Team Celsus

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alpha Gsus, 31 mei 2009.

1. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0

Wie zijn wij?
    Team Celsus is een gedreven eSport organisatie met teams op de Xbox360 en PC. Zij spelen in zowel online als offline toernooien. Aangezien dit een Xbox forum is, zal ik deze bovenaan rangschikken ;). Hier is een overzicht van onze Xbox360 teams/spelers.

Gears of War 2
    Mlnosha
    Super H17R1C3
    Super Gimbly
    iGilera

Call of Duty 4
    Celsus Edge
    Celsus Razor
    Celsus RaMBo
    Celsus Elmo

Halo 3
    Celsus MaZeR
    Celsus Baxter
    Celsus GreeNz
    Celsus Concept

Fifa 09
    Pomroy05

En hier is een overzicht van onze PC teams/spelers

American Army
    B!gzZ
    c0ca!nE (Team-Captain)
    skuNk
    flav
    uninvited
    her0!nE

Counter Strike: Source
    trll (Team-Captain)
    acidrain
    Deeq-
    reVicer
    Jesu

Call of Duty 4
    robzJE (Team Captain)
    Drake
    lukxzoR
    puNi
    Simon

Enemy Territory
    Wrobel (Team Captain), Ati_, FragStealer, Homer, n00n, R0SS, w3st, wiesiek, Xanah.

Trackmania
    JWH, AureL, blizz, Ddie, Hakki Junior, ironmikezor, Korre, McCoy , Paulo, Sandro, sani0, spy, Veng.

Wat doen wij?
    Op dit moment is onze site nog niet de lucht in, (www.team-celsus.org), hierdoor beperken we ons in het actief houden van de teams in online en offline toernooien.
    Zodra de site online is, zijn wij van plan toernooien te organiseren voor Xbox360 games. Meest waarschijnlijk Halo3 en CoD4. Bovendien verloten wij een Razor Game Mouse ter waarde van 100 euro onder alle nieuwe geregistreerde users. Dus ben er snel bij. De site is 7 Juni online. Mocht je verder nog interesse hebben in wat onze teams doen, neem dan eens een kijkje op onze twitter (www.twitter.com/teamcelsus) of support ons op http://www.ugame.net/teams/teamcelsus/.

Laatst bewerkt: 31 mei 2009
  2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vet logo!

Verder zitten hier ook genoeg mensen die PC games spelen dus ik zou het er gewoon bij zetten je weet maar nooit.

Verder veel succes :)

3. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Succes!

Toch maar weer aan het managen geslagen Gsus?

4. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja, heb momenteel bakken met tijd over. En aangezien ik voor geen meter kan gamen, leek me dit wel een mooie oplossing ;P.

Het Gears of War 2 team zal 13 juni aanwezig zijn op DG-events. Ik zal daar ook zijn om te coachen en wat foto's te maken voor op de site.

Maar Obscure, jij bent helemaal anti GoW2? Of bevallen de updates en nieuwe swaps je een beetje?

5. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat spelen jullie altijd met H3?

6. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    We spelen voornamelijk MLG rules, dus Team Slayer, King of The Hill, Capture the Flag etc. Het sterkste punt van het team vind ik toch wel Team Slayer.

Zoals je hier kunt zien in deze gameplay; komen ze mooi terug :)
    http://gameroom.mlgpro.com/view/liKlzcTIVbw.html

7. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ziet er goed uit:thumbs:

Ik zou graag ook wel met jullie spelen op MLG. Ben alleen net begonnen maar ik verlies de hele tijd door z'n kut-team.
    Heb ook wel een filmpje waarin ik speel, moet je maar beoordelen of het goed genoeg is.
    Klik

En kan iemand uitleggen hoe ik een filmpje van Bungie.net op kan slaan?:cool:

8. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, mooie stats ;). Het feit is alleen dat dit team al lange tijd bij elkaar is en al heeft afgesproken (betaald) om naar i37 te gaan. Dus ik denk niet dat zij op korte termijn iemand nodig hebben. Je kunt ze natuurlijk altijd toevoegen om wat tips te vragen, mocht je goed begaafd zijn in het Engels.

Maar het beste is om even te kijken op www.halo3forum.co.uk . Zijn zo veel teams die op zoek zijn naar spelers, ook beginners ;).

9. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142

Ja ik ben best wel anti GOW2. Maar ik heb het sinds februari ook niet meer gespeeld, na die eerste update vond ik het nog steeds niks. Toen heb ik gears 2 verkocht.

In het begin heb ik nog wel CM's gespeeld maar het was allemaal te veel campen met een hammerburst. En de shotgun is ook niet meer aan mij besteed.

Dus ik doe nu eigenlijk ook niks meer aan gamen behalve dan af en toe GoW1.

11. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Zeer goed Gears of war 2 Team, Heb al vaak tegen Spelers van jullie gespeeld Maar ja, Als je eens wil scrimmen/Clan matchen Add me/ stuur me een message ;)

12. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het doorgeven ;). Maar ze hebben het wel druk met een paar online toernooien en het DG-event 13 juni. Er zal echter nog wel wat tijd vrij zijn om te kunnen scrimmen, neem ik aan. Wat is je team momenteel?

13. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Zelf zat ik wel bij goede clans maar nu zit ik meer in een team Waar ik persoonlijk Veel ''Train'' zelf was ik ook vanplan om naar DG te gaan maar da ging nie door, zit nu ook op trial bij Nforce maar die weten het nog nie... Ik wil graag een team met een leider maar jah.
    het team:
    http://gamebattles.com/xbox360/gears-of-war-2/team/prototype360
    De clans waar ik bij heb gezeten: AmBusH Gaming Impact 360 Fearless Expression Gaming in Project Amazing 360.

Laatst bewerkt: 1 jun 2009
  14. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik heb volgens mij wel is tegen jouw gespeeld :). Maar misschien is het een optie om met Shaolin, Sweets en UnX naar DG te gaan? Moet je ze maar is voor stellen. Ben je al eerder naar een LAN gegaan?

15. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Uuhm, Jah een paar lan party's, (Gow 2 natuurlijk) Maar sweets ken ik heel goed, heb bijna altijd bij hem in de clan gezeten maar hij gaat al met een ander team.. Maar ik wil zo graag naar lan :mad:
    En ik zoek een goed team waar ik beter kan worden dus als het kan kan ik mischien contact bij jullie opnemen :)

Laatst bewerkt: 2 jun 2009
  16. Saihtamlord

Saihtamlord Achievement Hunter

Leuk Bevonden:
    0
    Doen jullie ook aan Call Of Duty 5?

17. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Goed om je vastberadenheid te zien ;)! Het GoW2 team heeft echter al 4 man die volledig zijn voorbereid op deze LAN. Ik zit zelf te denken om een team te maken aangezien ik daar toch ben. Dus neem even contact met me op via Xbox live of MSN; jorissie91@hotmail.com.

Saihtamlord, Call of Duty 5 wordt wel gespeeld op de PC maar niet competitief. Over het algemeen wordt CoD5 ook niet gezien als een game waar de competitie gezocht moet worden, daar is CoD4 al voor! Dus nee, we doen niet niet aan Call of Duty: World at War.

18. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben zeer geintereseerd :D

19. 1nfinity

1nfinity Show your Skill

Leuk Bevonden:
    0
    En ik ook maar dat weet je al ;)

20. Saihtamlord

Saihtamlord Achievement Hunter