Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chrisnuldertien

    chrisnuldertien Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    hoef je um niet voor open te maken;), is een kwestie van de harde schijf er af halen en met een zaklampje door die gaatjes kijken ... maar iemand dus een idee wat voor mobo er in zit nu?
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat is er zo erg aan een "Zephyr" moederbord.
    Ik snap niet waarom je je hier over zo druk maakt :confused:

    Niemand hier kan met 100% zekerheid zeggen welke moederbord er nu in jouw Xbox360 zit.
    Het kan een Falcon zijn met een andere Heatpipe die er "normaal" op zou zitten.
     
  3. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    wat een schijt ups zeg jezus
    hele dag thuis zitten voor die xbox zijn ze er eindelijk ...
    ik doe heel even me hond in andere kamer want is irritant met mensen aan de deur :p
    10 seconden later sta ik aan de deur doe de deur open zie ik hem zo wegrijden verderop...
    die gozer heeft aangebelt en weer weggelope lijkt wel :confused:
    wtf mannnnnn kut ups
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat ligt niet aan UPS, dat ligt aan de bezorger. Had je misschien even moeten zeggen dat je eraan kwam.
     
  5. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne is vorige week maandag opgehaald en wordt nu alweer retour gestuurd. Lekker snel :)
     
  6. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    ja kijk hij belt beneden aan en dan kan ik boven met een knopje de deur opendoen ik zei nog hallo hij zei niks ik doe die deur open en ik hoor dat ie na binnen gaat
    hij is gewoon rechtstreeks na me brievenbus(die beneden is) gelopen want 5 seconden daarna stond ik buiten en reed die alweer weg.
    ik had gewoon lekker op het terras in de zon kunnen zitten in plaats van hele dag wachten voor niks grrrr
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2009
  7. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Xbox is coming home :) Gisteren 2 keer een mail gehad dat mijn xbox was aangekomen bij het centre, toen kon ik op xbox.com status van de reparatie niet meer zien en vandaag kijk ik weer, en staat dat de xbox verzonden is. Tracking gegevens van ups doen het alleen niet. Beetje vaag allemaal...
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    UPS moet hem waarschijnlijk nog scannen, vanavond kan je 'm wel tracken denk ik.
     
  9. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren (dinsdag) was ie al weer retour, m.a.w. al met al binnen een week. Jammer dat ie nu voor de 2e keer stuk is geweest, maar wel netjes hoe snel ie weer retour is :)
     
  10. marieke

    marieke Brrrrrrrrrrrrr

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    2 keer een kapotte box is nog niets..............
     
  11. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    @ kapotte xbox in 3.5 jaar tijd vbind ik nog niet zo slecht:)
     
  12. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat was de derde die kapot ging. Ik weet dat ik daar ook nog mazzel mee gehad heb, maar het was toch even jammer ;).

    De eerste deed het iets meer dan een jaar, de tweede 3 maand en derde netjes 2 jaar.

    Maar ik heb ervoor gekozen om een nieuwe te kopen. Ik merk wel dat die stiller is ;). Heb nu ook een HDMI-uitgang en een extra draadloze controller en 5 arcade games voor 80 euro meer dan een reparatie. Kan ik weer even vooruit :).
     
  13. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Reparatie is voor Rrod altijd gratis hoor, de eerste ging 2 jaar mee (vanaf de release tot kerst 2007) en die andere ging van nieuwjaar 2008 tot 1,5 maanden terug kapot, ik kreeg gewoon gratis gerepareerd dus was goede service:)
     
  14. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar ik had gen RRoD ;). De videokaart functioneerde nog maar half, zonder andere klachten. Ik kon namelijk perfect het dashboard/NXE gebruiken, maar bij het spelen van een willekeurig spel verdween het beeld, terwijl het geluid doorliep en ook de controller nog functioneerde....
     
  15. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel apart, had je ms niet gebeld ofiets??
     
  16. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Xbox terug!!! Weer een andere gekregen, deze is uit maart 2009... Het vage is alleen dat ie (net als mijn oude) geen hdmi poort heeft. Ik dacht dat die na 2007 (?) niet meer gemaakt werden...
     
  17. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Er zit gewoon een nieuw stickertje op, en er zit een oud moederbord in zonder HDMI, die ze nog op de plank hadden liggen bij microsoft ;)
     
  18. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Nou dan gaan ze vooruit:lol::lol::lol: Vorige keer kreeg ik ook al een kapotte xbox van een ander maar daar zat gewoon nog de oude datum (2006) op. \o/ Hulde voor M$ en hun nieuwe stickertjes8)
     
  19. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Tsjah zo doen ze dat tegenwoordig, professioneel de consument voor de gek houden :+
     
  20. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja had Microsoft gebeld en die kwamen eigenlijk ook niet verder (had al zelfde kabels en harddisk met een andere 360 geprobeerd en daar deed alles het perfect). Die dachten eigenlijk ook dat het aan de videokaart lag, maar zonder error kunnen ze niets en zelfs als ik de RRoD gehad, dan was mijn systeem al ouder dan 3 jaar en had ik dus sowieso pech ;).

    Op zich vind ik bijna €90,- nog best een schappelijke prijs voor de reparatie (je krijgt ook weer een jaar garantie), maar persoonlijk vond ik het verschil met een nieuwe te klein, want daar krijg ik zoals gezegd:
    - 3 jaar garantie
    - HDMI
    - Stillere dvd-drive
    - Wireless controller
    - 5 arcade games
    Voor €80,- meer, dat leek me wel een goede deal :).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina