Onder het motto ''iemand moet het doen'' besloot ik om een topic aan te maken voor de sequel van Marvel Ultimate Alliance. Ontwikkelaar: Raven Software Uitgever: Activision Blizzard Genre: Hack & Slash Release: Ergens in 2009 Platform: Xbox 360, Wii, Playstation 3 Info Het vervolg op het populaire Marvel Ultimate Alliance. In deel 2 staat de Civil War centraal, een strijd tussen twee kampen van Marvel helden. Als bron van het conflict wordt de Superhuman Registration Act genoemd, een wet die ervoor heeft bezorgt dat superhelden door het land geregistreerd moeten staan als massa vernietigingswapens. Superhelden worden namelijk geacht hun persoonlijke identiteit kenbaar te maken. Aangezien een aantal superhelden hier geen trek in heeft ontstaan er twee kampen. De geregistreerde superhelden krijgen de opdracht om het andere kamp te vernietigen en zo ontstaat de Civil War. Character List Captain America Daredevil Green Goblin Hulk Human Torch Iron Man Invisible Woman Luke Cage Mister Fantastic Spider-Man Storm The Thing Thor Venom Wolverine List met characters die er waarschijnlijk in komen Bishop Bullseye Cable Cyclops Dagger Hercules Nick Fury Nova Penance Songbird Wonder Man War Machine Black Widow Maria Hill Multiple Man Screens Trailers [gt]36942[/gt] [gt]37442[/gt] [gt]45120[/gt]
Gambit better be in it . Alhoewel dat aangezien de line-up van characters in de Civil War onwaarschijnlijk is.
Daz, je hebt het jezelf veel te moeilijk gemaakt. Ik had al een startpost klaargemaakt. http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3156103&postcount=150
En die ziet er keurig netjes uit. Ik krijg Marvel Ultimate Alliance (1) bij m'n Wii , ben benieuwd Wellicht leuk als partygame.
nou kom maar op met deze game hellemaal het onderwerp Civil War spreek mij wel aan was in de comics ook leuk om te lezen
als ik naar de plaatjes en trailer kijk lijkt dit spel een andere camera te hebben dan deel 1. In deel 1 keek je van bovenaf. Wordt dit meer een game met een devil may cry of ninja gaiden achtige camera? Ook hoop ik wat meer diversiteit in moves. Iedereen had in deel1 dacht ik dezelfde combo's alleen hadden ze andere super powers.
De setting is al goed. Met vele characters, maar nu nog de graphix opschonen en het vechtsysteem verbeteren en dit kan wel een goede game worden. Misschien een 4 player co-op?
iron fist nog nooit van gehoord en ben toch wel redelijk bekend met de marvel comics heb liever dat ze alle bekende er in ieder geval in doen voordat alle onbekende personages worden toegevoegd
In het eerste deel zat ook al een 4 player co-op dus ik kan niet bedenken waarom ze dit er nu niet in zouden doen.
Ign heeft een preview van MUA 2. http://xbox360.ign.com/articles/969/969453p1.html Er zijn 24 chararcters waar je uit kan kiezen, Iron fist en Songbird kun je ook kiezen en er zijn rond 250 fusionpowers.
Ik zie voor het eerst dit spel en dat er een deel 1 was! Persoonlijk vind ik alles met superhelden geweldig vooral de games en films dus wil deze ckr hebben, en misschien iemand deel 1 te koop voor een spot prijs?
Ik heb Marvel 1 eventueel wel te koop. Ik heb net het spel op de volle 100% behaald. Op zich wel een aanrader, maar je moet wel rekening halen met een aantal vervelende glitches. Wat heb je er voor over?