E3 2009

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 25 apr 2009.

?

Wie heeft de beste show gegeven op de E3 van 2009?

  1. Microsoft

    90 stem(men)
    81,8%
  2. Sony

    19 stem(men)
    17,3%
  3. Nintendo

    1 stem(men)
    0,9%
  1. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    God of War 3 daar mogen ze ook wel wat van laten zien. Hoop ook echt op een nieuwe SSX game, en een datum voor Heavy Rain. Hoop ook op Half Life Episode 3 of gewoon half life 3.
     
  2. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof echt niet dat metal gear naar de 360 komt. Het is gewoon de aankondiging voor het nieuwe deel.

    Vind het filmpje verder ook vrij zwak opgebouwd en op weinig gebaseerd. Verder wel leuk om te zien dat GT er altijd veel aandacht aan besteed.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Heavy Rain niet? De nieuwe mmo van Square niet? De nieuwe Halo niet? God of War niet? Lost Planet 2 niet? Dead Rising 2 niet? Bioshock 2 niet? MS super secret aankondiging niet? AC2 niet? Crackdown 2 niet? Oblivion 2 niet (hoop, hoop), Mass Effect 2 niet? XBLA games niet? En dan ook echt nul interesse voor de ps2, nieuwe handheld, nieuwe besturing etc?

    en dan heb ik nu pauze...anders was ik tot meer gekomen O-)
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Heavy Rain: noope
    nieuwe MMO van Square: nope
    nieuwe Halo: Nope
    God of War III: Zal de game wel kopen, maar volg hem niet op
    LP2: nope
    DR2: nope
    Bioshock 2: nope
    MS aankondiging: aangezien ik er niets over weet is er ook niets dat mijn interesse kan wekken
    AC2: nope
    Crackdown 2: niet echt
    nieuw TES: nope
    ME2: kzal de game wel kopen, maar zal het hem niet al te dicht op volgen
    XBLA games: Enkel Perfect Dark, maar het is al bijna zeker dat die komt dus is de verrassing al weg
    PS2: komen geen topgames meer voor uit
    nieuwe handheld: nope
    nieuwe besturong: nope

    Zijn veel games die ik zou kopen, maar weinig weinig die ik echt volg. Meegesleurd worden in een hype overkomt mij zelfs zo goed als nooit meer.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    aangezien er werkelijk van elk genre wel wat tussen staat ligt het misschien wel meer aan jou dan aan de kwaliteit ;)
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dit vind ik nou echt vreemd. 8) Je weet niet wat er sowieso komt, dus vind je het niet interessant. Je vind het dus bij voorbaat al niet interessant? Misschien moet je even wat info zoeken zodat je het misschien wel interessant kan vinden, kan je jezelf toch nog ergens over opwinden? :+
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zeg niets over de kwaliteit, maar van zowat geen enkel game geraak in nog gehyped. Het kan goed zijn dat ik uiteindelijk toch een game koop waar ik "nope" op zei. Maar voor het moment heb ik nog geen interesse in die titels.
    Wat krijg ik als ik daarover info opzoek? Een hoop bs die voor een hype moet zorgen en zoals ik eerder zei ben ik eigenlijk niet meer vatbaar voor hypes. Ik zie wat ze aankondigen en dan pas concludeer ik of ik het interessant vond of niet. Enigste waarvoor ik op het moment interesse heb van MS dat ik weet is Forza 3 (was ik even vergeten) en Perfect Dark, maar voor de rest verwacht ik voor vooral een hoop mainstream troep of. Laten we hopen dat ik het mis heb en dat er naast Forza 3 nog wat interessants in zit.

    Oh ja, ben ook wel een beetje benieuwd naar welke games Rare gaat aankondigen (naast PD).

    Ik sta gewoon zeer nuchter tegenover zo'n dingen de laatste tijd en ik sta open voor alles en heb nergens echt een bepaald voorkeur voor. Enkel de crème de la crème kan mijn interesse al op voorhand wekken.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hoe kan je op voorhand nou weten wat de creme de la creme is als de info toch bs is? :+

    Damn zitten hier tegenwoordig nogal wat users die 'de games van tegenwoordig' maar he-le-maal niks lijken te vinden :9

    Ze worden alleen maar vetter!

    Ow en Alan Wake dan?
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Straks heeft MS ZoE 3 xbox exclusive !! (kijk dan heb je pegas z'n aandacht wel ;))
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Crème de la crème voor op het moment is: nieuwe MGS game, PD en Forza 3. Mogelijk dat er nog games bij komen die nog niet bekend/aangekondigd zijn. En de info die MS vrij geeft is gewoon wat bs om een hype te creëren. Hopelijk voor hun is het uiteindelijk niet allemaal bs.

    Ik vind de games van tegenwoordig niet niks, maar bij de meeste games heb ik iets van "meh, zal het wel is bezien als ze daadwerkelijk uit zijn" en Alan Wake is daar één van.

    Andere reden waarom ik zo terughoudend ben is omdat ik een tijd geleden veel nieuwe games kocht maar nooit uitspeelde of zelfs amper aanraakte. Nu koop ik enkel de games waarvan ik weet dat ik hem ga (uit)spelen direct (en de juweeltjes die ik gemist heb), de andere games moeten wachten tot dat ze in prijs gedaald zijn vooraleer ik ze (2de hands) aanschaf.

    Mij goed, zolang ik de game maar kan spelen :+.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oe, Zone of the Enders 3 zou echt vet zijn. :D

    En met info bedoelde ik inderdaad welke geruchten er zijn, wellicht zit daar iets bij. ;)
     
  12. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Leuke discussie inderdaad :thumbs:
    Ik laat me ook niet meer maanden/jaren van tevoren "gek" maken. Wat dat betreft heeft MS het de laatste jaren best goed gedaan. Gewoon aankondigen wat er het komende jaar uit gaat komen (Okay, Alan Wake niet natuurlijk.....).

    Een aankondiging van een nieuwe Halo kan me wel weer "hyped" krijgen trouwens O-)
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het nieuws de laatste tijd ook niet meer zo gevolgd. Sowieso speel ik nog maar weinig games. Mja, ben momenteel meer bezig met het uitoefenen van mijn fotografie en hd video hobby. :+

    Van Alan Wake zou ik onderhand wel eens meer willen zien! Hopelijk kondigen ze 'm voor dit jaar nog aan. Verder ben ik erg benieuwd naar Kojima's aankondiging. Ik hoop op een nieuw MG deel ipv een remake van MGS4. Het zou mooi zijn als ie op de 360 uitkomt, want dan heb ik op Uncharted 2 na voorlopig nog geen excuus om weer een PS3 in huis te halen. :+
     
  14. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    FF compleet off topic maar.... Welke HD camera heb je? Zelf ook mee bezig namelijk, heb de Canon HV20.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    doe dat even lekker via pm :+

    Ik hype lekker mee met de games. Pianospelen en gamen zijn mijn grootste hobbies en met Pianospelen is er verdomd weinig te hypen.
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat Heavy Rain waar iedereen (PS3 fanboys) zo over zegt dat het de geweldigste grafix ooit heeft is zo scripted as hell. Zo kan iedere developer wel een game maken met zulke grafix... daarom snap ik al helemaal niet de hype rondom deze game. Het is geen ShenMue 3... maarja ik ben meer een pc gamer geworden sinds ik een nieuwe videokaart in me pc heb. :) Uiteraard zal ik de E3 volgen maar niet meer zo erg als de jaren hiervoor.
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2009
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoveel hebben we nog niet gezien. Maar het wordt denk ik zo techgame waar ze laten zien wat de PS3 in huis heeft. Wet wel mooi aan de game is dat het verhaal heel anders kan lopen. Als je QTE niet haalt verloopt het verhaal of het gevecht heel anders en je kan zelfs dood gaan en dan gaat het verhaal gewoon verder.
     
  18. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Over Heavy rain ben ik ook wel echt te spreken , en ik ben Zeker geen PS3 fanboy , maar ben gewoon super blij dat er nu eindelijk titels komen die alleen op de ps3 komen zodat ik weet waarom ik hem gekocht heb en die ps3 exclusives beginnen nu beetje bij beetje binnen te druppelen.
    En dan heb ik het over MAG ,The Agency.Heavy Rain en hoop dat er nog meer exclusive uitkomt , is alleen maar beter voor beide consoles .

    En over Heavy rain gesproken , ik weet niet of jullie de game Fahrenheit kunnen dat is van dezelfde makers en je kan het meer omschrijven als Speelbare Film/game

    Ik blijf toch echt super benieuwd wat deze E3 allemaal gaat brengen , ik hoop veel games die we niet zagen aankomen :D
     
  19. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik weet niet of het al gevraagd is, maar op gametrailers staat ''Tune in tonight @ 11 pm'', voor de pre-E3, met 15 world premieres. Weet iemand of dat eastern time is ofzo? of kunnen wij het ook al gewoon om 11 uur zien :)
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Morgen vroeg staat het wel online ;), volgens mij staat er zelf een countdown op gametrailers.
     

Deel Deze Pagina