leuk, nu kan het me geen reet boeien. Vooral omdat je niks boeiend krijgt als je het gehaald hebt behalve een achievement.
     
  15. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft wel stijl vind ik:D
     
  16. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger boeide het me helemaal niks :+. Maarjah, ik zat toen in een periode dat ik geen leuke/nieuwe games had dus ging ik maar verder met GTA.
     
  17. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn nu ook GTA IV mods voor de Xbox 360

    Singleplayer en multiplayer:

     
  18. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Wat een gare zooi, krijg ik zojuist via gamehubs mijn redeem code voor GTA IV Lost and the Damned, doet tie code het niet, dat heb ik weer, echt slecht
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Heb je de code gewoon toegevoegd (geprobeerd :p) als MS punten? Ik dacht eerst dat ik bij de marketplace de code moest invoeren, maar dat moest dus gewoon als punten zijn....
     
  20. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb ze gemailt en gelukkig was er net een admin online, die heeft mij even de goede code gestuurd, hij had een typ foutje gemaakt, er stond ergens een T terwijl daar een Y moet staan

    Ik ben weer blij}:]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina