Gears of War 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 17 apr 2009.

1. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    d-pad omhoog. je krijgt ze gelijk als je spawned :+ en misschien ff wachten voor je begint met aanvallen tot de hevigste strijd voorbij is? of juist als ie bezig is en kills stelen :+

2. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    en de hammerburst is beter dan de lancer. jamme dat het dan zo moeilijk verdedigen is tegen de chainsaw, maar gewoon zorgen dat dat niet nodig is.

3. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Rechts onderaan je post zitten 4 knopjes, klik volgende keer ff op de meest linkse daarvan ;)

4. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Iemand toevallig zin in een lekker potje gears? :).

5. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Damn wat is dit spel toch vet. Al vanaf 3 uur aan het spelen en alleen nog maar vette potjes. 4 vs 4 maakt het ook wel leuk.

6. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Is oldskool weekend nog steeds bezig dan? Ik had verwacht dat het inmiddels wel weer afgelopen zou zijn.

7. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het nog steeds een kutspel..

8. Typhoon20

Typhoon20 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Bedankt Sjacco.

Jah als je op de D-pad boven drukt krijg je inderdaad de grenade maar ik dacht dat deze de gewone grenade is. Volgens mij heb je de ink grenade, smoke grenade en de frag grenade ? De frag grenade veroorzaakt een big bang toch, de smoke grenade een soort zwart-lichtbruin gas effect wat je voor een aantal seconden lam maakt. De ink grenade, daar weet ik niks van.

Guardian, Submission, Anex of KoTH. Waar staan die modes voor ? Guardian is volgens mij als je als team tegen een ander team speelt en dat je steeds spawnt totdat de leider van de team wordt omgebracht, waarmee de ronde eindigt. Maar wat is de Submission, Anex en Koth mode ?

En je laatste reactie is een gouden tip Sjacco, super bedankt.

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ink geeft een groen gaswolk, waar je uit de buurt van moet blijven, anders ga je down en als je pech hebt ook dood.

10. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Opbouwende kritiek... NIET! :+

11. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    You're welcome! En je verwisselt de smoke met de ink grenade! Zoals [2k] al zei, de ink laat van die groen/bruine wolk achter die giftig is! De smoke grenade, die je standaard hebt, laat vijanden 2 seconden stil staan!
    Bij Submission is er 1 bot die onpartijdig is, deze moet je down krijgen en dan oppakken als meatbag en naar een bepaald punt in t level brengen.
    Bij Anex verschijnen er op verschillende plekken in het level cirkels die je moet 'capturen'. Als dat gebeurt is gaat er een teller lopen en krijgt je team voor elke seconde 1 punt, zodra die afgelopen is verdwijnt de cirkel en komt ie op een andere plek in het level weer te voorschijn. Het team dat als eerste 180 punten heeft wint.
    King of The Hill is ongeveer het zelfde als Annex, alleen blijft de cirkel de hele ronde op dezelfde plek. Team dat als eerste 120 punten heeft wint.

Nog een andere tip; met de shotgun, ga niet draaien terwijl je mikt, je draait dan super langzaam. Maak liever gebruik van 'pop-shotten'. Wat je dan doet is eigenlijk je rechter en linker trigger tegelijk kort indrukken. En je draait dan dus terwijl je niet mikt.

12. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Iemand zin om nu Horde te spelen op de Flashback maps voor die achievement? Voeg me maar toe, ik ben nu online! :thumbs:

13. Typhoon20

Typhoon20 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je verwisselt de smoke met de ink grenade ? Hoe doe je dit ?

Als ik bijv. de smoke grenade gooi en hij ontploft en laat die gas vrij en ik loop hierin rond. Sta ik dan ook stil voor 2 seconden ?

Hah dit is echt een top top tip van je Sjacco. Kijk hier leer ik nu echt wat van. Nogmaals erg bedankt voor je reacties.

Ik speelde net nog effe execution, warzone en ja ik was de enige die over was tegen 3 andere goeie spelers. Tja voor een noob als mij is dit heel wat lol, mijn hart ging zoooo tekeer toen ze me opzochten hehe. Met heeel wat geluk en wat schuilwerk heb ik ze alle 3 verslagen. Mijn hart ging echt zo tekeer hehe, de adrenaline was op zijn toppunt hehe, had bijna een hartaanval gehad. Maar als ze alle 3 tegelijk op me af zouden komen had ik geeen schijn van kans gehad.

Ik heb ook een probleem met het verschuilen achter muren of pilaren. Als ik schuil en bijv. naar de hoek ga om een kijkje te nemen en ik wil erop afgaan maar om dit te doen moet ik steeds bijv. zijwaarts springen of moet ik de linker thumbstick naar beneden vasthouden voor een aantal seconden om los te komen van de muur of pilaar. Meestal hou ik de linker thumbstick vast en klik op A en dan springt die zijwaarts. Is het niet mogelijk om gelijk de hoek in vooruit te rushen zonder zijwaarts of achterwaarts te springen vanuit een hoek ?

14. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Lol, nee JIJ verwisselt de smoke met ink! Je dacht dat de smoke deed wat de ink doet ;)! En ja, je eigen smoke 'stunned' jou ook, maar die van je teamgenoten niet!

Je moet dan schuin omhoog duwen! Als je dus tegen een pilaar staat en je duwt naar links, dan spring je met A weg (of als er een pilaar naast staat ga je naar die pilaar). Duw je links omhoog dan loop je naar voor.

15. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoppa, level 49 :)

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Nieuwe smoke blijft nog een beetje vaag. Je staat echt even compleet stil. Zal wel kwestie van wennen zijn. Iig wel wat beter dan op de grond vallen, nu heb je wat meer kans om weg te duiken.

17. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is geen nieuwe smoke, het is alleen voor old-school weekend.

Of heb ik dat nou zo ongelovelijk mis?

18. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik had het vandaag nog steeds en het weekend is toch echt over :)

19. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Old Skool zou t/m vandaag duren :p.

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ja, bedoel meer dat smoke nog niet veranderd is (nog als GoW1 style old skool weekend), terwijl het verder wel gewoon weer 5 tegen 5 is.

Deel Deze Pagina