Ninja Gaiden 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pasquale NL, 1 okt 2008.

1. sneaky snake eye

sneaky snake eye SneakySnake Eye

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, startte gisteren een nieuwe game en kreeg de optie of ik al mijn dingen wou laden. Maar omdat ik zo stom ben geweest om toen de verkeerde moeilijkheidsgraad te kiezen. krijg ik die optie nou niet meer:confused:

2. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    De wapens hou je alleen als je weer op het zelfde moeilijkheids gaag spelen(New Game+)
    Als je een andere kiest heb je dus niks meer!!!..
    En het ziet er naar uit dat je optie niet meer krijgt.

3. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Als je de save nog hebt waarbij je de mogelijkheid hebt om new game + te kiezen, kun je die nog gewoon gebruiken.
    Heb zodoende ook 3 savefiles, een voor easy omdat ik zo gek was om enkele wapenachievements te halen. En een voor normal (waarop ik begonnen was) en een voor mentor (das die derde?) waarop ik niet verder ben gegaan.

4. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Nee, we hebben het niet over één van onze redacteurs, maar over het bedrijf Koei! Misschien weet je al dat Koei en Tecmo sinds April officieel gefuseerd zijn. Veel mensen hopen dan ook dat Koei-Tecmo leuke dingen zal doen met hun franchises. Zo zou er opeens een mix van Ninja Gaiden, Dead or Alive en Dinasty Warriors op kunnen duiken! Vandaag wordt die kans echter groter, want Koeit-Tecmo heeft officieel bekend gemaakt dat ze titels zullen combineren.

"Tecmo and Koei are combining titles to launch a new game. The aim is to bring in fans of both." - Nikkei Corporate Information

5. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Hoe doe je die move eigenlijk dat je iemand de lucht in slaat, en hem dan vervolgens pakt en hem naar onder trekt en zijn kop tegen de grond kapot slaat? :D

Hij is me nog nooit gelukt (alleen net per ongeluk).

Alvast bedankt :)

6. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    je moet eerst je dragons sword of staff (volgens mij kan het ook met die klauwen trouwens, maar daar ken het juiste combo niet van) upgraden naar level 2.

daarna kun je met het dragon sword combo x,y(dan sla je hem de lucht in)gevolgd door x,x,x,y voor de zunami drop.

met de staf was het volgens mij in een sprong x,x,y. Die eerste x aanval moet dus raken voor het gaat lukken. vaak een hoop gepiel met springen vind dragon sword is makkelijker ervoor.

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Het is wel de Inazuma Drop hè. :+ Verder is je uitleg subliem. ;)

8. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Hoe is die DLC eigenlijk?

- de mission mode?
    - de pakjes?

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Mission Mode niet gedaan, aangezien ik het spel al fail vond. :+ De pakjes zijn het ook niet echt waard... tenzij je graag Ryu in een ander pakje steekt! :eek: Kijk dit filmpje anders even.

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Zo klinkt het wel heel raar :+

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Daar komt het toch op neer? ;)

12. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ja inderdaad :)

Ik vind de game tot nu toe wel kix (maarja hier was ik ook toen ik hem verkocht :9).

13. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Haha! ik wist dat ik warm was:D

Enne -xbox-freak. De mission mode is wel tof, maar zou ik pas downloaden als de game uitgespeeld hebt. Ten eerste weet je dan of het nog steeds leuke genoeg vind om extra geld te spenderen en ten tweede ben je dan vast warmgedraaid, want die missions zijn vrij pittig....

en dan druk ik me nog voorzichtig uit.

Laatst bewerkt: 6 aug 2009
  14. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Kun je die pakjes als je hebt gedownload ook aandoen bij een load game?

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Persoonlijk vind ik dat de Mission Mode laat zien waarom Ninja Gaiden 2 zo'n matige game is. Ik heb namelijk het gevoel alsof ik voor spek en bonen speel. Sommige missies doorloop ik met gemak, terwijl ik niet het gevoel heb iets gedaan te hebben. Andere missies zijn frustrerend, terwijl ik weer het gevoel heb niet iets anders te doen dan normaal. Ik vind het in ieder geval niet de moeite waard, maar ik kan me voorstellen dat hardcore NG-fans er wel plezier aan beleven.

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik zou het niet beter hebben kunnen zeggen. :)

17. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Huh?

Ik heb zojuist Ninja Gaiden Black uitgespeeld, maar heb geen New Game + geunlocked? Of is die er helemaal niet? :mad:

18. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Het is een tijd terug dat ik black heb gespeeld, maar volgens mij was er ook geen new game + optie in die game.

kan me vergissen hoor, zoals ik al zei is het weer even geleden allemaal.

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb vandaag de game weer opgepakt...ik was gebleven bij Chapter 4. Ik ging spelen en mijn aars werd gigantisch hard geschopt, ik bleek vergeten te zijn om te blocken, en dan ben je echt zwaar fucked, dat merkte ik gelijk alweer. Zit nu op chapter 5, game blijft echt heerlijk om te spelen, die moves en dat geweld....me loves!!!!!! hehe. Ik speel op Acolyte en vind dat genoeg.

20. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    ]ik heb hem gisteren uitgespeeld op Acolyte moeilijkheid vond het nog wel te doen had alleen effe moeite met de laatste baas het hele spel uitgespeeld met de dragon sword tot het einde daar kreeg ik de laatste baas niet mee verslagen dus liep ik dus die dragon sword achievment mis
    vandeweek ga ik hem eens proberen op Way of the Warrior

Deel Deze Pagina