[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 31 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar de SP van BIA briljant. ;) Dat zeiden we ook tegen hem wat die wilde, een SP of een MP game. Hij wilde dus een SP.
     
  2. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo briljant vond ik 'm anders niet.. :confused: Je rende er binnen een paar uurtjes doorheen en verhaal was ook cheesy met dat geesten-verhaal.. maargoed, smaken verschillen.
     
  3. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel Cod dan op veteran, echt een superuitdaging.
    En daar kan je dan wel even mee bezig zijn.
     
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Vond de SP van CoD 4 ook vetter, maar dat is persoonlijk. Waarschijnlijk ook omdat BIA: HH de eerste BIA was die ik speelde en ik alle CoDs heb gespeeld ;).
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    COD op veteran is alles behalve realisme. Maar BIA:HH op het allermoeilijkst is ook een superuitdaging hoor. De SP van BIA is imo beter, omdat ik het hele squad gebeuren fantastisch vind, oorlogs gevoel is dik in orde en dat het herkenbaar is met Operation Market Garden/Nederland.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Op de makkelijkste graad kun je er nog wel een beetje doorheen rennen, maar op de moeilijkste graad ben je zo dood en moet je je team in beweging houden ,want anders wordt je geflanked door de Duisters. Ja het verhaal moet je van houden. Ik hou van realisme en wat echt gebeurd is. Maar om het verhaal helemaal te begrijpen moet je de vorige delen ook gespeeld hebben. :)

    Het is pittig idd. Maar het is niet realistisch. MP is geweldig maar hoe je BIA moet spelen geeft je meer voldoening




    Idd het gevoel van oorlog is er meer. Cod is ook geweldig maar net over the top.
     
  7. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik wil een kix tennisspel halen.

    Top Spin 3 niet, die heb ik gehad, en vond ik zwaar klote :9

    Dus Top Spin 2, Virtua Tennis 3 of Virtua Tennis 2009?
     
  8. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is al hééél lang geleden dat ik voor het laatst een game heb gekocht en vind het nu wel weer eens tijd voor iets nieuws. Zie op een website drie games staan die m'n aandacht wel trekken:

    - Mirror's edge
    - Prince of persia
    - BIA:HH

    Ik ben een echte SP-man en raak de multiplayer dan ook niet aan.. welke game kan ik dan het beste nemen?
     
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Mirror's Edge heb je heel erg snel uitgespeeld, is voornamelijk ook van A naar B freerunnen. Andere twee games heb ik niet gespeeld.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    ME is verfrissend en tof, maar is zo voorbij. Of je moet van time trials houden dan is het wel vermakelijk.

    PoP is ook wel tof, maar dat is uiteindelijk echt heel veel herhaling. Ik wil niet zeggen dat het slecht is ( Vond ik zelf niet ) maar je hebt mensen die snel gaan zeiken als ze elke keer hetzelfde moeten doen ( Op verschillende plaatsen monsters verslaan -> Elika haar ding laten laten doen -> seeds oppikken -> volgende plaats. )

    BiA kan je een paar posts boven je vinden.

    Uit die 3 zou ik voor BiA gaan, geweldige singleplayer. Al zijn ze alle 3 enorm tof hoor!
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mijn reactie van BIA kan je boven vinden. :)

    ME: Idd heel nieuw concept en heel tof om te spelen. Maar heel kort en de Timetrails heb ik heel even gespeeld maar kon me echt niet boeien.

    POP: De nieuwe grafische stijl was super tof. Maar heel veel hetzelfde doen, en als je door een level heen bent moet je door hetzelfde level weer terug. Mij maakte dat niet veel uit want er zat lekker veel klim en klauter werk in.
     
  12. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm dan wordt het toch maar BiA..heb het namelijk niet zo op herhaling in games als PoP. M'n broertje zal het er niet mee eens zijn maar who cares, het is mijn geld :+ ( ja hij haat shooters )

    Anyway, bedankt voor de snelle reacties!


    Edit: Zie ik net dat de levertijd 5 tot 7 werkdagen is bij bol.com, verdammt :+
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2009
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Iemand?

    Wil de knoop namelijk doorhakken :+
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat spel kost je 30 euro bij bol.com.... nooit games kopen bij bol.com. :)
    BiA kun je al kopen voor 12-15 euro.

    Anyway mijn stem gaat uit naar Mirror's Edge, gewoon geweldig spel.
    En Mirror's edge kun je al kopen voor 20-25 als niet goedkoper. Geen geld voor die ervaring en je bent er nog wel wat uurtjes mee bezig en je hebt time trials met een voor af ingestelde tijd dus die kun je ook proberen te verbeteren.
    Vind ik altijd veel leuker dan milisecondes eraf werken voor een XBL highscore.
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2009
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Goed, ik verveel me de pleuris op de 360 en ben niet van plan om een nieuwe game te kopen. Zijn er nog wat oude titels die ik moet hebben ?, ik heb wel zin in een avontuur. In ieder geval iets waarmee ik even zoet ben. Geen RPG's, of het moet op Kingdom Hearts lijken.

    Mijn lijst met games die ik heb gehad:
    [​IMG]

    Zoek dus vooral wat oudere games. :)
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Panzer Dragoon Orta? Xbox game.
    Wel erg sfeervol en erg vet. Soort onrail game.

    Krijgt 90.36% uit 85 reviews.
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Als je van WO II shooters houd Medal of Honor Airborne? Heb ik me goed mee vermaakt en ligt voor 20 euro bij de Intertoys :). Zit ook een redelijke MP in maar denk niet dat je daar veel mensen zult vinden.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je plaatje is wat klein. ;) Geen idee dus welke games er allemaal op staan.
    Upload het eens via Imageshack, want volgens mij doet Tinypic het automatisch resizen (Photobucket doet dat iig wel)

    Met oudere games...Bedoel je dan ook Xbox 1 games, of gewoon titels die je gemist hebt op de 360?
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Wat leesbaar :p

    Anyway, ondergewaardeerde games: Viking, Stranglehold en Devil May Cry. Heb je die nog niet gespeeld zo ik die snel halen.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Bedankt, maar heb geen interesse in Xbox 1 games.

    MoH vond ik echt slecht, die zeker niet. :+

    Oké even doen, en 360 games.

    Alle 3 al gehad.

    Hoe zijn Army Of Two en At World's End ?

    Mijn games
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina