[gb]De Beta[/gb]
[gb]Wat?[/gb]
Vanaf 3 mei (in 2010 dus voor het geval je dit in de verre toekomst zit te lezen) gaat de Halo: Reach Multiplayer Beta van start.
[gb]Waarom?[/gb]
Bungie wilt hun nieuwe ideetjes op ons uittesten. Zijn de wapens / Armor Abilities overpowered of juist onderpowered? Moeten ze misschien hun netwerkcode aanpassen? Zijn de controls vreselijk?
Wij zijn er om dat uit te vinden.
It's all about the feedback!
Niet huilen dus als je een bug of glitch tegenkomt. De game is nog niet af.
[gb]Hoe?[/gb]
Om mee te kunnen doen aan de beta heb je de volgende dingen nodig:
- Een TV
- Een Xbox 360 (het liefst inclusief controller)
- Internetverbinding
- Xbox Live Gold membership
- Halo 3: ODST
- 1.2 GB ruimte op je HDD
- Vrije tijd
- Skills*
*Optioneel
Ergens op 3 mei (het is nog niet bekend hoe laat precies) drukken ze ergens bij Bungie/Microsoft op een magische knop en kun je via de Halo 3: ODST campaign disc de Halo: Reach beta spelen. Eerst downloaden, en dán pas spelen natuurlijk.
[gb]Leuk![/gb]
Ja! \o/
[gb]Wat zit er in de beta?[/gb]
Ah, meer details... Ok, hier gaat ie.
Playlists
Niet alle playlists zijn vanaf de eerste dag te spelen. Dit is de planning:
- Grab Bag – May 3
- FFA – May 3
- Arena - May 3
- Invasion - May 7
- Network Test 1/Generator Defense - May 14
Gamemodes
Grab Bag
Headhunter
Stockpile
FFA
Arena
Generator Defense
Invasion
Invasion Slayer
Maps
Powerhouse
Sword Base
Overlook
Boneyard
Wapens
Dat zie je goed! Geen Battle Rifle meer. In de beta niet, maar ook in de full game zal ie niet meer verschijnen
Voertuigen
Over ieder voertuig zal wel weer wat te vertellen zijn, maar ik houd het bij het belangrijkste voertuig:
Jaah... dat wordt wennen!
Armor Abilities
Als je het kort door de bocht wilt zeggen... Halo's versie van Call of Duty zijn Perks.
Dit zijn ze:
Jetpack
Active Camo
Armor Lock
Sprint [Alleen te gebruiken met Spartans]
Evade [Alleen te gebruiken met Elites]
Loadouts
Credits
Meer
[gb]Hoe bestuur ik dit?[/gb]
Dat zijn de default controls. Er zijn hierbuiten nog 5 andere mogelijkheden (waaronder de good old Bumper Jumper), dus je zal vast wel een control scheme vinden wat bij jou past!
[gb]Kan ik bij de beta weer mijn statistieken bekijken?[/gb]
Ja! Zelfs nog uitgebreider dan bij Halo 3. Bedenk wel dat je stats na de afloop van de beta hoogstwaarschijnlijk gewist worden.
Klik hier voor een uitgebreide uitleg over de dingen die je van Bnet kunt verwachten.
[gb]Wat kan ik nog meer buiten mensen ownen?[/gb]
Helaas zit er geen Forge in de beta, maar wel de Theater mode! Je kunt dus naar hartelust foto's en filmpjes maken.
[gb]Hoe lang duurt de beta?[/gb]
Dat is op dit moment nog niet bekend. Het enige wat is gezegd is dat het niet langer zal duren dan nodig is. Lekker duidelijk he?
Deze is iets duidelijker: 'Verwacht niet dat de beta langer gaat duren dan die van Halo 3. Die duurde als ik me niet vergis zo een 3/4 weken. Ik zou dus hetzelfde verwachten als dat.
[gb]Uhm...Dank je, dit is wel voldoende[/gb]
Sorry. Ik had nog veel meer informatie kunnen plaatsen.
Dit zijn in ieder geval de basics, en de rest vind je wel uit als je de beta speelt!
Hier dan stiekem ook nog de nieuwe Social Features.
En als laatste even de trailer van de beta:
UPDATE
Bungie heeft nu hun eigen Beta Guide online gezet! Is er nog iets wat niet duidelijk is, check dus onderstaande guide.
|