The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn veel sidequests die je overal kan vinden, niet alleen in steden. Ben je wel ff mee bezig als je die allemaal wil halen 8)

3. jessed

jessed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mjah, maar ik denk toch dat ik die sidequests bijna allemaal heb gevonden hoor.

Ik heb daarnet nog een uur of 2 rondgelopen en naar rumors gevraagd, mensen aangesproken, ... en geen enkele missie meer gevonden

Met verborgen missies bedoel ik echt missies die je krijgt door bv in een bepaalde inn te slapen, of andere dingen doet die niet vanzelfsprekend zijn. De missie's van gewone inwoners heb ik denk ik, wel bijna allemaal

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nee hoor, maandje als je weet hoe. Hij zegt toch ook Wiki Oblivion. Je weet wel wat mijn gedachte verder nog is als je deze topic een beetje gevolgd hebt. ;):)

5. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    @ Yello: eh.. nee geen idee hoe jij hierover denkt

@ jesse: heb je bijvoorbeeld ook al goed (schat)gezocht in je skingrad huis?
    heb je al ayleid statues gezocht voor umbacano? heb je al alle wijn gevonden in forts? ik kan ook niet veel meer bedenken.
    verder kan je wel gewoon aan SI beginnen, je kan toch wel terug waarneer je wilt.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Guides, guides en nog eens guides. Of liever: De Guide waar alles in staat, heb je zo alles gevonden en is nog erg vet ook. ;)_O_

7. jessed

jessed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thx voor de reactie!

Maar ik heb reeds schatgezocht (en gevonden \o/) in mijn skingrad-huis, de missies voor umbacano gedaan en de missie voor die shadowbanish wijnen heb ik ook al. Ik heb echter nog maar 2 wijnflessen (heb er ook 2 van verkocht :mad:)

Maargoed, ik denk dat ik nu wel zo goed als alle missies heb :)

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    EDIT: Oh, laat maar. Weet al wat er in het Skingrad huis is (wilde dat vragen).

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Die Shadowbanish flessen respawnen toch gewoon? Als je nu naar Fort Magia gaat liggen ze er weer lijkt me..

10. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    ben ik niet met je eens:9, ik vind het het leukste om alles zelf te vinden omdat je zo vaker versteld staat van verassingen(bv. Springheel Jack)
    Oblivion moet je niet met guides spelen, je moet de servers uitlopen en dan gewoon maar wat gaan rondlopen.:)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Klopt, maar als een eventuele TES V qua ontdekking hetzelfde effect zou hebben als met WoW, waar ik ook guides gebruik, zit dat wel goed. Echt, sta daar ook compleet verrast soms te spelen.

Dit neemt trouwens niet weg dat je wel gelijk hebt; heb me ook met guides nog vaak verrast gevoelt. Niet alles wat er in grotten etc zit staat erin, het is vooral character en quest builded gemaakt.

Immers: In zulke grote games kom je altijd de gekste dingen tegen, had ik ook met Mass Effect waar de guide direct van gekocht werd zodra ik de game had. ;):9

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Zonder guides raak je altijd meer verrast, dat is een feit..
    Net zoals ik een keer in een grot kwam, waar ik een hek openkreeg door een pijl op een standbeeld te schieten! Als je dat eerst leest in een guide, is dat gewoon niet tof.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Toch heeft die missie mij net zoveel geraakt als jullie hoor, maar dan had je bij mij thuis moeten zijn toen ik die voor het eerst speelde. Maakt ook niet uit, als je het spel toch meer dan 100 uur of 200 uur gespeeld hebt zegt het in wezen al genoeg. ;):)

14. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Een guide is wel handig in bv character creation, ik kan nogsteeds niet wijs worden uit al die sliders, ik probeer het wel steeds weer, maar om een character echt mooi te maken is retemoeilijk. is daar mss een guide voor? :9

15. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Betwijfel het. Er bestaan geen 'lelijke characters' want iedereen heeft zijn eigen smaak.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat vind ik een goede uitspraak. Ik maak meestal, als ik aan iets nieuws begin, vlug een poppetje aan en klaar. Met Mass Effect neem ik bijvoorbeeld altijd een standaard Shepard en al helemaal geen vrouwelijke. Zelfde geld voor deze game, heb ook geen zin om een 30 minuten te klooien met die mogelijkheden. In TES V moeten ze het gewoon net zo simpel maken als in veel andere games waar je je eigen ik kan maken. ;):9

17. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    zeker wel: probeer maar eens die nose sliders uit, platneuzen staat echt alleen bij Orcs. Om een echt mooi karakter te maken ben je wel ff bezig(zie ook de Beautifull oblivion Characters Thread in de Bethesda(Mod) forums.

ben ik niet met je eens, ik geef toe dat Oblivion iets te veel van het goed is maar zoiets als ook in Skate 2 zat vind ik toch eigenlijk wel heel leuk(gewoon iets te zeggen hebben over hoe je char eruitziet). Ik hoop dat dit systeem wat nu in Oblivion zit gewoon word aangehouden. het is nl. best leuk om soms wat te proberen totdat je tevreden bent. Terwijl jullie gewoon door kunnen skippen naar de game.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik ben best lang geweest met character creation.. Maar mijn blonde Bosmer ziet er wel vet uit IMO :D.

Maar het echte lange werk begint bij je majors kiezen enz..

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Even over Skate 2: Simpel is toch ook vaak leuk, uitgebreid kan dat minder snel zijn denk ik. Kiezen tussen 24 verschillende smaken softijs lijkt me ook niet makkelijk. ;):b:

20. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    hehe ik heb die touch of rage die jij me aanraade gekocht, en heb me echt rot gelachen om hoe die gozer door heel de imperial city heenrende achtervolgt door een stuk of 7 guards8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina