Apple iPhone - Deel 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    3G heeft beter internet.
    3G heeft ook GPS
    voor de rest weet ik niet precies wat de 2G niet heeft
    (heb alleen de 3G) :)

BTW: een iPhone zonder abbo is (lijkt mij) KUT. Alle leuke dingen van een iPhone gaan via Internet. Bijna alle apps die je gratis download of koopt in de apps store werken met internet en niet te vergeten youtube, en ja prepaid mobiel internet is heel duur

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Je hebt ook Sim-Only abonnementen met web 'n walk;).. Maarja dan heb je niet de snelheid bij een Iphone abbo.

3. GameKid360

GameKid360 Guest

als de nieuwe iPhone 4G gaat uitkomen hea. hoe duur zal de 3G en de 2G dan ongeveer worden?

4. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Niet, de voorraad is nu al langzaam aan het opdrogen en in de laatste weken zal het me niets verbazen als er nergens meer een telefoon te koop is. Het is niet des Apple's om meerdere generaties tegelijk actief te verkopen.

Het kan zijn dat een winkel nog een paar exemplaren heeft, maar veel korting zul je niet krijgen.

5. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De prijs zal waarschijnlijk zon 100-200 euro dalen, meer ook niet. Was ook zo met de overgang van de 2G naar de 3G, de prijs daalde wel maar niet meteen van 500 naar 100 euro bijvoorbeeld. En dan heb ik het over de marktwaarde, dus de prijs op marktplaats etc.

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    lol verkeerde topic*, my bad.

7. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik ga dus binnekort naar italie en zit eraan te denke om een 3g mee te nemen daar vandaan maar ik ben nog niet zeker want €500 voor een telefoon vind ik een hoop geld en nu schijnt er dus binnekort een nieuwe versie uit te komen (maarja dat blijf je altijd hebben).

Wie kan mij overtuigen waarom ik die €500 nou juist wel of niet aan n iphone moet uitgeven

het is een mooi ding me broertje heeft de ipod touch ook mee gespeeld werkt heel leuk allemaal, maar het si echt n smak geld vind ik

8. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    waarom geen abbo? Heb je voor 720,- een abbo en een iphone 8gb.
    Ben je zeker goedkoper uit dan dat je er 1 uit italie haald.

9. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    omdat ik al een abbo heb lopen bij hi (in oktober verlengd met een sony ericsson c905 maar is nu ter reparatie en valt vervder flink tegen)

10. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Maar wat is de maximale 3G verbinding bij Hi.

Ik haal bij T-mobile (i-150) bijna 2 Mbps.
    Hierdoor werkt downloaden vanuit de App's Store en iTunes zeer goed via 3G.
    Ook Google Earth , Kaarten , Safari , E-mails versturen/ontvangen gaat vlekkeloos.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  12. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier werkt vodafone perfect op 3g. haal op speedtest app tussen 2800 en 3400 kbit. vodafone heeft max 3600.
    nog steeds sneller dan t-mobile:)

Laatst bewerkt: 28 mei 2009
  13. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Het is getest door de consumentenbond ;). Die zijn leuk als je nergens verstand van hebt, anders moet je er verre van blijven...

Ik merk bij mezelf op 2G (eerste iPhone..) dat de snelheid echt mega-veel fluctueert per stad/gebied. Waar ik thuis in de buurt van de max kom, zit ik in Amsterdam daar echt ver vandaan..

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Thuis heb ik toch geen 3G bereik! :+
    Maar zodra ik in een plaats kom waar wel 3G bereik is (Eindhoven) dan werkt het heerlijk snel.

15. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben super tevreden met T-Mobile, heb er zelf ook nooit zoveel problemen mee als ik zo nu en dan GPRS heb, is nog steeds snel genoeg voor mij om snel even wat te googlen.:)

16. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag mijn iPhone ingeleverd ter reparatie. Gewoon gelijk bij Solid Vision in Rijswijk, zodat je hem binnen 3 werkdagen terug hebt. T-Mobile stuurt iPhones ook gewoon daarheen maar dan duurt het 3 weken.. En zolang wil ik hem natuurlijk niet missen ;)

Laatst bewerkt: 28 mei 2009
  17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is het ook niet mogelijk om hierop te wachten (zie hun site). Want dat doe ik dat liever (heb stof onder mn scherm + trilfunctie/stil knop werkt maar half). Heb al een mailtje dr over gestuurd..

18. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb gisteren met iemand die bij T-Mobile op kantoor werkt gesproken. Zou nu zoveel hier van de daken willen schreeuwen, maar ik heb beloofd dat ik niets zou doorvertellen.

Maargoed. Mensen met een 3G hoeven niet bang te zijn.
    Shit, nu doe ik het alsnog. :+

19. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ben benieuwd wie je gesproken hebt dan ;). Zijn weinig mensen die echt weten wat er gaat gebeuren (als ze er al zijn..). Ik weet wel dat T-Mobile een mailtje de deur uitgedaan heeft naar de kanaalpartners met een aantal van de nieuwe features die in iPhone OS3.0 komen en wat dat betekent voor T-Mobile (en zijn klanten). Ze gaven aan dat dit een perfect moment was om de verkoop weer even te laten pieken.

That said. Ik weet bijna zeker dat we volgende maand weten wanneer een nieuwe versie uitkomt. Ze moeten de telefoon in ieder geval gedeeltelijk updaten (camera, capaciteit), dus waarom niet wat andere dingen ook? Daarnaast zijn de geruchten zo sterk dat er wel iets van waar moet zijn.

20. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    het duurt 10 werkdagen. Moet de mijne ook opsturen, stof onder scherm, haarscheurtje bij 3,5mm jack aansluiting.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina