Nee hoor ik ook alleen ..... twijfel ik wel een beetje aan de variatie, ik zie alleen maar dezelfde beelden in de stad ik hoop dat het iets uitgebreider is dan wat ik tot nu toe gezien heb
jep dat heb ik ook, maar er komt voorlopig toch niks leuks uit, dus dit lijkt me wel wat weet iemand nog wat over een demo of zo?? zou relaxt zijn
Ik denk dat er na een maand heel veel Prototypes in de bazaar worden verkocht ( of juist niet) Iedereen haalt die actie van PU. Word dit spel niet gruwenlijk moeienlijk
Als dat gebeurt daalt de marktwaarde. Dus alleen maar positief voor diegene die hem goedoper willen hebben
Heb hem maar ook via de PU besteld.. ben wel benieuwd hoe lang het zal duren nu, ik denk enkele weken.
Ik zou zeggen met het PU abbo: JA! 45 euro voor een jaar lang een vet blad, en een (hopelijk) vette game. Mocht de game tegenvallen dan kan je hem nog altijd doorverkopen ofzo en dan heb je alsnog geen verlies omdat je het 'erbij kreeg'. En ik hoop btw ook echt niet dat we lang moeten wachten, hopelijk krijg je hem al in de 1e week van de release.
Ik heb die aanbieding van de PU + Prototype ook maar gedaan want 45euro is echt een geweldige aanbieding alleen vraag ik me dan ook af wanneer ik het dan binnen krijg????? Achja,als het spel zuigt (denk het zkr niet) dan verkoop ik em gewoon gelijk.
mischien is het al gevraagd, maar dan vraag ik het nog een keer. heeft iemand enig idee hoeveel speel uren hier ongeveer in zitten \o/