[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 9]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wildsurf

Wildsurf Echoes.

Leuk Bevonden:
    0
    Fanboys is alleen leuk als je een Star Wars geek bent. Als je geen Star Wars fan bent vind je de film niks aan.

Ik vond de film geniaal iig.

2. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    Najaa dat verklaart dan iets, want ik ben niet zo'n star wars fan.

3. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ik heb hem zojuist gekeken, en ik vond hem helemaal geweldig!

Ik durf hem zelfs direct in mijn top 20 van favo films te zetten :cool:

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Jason Segel_O_

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Fanboys? 8) Als Star Wars fan / bekende?

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lijkt me best wel tof.

[GTuser]318279[/GTuser]

Beetje Running man vs Deathrace.

Laatst bewerkt: 25 mei 2009
  7. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die trailer is echt vet :eek:

Ff wat meer info zoeken :D

8. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een top trailer, gewoon geen woorden voor super film. Deze ga ik zeker kijken, tenminste als die komt naar nederland

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Internet verbinding is over de hele wereld. ;)

10. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    haha ik weet maar sommige films moet je gewoon in de bioscoop kijken beter effect enz.

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Zag een trailer voor Wolverine....Lijkt mij erg vet _O_

12. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Kheb Wolverine gister gezien en kvond het echt een gruwelijk vette film\o/
    Wolverine is ook gewoon zo'n perfect personage, verw8 dan ook zeker een vervolg hierop zeker gezien het stukje na de aftiteling trouwens.

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Mwa Wolverine vond ik geen topfilm, maar keek wel lekker weg.
    Vond het jammer dat sommige personages niet wat meer tijd kregen. Of dat het eind gevecht niet wat langer duurde....

Net trouwens half om half The midnight Meat Train gezien.
    Misschien leuk als je zin in een Horror hebt maar ik vond er geen zak aan....

wtf waren die dingen op het lichaam van Vinnie Jones? Die dingen die hij wegsneed?

14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Knowing gister gezien, typisch een film die niet weet welke kant hij op wil. En waar heel veel onbeantwoord blijft. Slecht geacteerd en soms volkomen onlogisch! Die vliegtuig crash scene is wel heel erg dope gedaan!
    En het verhaal leek me heel interesant, maar bleek veel te voorspelbaar en het einde is dan ook nog eens te dom voor woorden.

15. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    De laatste dagen van Emma Blank

Er zijn zeker wel goede Nederlandse films. Deze film is daar een bewijs van. In het midden ergens moet ik wel zeggen dat ik wel zat te wachten op hetgeen wat er daarna gebeurt, maar dat was vijf of tien minuten, en het slot was zo goed dat het het wachten zeker waard was. Het absurdisme in deze film vond ik echt geweldig.
    Een 8.

Sunshine Cleaning

Als je Little Miss Sunshine gezien hebt en die goed vond is dit zeker een aanrader. Qua filmstijl en ook qua plot lijken de films sterk op elkaar. Toch is Sunshine Cleaning minder vrolijk dan Little Miss Sunshine en ligt de nadruk meer op de serieuze aspecten van de levens van de personages. Ik ben er eigenlijk nog niet echt over uit of dit wel of niet een verbetering is. Ondanks het feit dat de films soms op elkaar lijken zijn ze zeker uniek. De soundtrack is trouwens ook weer ontzettend goed. Een aanrader.
    7,5

En ik heb eergisteren ook Slumdog Millionaire gezien, ik neem aan dat iedereen het plot wel kent. Ik vond hem erg tegenvallen. Hij was vermakelijk maar ik snap al de fuss niet zo. Ik vond het ook irritant dat je eigenlijk vanaf het begin van de film al weet wat er gaat gebeuren.
    6,5

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Vond de tram scene ook heel erg brute, en einde vond ik idd erg afgezaagt...

Iemand Terminator Salvation al gezien? Die film lijkt me zoooo gaaf!!! O-) _O_

17. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net Last stop 174 gekeken. Film was echt super! beetje de genre van Slumdog M.
    Ik geef een 8/10

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Yes man

Mwah. Jim Carrey redt de film eigenlijk, omdat het gewoon een grappige vent is. Verder niet zo boeiend.

Ong Bak 2

Tony Jaa is een held binnen dit genre, alleen jammer dat hij teveel te taken op zich heeft genomen bij deze film. Hij moet zich imo beperken tot acteren (lees: vechten) en zich niet bemoeien met de regie enzo. Slappe film, goeie vechtscenes. Einde valt ook tegen.. Net als je denkt dat er meer gaat komen is de film afgelopen.

19. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Crank 2
    Verhaal begint meteen waar deel 1 ophield. Precies dezelfde vibe, verhaal ook weer helemaal over the top en dan nog wat erger :+ Maar lag soms wel in een stuip, zo idioot. Als je deel 1 leuk vond is dit een aanrader. Maar denk dat sommige mensen em totaal niet leuk zullen vinden. De hele manier waarop het gefilmd wordt etc, net een videogame on crack :D
    7,8/10

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Maar dat is juist zo vet aan de Crank/Transporter films _O_

Vanavond trouwens City Of Life And Death kijken, een chinese oorlogsfilm die er goed uitziet:
    [yt]133e5QxaSsI[/yt]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina