[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 31 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Je wilt wel goede games maar xbox games tellen niet mee? Had jouw niet ingeschat als graphics!@#$%. :+

    Eh ik zie volgens mij geen Prey, Conan, Dark Sector en Fracture.
    1e 2 zijn mooie games voor ongeveer 7-10 euro en Fracture is een leuke game voor 10-12 euro (vandaag aanbieding bij the hut dacht ik?) en Dark Sector is ook een redelijke game die je voor weinig geld kunt kopen.

    Edit:mad:below Tja.... door mij genoemde game is wel de 18e beste game die op de xbox verschenen is. Prachtige game.
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2009
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    O, dat ben ik ook zeker niet hoor. Alleen heb ik geen interesse in Xbox 1 games. :+
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    iets avontuurlijks maar geen RPG.. Lost Planet? Of een Tomb Raider?
     
  4. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon wachte op Virtua tennis 09 zou ik doen of anders ergens goedkoop top spin 3 halen. Die gaan op de bazaar btw wel voor een aantrekkelijke prijs
     
  5. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb zelf POTC: At World's End, je hebt 11 vrij korte levels en de achievements zijn als je goed kijkt en van "zoeken" houdt best makkelijk...
    Maar ik vind het wel een leuk spelletje.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Of doe mee aan de prijsvraag op Xboxworld en wacht nog even af. ;)
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    lijkt me dat als je top spin 3 klote vond top spin 2 ook niet echt wat voor je is,.. dus dan is het een keuze tussen de nieuwere duurdere VT2009 of de wat geodkopere.. Hoeveel geld wil je max uitgeven?
     
  8. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Army of two vond ik echt supergaaf, alleen jammer dat het best wel onoverzichtelijk is als er opeens overal vijanden vandaan komen. En het beste is natuurlijk co-op samen met een vriend. Het hele stijltje is ook wel gaaf. Gewoon 2 gasten die alleen maar oneliners eruit gooien en ff 1000 man neerknallen.

    At world's end heb ik alleen de demo gespeeld, kan je zelf ook doen natuurlijk, die vond ik echt bijzonder slecht.

    Iets wat zo ontzettend geniaal is als kingdom hearts bestaat jammer genoeg nog niet op de 360.

    Ik heb zelf ook nog een vraagje:
    Fable 2, Fallout 3 of iets dergelijks...... en waarom ik die game zou moeten nemen?

    Ga mijn sf4 ruilen en kan 1 van deze games er makkelijk voor krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2009
  9. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Nou Top Spin 1 en de demo van Top Spin 2 vind ik erg tof ;)

    Top Spin 3 vond ik gewoon te serieus en te saai op een gegeven moment ;)

    Btw heb ik wel al meegedaan aan de prijsvraag zoals Willem al zei ;)

    EDIT: welke career is het verslavendst?
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2009
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Dubbelpost... sorry niet de bedoeling.. :mad:
     
  11. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    ik zoek een game voor mijn broer. 19 juni wordt hij 19. hij heeft n (lichte vorm van) het downsyndroom, dus het moet geen moeilijke game zijn. hij houdt van spiderman en knokgames als doa, tekken, virtua fighter. is er n game die deze elementen combineert? hij houdt ook van zingen en nederlandse muziek. is er een karaoke game met nederlandstalige nummers? beide mogen ze niet te duur zijn, ik wil ze ergens uit de budgetbakken vissen, karaoke game mag €70 kosten. Spiderman 3 heeft hij al, doa4 en virtua fighter 5 ook. die 'story'-modes kan hij best aan, dus dat is zeb maar de moeilijkheidsgraad waar je aan moet denken.

    edit: hack-'n-slash speelt ie ook. dynasty warriors 5: empires heeft ue al. live is geen vereiste
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2009
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    X-men:eek:rigins Wolverine is misschien wel wat. Brute knokgame met wat spiderman elementen (lungen naar een vijand). Niet al te moeilijk dus denk dat je broer hier goed mee uit de voeten kan.
     
  13. Tim90

    Tim90 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen ik heb eeen nieuwe game nodig, nu stond ik gister in de media markt maar het was allemaal niet echt geweldig welke game daarvan is nou de beste.
    Mijn voorkeur gaat uit naar shooter/racing. of is er iets waar ik echt op moet wachten?
     
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Misschien kun je wachten op Prototype?
     
  15. Tim90

    Tim90 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik indd over nagedacht ja en lijkt me ook een best vette game alleen is er ook bekend hoeveel speel uren erin zitten.
    ik zoek een game waar redelijk wat sp uren in zitten en eventueel ook online kan, maar hoeft niet perse zolang de sp niet kort is.
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Wil je racen wacht dan op Forza3 / Dirt2 :+
     
  17. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Een vriend van me zoekt een formule 1 spel voor de 360. Volgens mij bestaan deze niet toch? Ik heb hem al forza 2 aangeraden want verder weet ik het ook niet. Weet iemand of er binnenkort een formule 1 spel uit gaat komen op de 360?
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    De nieuwe Formula 1 game duurt nog wel even.. volgens mij eind 2009/begin 2010..
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  20. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik en een vriend van me zoeken allebei een game welke ons de Zomervakantie kan doorbrengen. Genre maakt opzich niet zo heel veel uit, maar heb liever geen race O-).

    We zoeken iets met een grote SP, en graag ook een MP.
    Actie/avontuur zou het fijnst zijn maar als er andere spellen zijn ook goed.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina