1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Mimiron wipefest :D

    Hell, wat een irritante Gnum :{
     
  2. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is aardig hard generfed :+
     
  3. Daan03

    Daan03 Cry Before You Die

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow, hou op!
    PvE is al te makkelijk en dan is er eindelijk een uitdaging/meerdere uitdagingen en het enige wat ze doen is nerfen (gelukkig de bonus-boss nog niet }:] die is nog nooit gedowned), omdat anders het gros van de noobs deze raids niet kan doen. Bah, geef mij maar PvP daar is tenminste echt skill voor nodig, (no offend) maar iedereen kan PvE'en.

    Waarom ik vind dat iedereen kan PvE'en:
    Op internet staan duizenden guide's met hoe en wanneer je welke gear moet dragen op welk moment je een spell moet casten en wat voor spell en zelfs nog wanneer je in je neus mag peuteren! Elke keer dat je de boss neer haalt is het hetzelfde tactiekje opnieuw en opnieuw en opnieuw. Als je nou als eerste de boss neerhaalt en dus zelf de tactiek moet verzinnen is het nog leuk maar als de guides al over het hele internet verspreid zijn is er geen zak meer aan. Het enige wat mij aantrekt in PvE is de saamhorigheid en teamspirit!

    Ga toch PvP'en, dat is pas lastig! (behalve met DK's oké :9)
     
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Je loopt achter, Algalon is inmiddels door 3 groepen gekilled. :)
     
  5. Daan03

    Daan03 Cry Before You Die

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee echt? Aah super! \o/

    3 dagen terug nog gekeken op wowjutsu en op method z'n site maar nog niets en nu opeens... Njah daar gaat de laatste uitdaging. :9

    Echter blijft mijn punt nog steeds, PvP > PvE! }:]

    Groet Daan03_0/
     
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Jep, 2 groepen van Ensidia + 1 groep van Underground Kosmonauts. (Waarvan die laatste een killvideo online gezet hebben)
     
  7. Daan03

    Daan03 Cry Before You Die

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup ik zat hem net te kijken. Ensidia blijft toch echt werelds beste, valt me een beetje tegen van method dat ze niet 2e zijn, maarja je kan niet altijd de beste zijn hea. :9

    Anyway, heb je die screenshot gezien van Ensidia? Echt mooie loot!

    Groet Daan03\o/
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Mim toch down :+

    [Heroic: The Keepers of Ulduar]
    [Heroic: The Antechamber of Ulduar]
    [Heroic: The Siege of Ulduar]

    Zondag YS even kietelen.
     
  9. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst 6 bosses van Ulduar met een PuG gedownd, was me eerste keer en toch best makkelijk
     
  10. Daan03

    Daan03 Cry Before You Die

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Gz \o/

    Don't make me say I told you so. :9
    Welke class, speccs, stats heb je btw? Ik ben geïnteresseerd hoe andere mensen bepaalde classes spelen.

    Groet Daan03_0/


    /Mod Haal aub even die sig weg, zo'n grote afbeeldingen zijn niet toegestaan. Zie de FAQ voor meer info over sigs. - Pim
     
  11. assepoester

    assepoester Knight

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat opzich wel goed in onze guild wel heel veel last van de examens (echt 10 ofzo die niet kunnen door exames).
    Atm in 10man zijn we bij Vazax
    en in 25 hebben we er 6 down gekregen (op Auruya zijn we gestrand, maar ook niet veel tijd over gehad om een paar goede try's te doen)

    Ook heel veel last van kleine guildjes op onze server, is vrij moeilijk goede players te recruite.

    Heb al wel 2t8 set , gloves van Freya 10m en t8,5 legs van Emalon pug.:thumbs:

    Me dps gaat ook lekker zit altijd rond de 5k


    edit: misschien handig om te vermelden, mijn class is Warlock
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2009
  12. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0

    speel zelf Hunter survival, met geloof ik 4200ap en 1100 agi ofzo :p je moet maar ff op armory kijken bij Haailo, ben zelf niet echt goed geared, komt eigenlijk omdat ik pas weer een maandje speel na 5 maanden gestopt te zijn geweest. Maar meestal in 25 man raids zit ik toch wel zo rond de 3500 dps
     
  13. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, fotm rollen is hard.
     
  14. Daan03

    Daan03 Cry Before You Die

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ik vond de post hierover inderdaad pas net en heb het gelijk aangepast!:thumbs:

    Kijk nu kunnen we praten. :b:

    Gadver wat flauw, armory is down. :'-(
    Zodra hij het weer doet zal ik even kijken. Niet zo bescheiden hea, 4.2K Attack Power is niet slecht ofzo :9 al hangt het ook van je andere stats af natuurlijk. :lol:

    Ik heb zelf eigenlijk op 80 nooit Survival gespeeld, want ik ben gestopt met die grote vervelende patch voor hunters. Druid gererolled. :9 Maar ik weet nog wel dat ik op 70 Survival speelde in 5vs5 met een rating van 2.1K , al was het niets waar in 2vs2 / raids. Gelukkig hebben ze nu verandert dat een hunter met elk specc er wel een leuke dps uit kan halen (5.4K dps 25-man Patchwerk is mijn record :thumbs:). Als het je niet verveelt ben ik benieuw naar jou rotatie en jou gear-choice, wil ik eerst wel even armory weer werkend hebben ofcourse, maar ik ben altijd benieuwd hoe andere mensen hunter spelen. *)
     
  15. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf op 70 ALTIJD BM gespeeld, met heel af en toe ff MM in 3v3 ofzo. Vond BM ook geweldig en nog steeds leuk, enige nadeel is dat de dps erg low is. dus toen ik maand geleden terug kwam Survival grolled wat ik altijd al wel eens uit wou proberen, bevalt me wel aardig tot nu toe maar als BM weer beetje wordt gebufft ga ik toch wel weer daarheen. Rotation is momenteel gewoon serpent sting op houden, en verder black arrow, explosive shot en aimed shot wanneer ze van CD af komen gelijk gebruiken. De tijd ertussen gebruik ik gewoon me steadyshot. Heb net btw tier 7,5 geloot van archavon :p
     
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    11 epics geloot sinds dinsdag, van crappy 70 blue's naar bijna full epic ftw. :cool:
     
  17. Daan03

    Daan03 Cry Before You Die

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja ieder z'n smaak, ik viel ook wel voor de pets tbh maar dps vind ik iets belangrijker. Wat is er gebeurd met hunters sinds de patch dat een rotation niet meer nodig is? Of heeft het te maken met het stacken van steady shot met auto shot. Ik weet nog wel goed toen ik op 70 raide met m'n hunter dat ik meerdere sets gear had. Nee, niet verschillende voor bepaalde bosses, maar verschillende voor verschillende raid setups. MotW, haste aura, etc etc etc precies afgestemd zodat mijn steady shot 0,99 seconden was om de best mogelijke rotatie te hebben en m'n dps te optimaliseren. Of heb je nog geen vaste rotatie omdat je nu toch je ranged weapon vaak gaat upgraden?

    Anyway gratz! \o/

    Wtb level 60!! Tientallen runs voor een blue, om vervolgens dagen te questen om het een paar meer agility en stamina te geven. Heerlijk. Maar toch GZ! :b:
     
  18. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0

    Je autoshot clipped niet meer met je steady shot, dus terwijl je steady shot cast kan je auto shot nog gewoon af gaan.
     
  19. Daan03

    Daan03 Cry Before You Die

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Bah, bah, bah!
    Betekend dus dat iedere unskilled hunter er nog redelijke dps uit kan halen als hij gewoon 3 knopjes spammed, zonde!

    MvG Daan03_0/
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ben nu ook Hunter aan het levellen. Is nu bijna lvl 50 (Steady shot!) :) Ben wel van plan om er wat mee te gaan PVE'en.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina