Van CSI komen nog genoeg herhalingen. op Gametrailers en G4TV is het (als het goed is) in HD te volgen. Niet HD, maar wel een live stream: http://www.xbox.com/en-gb/E309
Van die filmpjes van de E3 niet wil je zeggen Het eerste uur zal toch wel brak zijn met wat nieuwe arcades e.d., is bijna elk jaar zo. Laatste half uur is meestal het tofste maar dat zie ik dan wel de volgende dag.
Ja van de E3 ook, maar dat is een live ervaring, en dat terwijl CSI zowat iedere dag komt. E3 is unieker om live te ervaren. Maar ik vind CSI sowieso niks, dus verwacht geen objectieve mening van mij. edit: Het is trouwens wel te hopen dat de streams de drukte aan kunnen. + een beetje redelijke kwaliteit hebben. Die HD streams zijn leuk, maar denk ik niet de beste keuze.
Is mijn vaste maandag programma dus ja, niets komt tussen mij en de maandag programmering Hopelijk is hij wel beter dan die van vorig jaar. Dat Rockband gedoe duurde imo toen echt veels te lang samen met wat andere aankondigingen, kon ook komen omdat hij steeds de startknop in bleef drukken Edit:// Elk jaar gaat dat wel goed eigenlijk. Maar ik gooi wel 3 schermen open om zeker te zijn van een werkende stream.
Jack Black die een metal liedje komt zingen over Brutal Legend, of een gregoriaans mannenkoor die al zingend de nieuwe Halo game aankondigen
Bah. Dan hoop ik liever op D9lphiki's 2e idee. edit: Dat kan toch eigenlijk niet over Lips gaan. Die is al aangekondigd en dus niet bepaald een last minute verassing te noemen.
Wait die persconferenties zijn zo laat op de avond? Ik dacht dat die stuff overdag zo zijn. Of zijn deze tijden al aangepast naar Nederlandse tijd? Want lijkt me stug dat er een persconferentie om 2 uur snachts is tenzij het een hoop griezelgames zijn ofzo.
Games die zó groot worden dat ze vanaf de harde schijf gespeeld moeten worden of vanaf de nieuwe xbox720
Dit zijn gewoon onze tijden: Maandag Microsoft Press Conference (19:25 - 20:55) EA Press Conference (23:00 - 0:30) Ubisoft Press Conference (3:00 - 4:30) Dinsdag Nintendo Press Conference (18:00 - 20:00) Sony Press Conference (20:00 - 22:00) Dus om 3 uur vannacht begint Ubisoft dus.