Tales of Vesperia

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Voor demos die net uit zijn heb je voor onbepaalde tijd een gold account nodig om hem te kunnen downloaden... Over een paar dagen is hij ook beschikbaar voor silver :D

Ikzelf wacht al sinds de aankondiging op deze game en vooral de sfeer en setting is helemaal mijn ding, in tegenstelling tot star ocean die ik wel koop als ie budget is ofzo.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    De demo vond ik wel gaan, maar ik heb veel goeds gelezen over het uiteindelijke product.

Ik ga ook voor ToV; science fiction is leuk, maar fantasy spreekt mij altijd iets meer aan. De nieuwe Star Ocean heeft veel fans, maar tegelijkertijd ook veel gamers die hem erg vinden tegenvallen (o.a. vanwege steriele dungeons en slechte conversaties / plotline). Het ergste wat ik van ToV heb gehoord is dat het allemaal niet nieuw is qua gameplay, maar desondanks goed in elkaar is gezet. En Yuri zou als hoofdpersoon beter zijn uitgewerkt dan Edge van Star Ocean . Niet helemaal onbelangrijk wanneer je 50+ uren voornamelijk met hem moet spelen.

Laatst bewerkt: 21 mei 2009
  3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    gameplay is inderdaad niet nieuw, maar heb sinds Tales of Desitny of psx geen Tales games meer gespeeld.

En als ik kijk naar Blue Dragon, Enchanted Arms, Infinite Undiscovery dan lijkt TOV nog het meest interresante battlesyteem te hebben

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Gaaf ik wist eigenlijk niets over deze game.
    Op gamerankings een 8.3 gemiddeld. Terwijl Tales of Symphonia (die ik nooit heb uitgespeeld, niet eens in de buurt maar enorm van sfeer genoten) een 8.5 kreeg. Dus misschien dat ik deze ook maar aanschaf!!

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kun je die boss in de demo nou verslaan?

6. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht ook al heel lang op deze game. Ik ga star ocean ook halen btw. Het zijn beide rpg's die mij aanspreken. Net zoals lost odyssey, eternal sonata en blue dragon.

7. carnage NL

carnage NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ga morgen de demo maar eerst effe spelen het laatste deel wat ik gespeeld heb was die van de gamecube die was echt geweldig

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt LO en BD toch niet met ES vergelijken?

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    waarom niet? Hij zegt het zijn RPG's die mij aanspreken.

De combat is heel anders maar het allemaal JRPG's.

Ik moet zeggen dat ik wel naar een goede RPG snak.

Heb Phantasy Star 2 net geprobeerd van de megeadrive colletion.

Wat een bagger zeg. Ik weet dat het spel oud is dus grapgics en dergelijke hoor je mij niet over maar je moet wapens kopen zonder dat je de stats kan zien.

Krijgt geen enkele hint welke kant je op moet.

1 van de 2 start characters begint zonder wapens en kan niet aanvallen.

Battles zijn zeer eentonig en na een half uur grinden was ik nog niet sterk genoeg om het gebied rond de 2e stad te gaan doen.

Dat terwijl ik alleen van stad 1 naar 2 ben geweest. Nog geen eens een dungeon of items tegengekomen.

enk dat ik Blue Dragon maar weer oppak.

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    haha net de baas verslagen in de demo. En de demo is dan nog niet eens afgelopen!

ff verder spelen

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Wow, je bent wel heel wanhopig als je Blue Dragon weer oppakt. :+

Ik wist niet dat er na de baas nog meer kwam. Ik kon hem maar niet verslaan, maar echt mijn best deed ik ook weer niet. Binnenkort maar weer eens de demo proberen.

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    een tip: Je kan als je Y drukt in gevecht of gewoon in het menu de stratgie instellen. Hier kun je dus bepalen welke spreuken/skills je teamgenoten wel of niet gebruiken. Daarnaast kun je instellen of ze verdedigend spelen, aanvallen, veel magie gebruiken etc.

13. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Waar baseer jij op dat ik de games vergelijk? het zijn alle 3 RPG's die ik goed vind.

14. carnage NL

carnage NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb vandeweek de demo gespeeld weet of ik hem ga halen was er niet hellemaal kapot van misschien kwam het ook wel omdat het niet begin van het verhaal was

15. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Demo was best te pruimen. Krijg alleen nog steeds de koude rillingen van jrpg's met engels gesproken stemmen :D Vond het vechtsysteem lekker werken en ziet er al met al best aardig uit. Het zal geen nieuwe grondlegger van de jrpg worden maar ik als rpg lover ga me er opperbest mee vermaken verwacht ik (als ie ooit nog in tulpenland verschijnt :9)

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ja, ik versla hem bijna altijd. Gisteren nog een keer de demo gespeeld (battles spelen heerlijk!) en deze keer legde mijn party het loodje. Waarom? Waarschijnlijk omdat ik het item menu tijdens het gevecht niet gebruikte. Dus gebruik die cure poison en healing bottles tijdens de boss fight; door poison kunnen je mannetjes echt veel hps verliezen.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik gebruikte dat menu idd ook niet. Vreemd genoeg krijg ik dat menu niet als ik op Y druk...

18. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Release-date staat eindelijk vast op 26 juni (las ik op powerweb)... Dus dat word nog een maandje wachten (in amerika uit sinds augustus 2008 8)

19. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Phantasy star 4 op die collectie is nog net te pruimen en best leuk als je van het anime sfeertje houd:)

Ik ga zo maar eens kijken welke demos er de afgelopen tijd bij zijn gekomen, al een maand niet gechecked ofzo:)

20. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina