Virtua Tennis 2009

Discussie in 'Algemeen' gestart door iMark 007, 5 feb 2009.

1. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Slechts nieuws voor de tennisfanaten onder ons. Op een ietwat 'onofficiële' manier heeft de admin van het Sega forum laten weten dat Virtua Tennis 2009 is verschoven naar juni. De game - die oorspronkelijk in mei zou verschijnen - staat gepland voor een release op de PC, PlayStation 3, Xbox 360 en Nintendo Wii.

Quote:
    Hey all,

As you may have already noticed, VT2009 has now been pushed back to a June ship date. It’s kind of a bummer as I know everyone is looking forward to the game, but believe me when I say it’s almost always worth it to add an extra level of polish and make sure the game is top-notch, as opposed to shipping early with problems.

More news about the new confirmed ship date will be posted here soon

2. CoMpLeXx

CoMpLeXx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Virtua Tennis 2009 ga ik zeker halen. Kon mij zeer vermaken met Virtua Tennis 3. Het spel zat goed in elkaar, en je deed vaak nieuwe dingen. Dus het was alles behalve ééntonig. De achievements waren ook zeer goed bedacht, er was een eindelijk een ontwikkelaar 'echt' die aandacht gaf aan achievements.

3. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Wanneer komt ie nou uit?

Aangezien hij nogal wazig is uitgesteld enzo..

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Volgens bol komt die 29 mei uit, dus aanstaande vrijdag.
    Meestal kloppen die data bij bol wel.

5. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd.. en insidegamer.nl heb ook nog steeds 29mei staan, &die zijn meestal ook wel goed op de hoogte!

6. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Mij lijkt ie vet!

Maar zou hij ook nog zo leuk zijn zonder online play?

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit toch gewoon online play in?

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja, er zit gewoon online multiplayer in.

En met de singleplayer kan je ook een tijdje uit de voeten dankzij de World Tour.
    Zelf gaat het me meer om de online potjes.

9. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb geen gold meer, en ik wil ook geen gold meer ;)

Vandaar de vraag :)

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik ga hem denk ik halen, alleen heb ik nog een vraag :+

Kun je in deze versie wel topspin ballen slaan? Want in VT3 had je alleen gewoon, slice, lob en drop :'-(

11. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Iemand please?

12. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Op gamer.nl staat een preview (hands-on) van VT 2009. Daarin kan je lezen dat het ook mogelijk is topspin ballen te slaan.

bron: http://www.gamer.nl/doc/51233/Virtua-Tennis-2009-hands-on

Astu!

13. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Maar als ik dat zo lees, zijn er alsnog nog maar 4 mogelijkheden, lob, slice, top spin en drop... De gewone slag hebben ze alleen topspin genoemd?

14. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij ergens niet hoor. Het lijkt mij dat ze gewoon niet vermelden dat je een bal 'normaal' terug kan slaan, omdat dit als een standaard return zou gelden.

15. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik denk dat Robbin gelijk heeft.

16. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    WTF!

Zou voor mij een reden zijn de game niet te halen :mad:

17. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel net gehaald bij Bart Smit, zal het straks even spelen :)

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Je vindt Virtua Tennis tof of niet. Dan ga je toch niet zitten miepen over topspin ballen of gewone ballen. 2009 is gewoon een opgepoetste versie ten opzichte van deel 3. Ik houd gewoon van tennis, daarom heb ik tot nu toe alle tennisspellen gehad die op de 360 zijn verschenen, dus Top Spin 2 en 3, Virtua Tennis 3, Smash Court Tennis 3 en Sega Superstars Tennis. En qua fun en replaywaarde was VT3 voor mij de absolute koning. Heerlijke rally's. Het spel is best arcade, maar qua spelplezier vond ik dat veel leuker dan het meer realistischer Top Spin 3. Je hebt ook maar 2 knoppen nodig vind ik. Om druk te zetten de topspin knop. Kom je wat in de verdrukking, dan gebruik ik slice om weer terug te komen in de rally. Het werkt echt als een trein. Alleen een beetje jammer dat digitala mij enorm aan het naaien is, dus voorlopig heb ik het spel niet in huis. Ben aan het proberen mijn geld terug te krijgen, maar ze reageren nergens op. Alleen dan heb ik geld om het spel in de winkel te kopen. Ik ga ook geen spellen meer online bestellen, echt alleen maar gezeik ermee. Hopelijk komt alles nog goed, want een nieuwe Virtua Tennis is voor mij het gamemoment van het jaar.

19. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Okee ;) Ik vind de demo van VT3 iig verslavend :+

Maar wat ik me afvraag, blijft het lang leuk als je geen gold hebt (en nee ik schaf het niet aan, want ik haat online :+)?

In dat geval haal ik hem morgen :)

20. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Ik weet niet hoor maar in het echt heb ik nooit een normale slag gezien de kans zonder spin of iets de bal te halen is echt zero :)

Deel Deze Pagina