Gears of War 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 17 apr 2009.

  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Weekends? Maak er maar weken van!

    Kan iemand me nog ff keer die link van die ene site geven die alle levels heeft staan met hun exp?
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  3. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Kijk, dat dacht ik al....level 80, zit je nog net niet op de helft!! Kun je na gaan! De tijd die die kerel bezig is geweest level 80 te halen...moet ie NOG eens zo lang door gaan voor level 100 8)!!
    Ik ben nou net level 40, en van level 40 naar 50 is gewoon het dubbele!! Ik ben nu dus nog net zo lang bezig level 50 te halen, als ik bezig was level 40 te halen...wordt je niet echt vrolijk van :{!
     
  4. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, niet te veel mee bezig zijn. Gewoon lekker spelen. Wel balen dat Guardian achteruit is gegaan kwa xp per point.
     
  5. Typhoon20

    Typhoon20 Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Schijt aan die levels, met alle respect voor mensen die er wel om geven.
    Ik speel voor mijn plezier en that's that. Ik kan zo lang spelen als ik wil het is het echt niet waard om tot level 100 te gaan. Kijk, om tot level 50 te gaan respecteer ik nog, maar 100 dat is gewoon te gek voor woorden om zoveel van je tijd op te offeren voor zoiets onzinnigs. Of course that's just my opinion. Hulde aan mensen die het wel ver schoppen.

    Btw, Sjacco en eventueel andere aardige kerels...wie van jullie mag ik toevoegen op mijn friends list ? Speel ook wel Gears online maar dan heb je van die 14 jarige tieners daar wordt je niet goed van. Ik wil graag wat betrouwbare mensen hebben om gears mee te spelen. Let wel op, I SUCK lol. Maar ik probeer om jullie zo goed mogelijk te helpen (niet dat jullie hulp nodig zullen hebben).
     
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Mij boeien die levels ook niet veel....gaat mij om de bijbehorende achievements :9!!
    Mij mag je adden, doen we vanavond wel ff een potje, ben wel pas 12...:+
     
  7. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij mag je ook adden :) Ben redelijk vaak online en heb meestal nog wel plaatsen over in de party.
     
  8. GameKid360

    GameKid360 Guest

    Ik post het maar ff in Gears 2 topic omdat het waarschijnlijk hetzelfde werkt als Gears 1.]

    Maar sinds gister heb ik dus Gears 1 gekocht, en ik wil samen spelen op 1 Xbox 360. Met splitscreen of met die versus mode. Maar dan zegt die dat ik moet inloggen met een 2de account. MAar je kan heel niet inloggen met 2 accs. hoe moet ik dit doen? Want er staat dat je Gears 1 kan spelen met z'n 2 op 1 xbox 360 console.
     
  9. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    local en anders met een guestaccount
     
  10. GameKid360

    GameKid360 Guest

    Local zegt die hetzelfde.

    e; wat is een quest account?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 mei 2009
  11. diebox

    diebox Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog mensen die Horde tot level 50 moetten doen op die nieuwste maps?
     
  12. GameKid360

    GameKid360 Guest

    hoe moet je nou samen op 1 scherm en 1 360?
     
  13. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij Y drukken in het Menu. Anders moet je even kijken wat er onderin het scherm staat bij het menu
     
  14. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo net lvl 35 geworden on-line. Nog 422,676 punten te gaan voor lvl 50. Dat is nog meer dan 2x zoveel als dat ik er op dit moment heb :+ Maarja ik heb Snowblind nog niet en Dark Corners komt er ook bijna aan, dus nog genoeg mogelijkheden om het te spelen.
     
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Twee Xbox Live Gold accounts inloggen dan komt het automatisch goed bij het match zoeken.
     
  16. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    ik nog 15.000 :)
     
  17. GameKid360

    GameKid360 Guest

    Moet je dan Xbox LIVE hebben om samen op 1 scherm en 1 console Gears of War te spelen?
     
  18. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen als je on-line wilt gaan wel. Hebben ze de guest modus uit Gears 2 gehaald of in ieder geval er nooit ingestopt? Vond dat toch wel één van de leukste mogelijkheden van Halo 3 en Gears of War 1.
     
  20. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja is inderdaad jammer dat je twee live gold accounts moet hebben.
     

Deel Deze Pagina