De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 22]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 1 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    ja precies dat dacht ik ook, maar er is op samsung site geen firmware te downloaden of niks.:mad:
     
  2. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    nou, ik heb contact opgenomen met Redcoon.nl,

    zij komen hem weer ophalen en krijg dan meteen weer een nieuwe toegestuurd als het goed is!

    alleen jammer dat ze pas vanaf woensdag het pakket kunnen komen halen:mad:

    maja kan ik tot die tijd nog blijven proberen of hij mischien van gedachte veranderd en toch nog ff wil gaan werken!

    als iemand nog een suggestie heeft waar het aan ligt! ik hoor het graag!

    het probleem nog even kort uitgelegd: ik start hem op, er zou een installatie scherm moeten komen, maar zie alleen een achtergrond/ een intro filmpje wat blijft hangen. en zie dus alleen een stilstaand beeld!
    op de display blijft staan: LOAD ongeacht hoelang ik hem ook aan laat!

    het gaat om de samsung BD-P4600 aangesloten via HDMI kabel van de 360 elite

    Groeten BekSide
     
  3. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Het verschil bij een kabel tot ong 5 meter is onzichtbaar. Ik heb wel 's gelezen van iemand die beeldproblemen had bij een zeer goedkope hdmi kabel van €5. Toen hij een iets duurdere kocht, was het beeldprobleem verdwenen.

    Ikzelf gebruik hdmi kabels van €9 euro en deze zijn werkelijk perfect, 1080p en dolby true hd doorgifte. Ik heb net 4 1.3 kabels gekocht voor 14 euro incl verzending :)
    Hdmi kabels van €50 of €100 zijn echt weggegooid geld.
    Ik heb hier nog een componentenkabel liggen van Monster, ook weggegooid geld.
    Is tegenwoordig algemeen bekend, lees de reportages maar s op engadgethd.com.

    Echter: als jij daar een beter gevoel bij hebt, dan moet je het gewoon doen natuurlijk. Kijkt een stuk relaxer als je zeker weten dat je het maximale eruit haalt.
    Koop trouwens voor de gein ff een kabel van 10 euro bij handyman en kijk of je verschil ziet! Altijd leuk zo'n onderzoekje ;)

    Wat wèl balen is, is dat er een nieuwe hdmi versie komt (1.4) waarbij er weer verschillende categoriën kabels komen :mad:

    http://www.businesswire.com/portal/...d=news_view&newsId=20090527005265&newsLang=en

    Je moet dan ook zorgen dat al je apparatuur dit gaan ondersteunen, ik begin er niet aan.


    Edit: ik neem dan wèl aan dat je de Pioneer isf laat calibreren!? Anders zou ik het wel heel vreemd vinden! ;)
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2009
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarom nu weer het data-verkeer door een HDMI-kabel (1.4) sturen.
    Een utp-aansluiting of Wifi voldoet toch ook !!

    @kickasskjel

    Heb je de speler al een keer gereset ???

    Als de speler aanstaat moet je op de Skip --> drukken (minimaal 5 seconden) boven op het apparaat !!
     
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Heb je de blu-rayspeler al op een andere hdtv aangesloten?
     
  6. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de p42v10 plasma van panasonic besteld. Na veel gelezen te hebben en het beeld een aantal keren met mijn eigen ogen te aanschouwen was ik overtuigd. Het kost wat maar dan heb je ook wat. Kan niet wachten totdat hij geleverd wordt. Wordt een groot verschil van 26x70b jvc lcd tv naar een 42 inch plasma tv!!
     
  7. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2

    ja heb ik al meerdere malen geproobeert, kwam dit ook tegen in de handleiding. hij maakt wel een geluidje en begint te knipperen! als ik hem indruk maar haalt voor de rest.... niets uit...

    andere TV nog niet geprobeerd... maar eignelijk wel van ovetuigd dat het daar niet aan ligt aangezien ik ook geen audio krijg en in de display van de speler heel de tijd LOAD blijft staan ongeacht wat ik doe!

    :mad: word gewoon wachtn op de nieuwe ben ik bang
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarom heb je eigenlijk voor de 4600 gekozen ??
    Persoonlijk vind ik het ontwerp onhandig en niet mooi.
     
  9. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    ik moet zeggen dt ik het ontwerp echt geweldig vind!

    heb hem onder mijn plasma scherm hangen echt heel erg strak! en vanwaar vind je hem onhandig dan?
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    De club wordt steeds groter :) Veel plezier ermee. Misschien later even wat pics posten?
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij staat bijna alles IN een meubel en daarom vind ik de toesten bovenop de Samsung niet handig !!

    --

    Had me voorgenomen om de 1e 3 jaar geen nieuwe tv weer te kopen.
    Gisteren even door de tv-afdeling van de MM gelopen en was meteen verliefd op de nieuwe 52" Bravia.

    Eerste apparaat op mijn lijst dat vervangen wordt is de Digitale Yahama reciever.
    Dat wordt hoogstwaarschijnlijk een Onkyo TX-SR706.
     
  12. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep zal het zeker even doen als ik hem binnen heb. Heb begrepen dat jij de g10 versie hebt. Heb jij de break in dvd gebruikt of niet?? Zo niet heb je nergens verder last van wat ir of burn in betreft?
     
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    We kunnen de pana club oprichten.\o/
     
  14. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    dan is dat inderdaad begrijplijk,

    waarschijnlijk koop ik 1 kleiner tv meubel erbij voor mijn upc mediabox, en mijn xbox.

    de blu ray speler boven dit meubel, en tv daar weer boven!

    ik zal jullie fotos sturen!

    zodra ik de nieuwe BD-P4600 binnen heb....
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Geen last van IR of burn. Heb er ook urenlang aan 1 stuk op gegamed en nergens last van gehad. Nog niet het kleinste iets. Denk vooral dat het veel bij de oudere modellen voor kwam.

    Break in dvd? Om hem te calibreren bedoel je?
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij een Dood apparaat uit de verpakking heb je altijd recht op een nieuw apparaat.

    Heb dit helaas al 2x gehad :mad:

    Hoe gaat Redcoon die oplossen.
    Ruilen ze de appraten direct om of moet je een paar dagen wachten op het nieuwe apparaat.
     
  17. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb ergens op avforum gelezen dat je de ongeveer de eerste 200 uur die break in dvd moet gebruiken. Op deze site staat er van alles over:
    http://www.webapalooza.com/plasma/

    Het is ook belangrijk dat je in de eerste 100 uur geen films met zwarte balken kijken!!
    EDIT: hier zie je het stap voor stap http://www.webapalooza.com/plasma/methodology/plasma1.php
     
  18. Mitch0Neil

    Mitch0Neil World Domination

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een HDMI kabel kopen voor de Xbox360.

    Ik heb al gelezen dat het niet uit maakt om ze 3 euro of 160 euro kosten, maar moeten ze perse HDMI 1.3 zijn (ik las dat de Xbox alleen 1.2a ondersteunt) en is het belangrijk dat je goldenplate neemt?
    Ik zoek er één van ongeveer 2 meter, die zitten vaak rond de 10 euro (golden platen, HDMI 1.:cool: is dit goed genoeg? Vergulde kabels zijn toch niet nodig?

    Alvast bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2009
  19. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb gister meteen contact opgenomen met redcoon, kreeg een retour bericht en ze komen hem woensdag op hun kosten ophalen (ivm pinksteren pas woensdag):mad:
    zij sturen hem op naar samsung en ik krijg dan meteen een nieuwe toegestuurd.

    er is mij toegezegd dat dit max. 10 werkdagen in beslag neemt.
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe weet je dat het goldenplate is en geen goud kleurig laagje verf ;)

    Artikel van Kassa al gelezen.
    http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=4296485

    Dat is nu het probleem van een online shop :mad:

    Twijfel nog of ik mijn nieuwe versterker laat opsturen of toch zelf ga ophalen in de winkel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina