Afgelopen maanden iets teveel lopen bellen/smsen. Na 4 maanden 200 euro over mn tegoed, moet ik m'n simkaart bij mijn ouders inleveren. Mijn vraag is dus nu: Wat zijn mijn mogelijkheden? Kan ik een prepaid simkaart in mijn xperia stoppen? Of als dat niet kan, kan ik 'm dan gewoon beter verkopen? Ben benieuwd naar wat mijn mogelijkheden nu zijn. Thanks in advance!
Volgens mij kan je gewoon een Pre-paid in je toestel kopen. Heb je je toestel "los" gekocht? of i.c.m. een abonnement? Als je hem met een abonnement hebt gekocht moet je wel zorgen dat je pre-paid kaart van dezelfde provider koopt, dit ivm de simlock..
*knip te koop verhaal* /Mod XBW is geen marktplaats. Alleen in de bazar mogen (game gerelateerde spullen) aangeboden worden.
Volgens mij wel. Ik heb zelf ook een X1 met een vodafone abbo. Heb net een KPN sim kaartje (prepaid) in de foon gedaan.Mijn X1 geeft dan aan dat er een simlock op zit. Ze verdienen dan toch ook de telefoon terug via het abonnement??
Bij mij staat er zelfs op mijn phone: vodafone dus ik neem aan dat als je abbo hebt dat je dan een simlock hebt
Mijne tot nu toe nooit, maar ik heb dan ook nooit een telefoon gehad met een sticker van een of andere provider erop