nou xbox 360 bezitters hoeven zich nog niet te vervelen dit jaar. Damn had er zeker minder van verwacht. Ben verrast!
Woehoeee project NATAL is gewoon the FUTURE!! Ik denk dat dat nog te vroeg is voor deze generatie........ Het gaat te snel met de technologie..........
Denk eraan dat ze alleen exclusives lieten zien. Ontbrekende titels zijn dan niet exclusive waarschijnlijk. Zeer slim om alleen de exclusives te laten zien trouwens, echt brilliant gedaan. edit: waar was rare?
We hebben dus nu: Hardware: Project Natal - motion & voice controll - release "?????? Downloadable Content Beatles: All you need is love Modern Wafare 2: 2 map packs Xbox Live Arcade Shadow Complex (XBLA) Joy Ride 360 exclusives: Left 4 Dead 2 Crackdown 2 Splinter Cell Conviction Forza 3 - Met video upload - oktober release Halo 3: ODTS (coperative play - Firefight + Halo: reach MP Beta!!!!) Halo: Reach !!! - Fall 2010 Alan Wake Xbox Live: Last.fm - Voor gold members zonder extra kosten Netflx - Us Only - Helaas Sky TV - UK en Ireland - helaas Zune Video Marketplace gelanceerd - instantly - 8 - >naar 18 .. ook NL !!!! Herfst 2009 Zune - Movies Live Party ...dus je kan samen een film of sport kijken Facebook Twitter Last.fm
Zo vet was het ook niet. Zelfs geen Perfect Dark voor XBLA :{. Maar goed, een nieuwe Metal Gear Solid game \o/ (of het nu 360 of PS3 is maakt me niet uit).
Deze motion sensor kunnnen we zeker verwachten voor de volgende windows zeg maar dag muis/.... Maar wat een sicke sicke presentatie was dit.. alleen vettte shit.. en dan hebben ze niet eens de third parties erbij gehaald... hoe vet is dat Bovendien,, de graphics bar is weer gestegen... Hoe vet zagen alle games eruit.. super vet.. kon moelijk alles volgen.. omdat er zoveel nieuwe info was..
Wat is dat gedoe met dat ventje Milo dan? Je gaat mij niet vertellen dat dat je soort huisdier is, toch?
IK denk dat we gerust kunnen stellen dat dit by far the most impressive press conference is van MS ooit. Al werk ik er uiteraard zelf
Dat Natal ziet er wel degelijk uit maar of developers het ook gaan gebruiken is een 2e.. Het zag er wel apart uit toen ze die olifant gingen maken