~~ Platforms Xbox 360 ~ Uitgever Microsoft ~ Developer Ruffian Games ~ Genre Actie, Sandbox ~ Releasedatum 9 juli 2010 [gb]Informatie/gb] Crackdown 2, het vervolg op de bekroonde avonturengame in een verticale wereld, is de ultieme actiebeleving in een open wereld, alleen beschikbaar op de Xbox 360®. In de game ben je rechter, jury én beul in een enorme stad, waar je overal kunt komen om de boel te verkennen. Crackdown 2 tilt multiplayer gamen naar geheel nieuwe hoogten voor de ultieme co-op en competitieve multiplayer-beleving, waarin jij en je vrienden volledige vrijheid genieten om te verkennen, vernielen en verbrassen terwijl je de vrede en het recht herstelt in Pacific City—met inzet van alle noodzakelijke middelen. [gb]Screenshots/gb] [gb]Trailers/gb] [gb]Achievements/gb] TBA [gb]Boxart/gb] [gb]Officiële Website/gb] http://www.xbox.com/en-US/games/c/crackdown2/default.htm [gb]Opmerkingen/gb] Verassend had geen nieuw deel verwacht .
soort van zombie outbreak, in een moderne stad weer, ik kan me niks beters voorstellen om eerlijk te zijn.. als ze gewoon weer gebruik gaan maken van hetzelfde upgrade systeem en het spel wat meer diepgang gaan geven, wordt dit een heeeele toffe titel.
En ik zit opgescheept met het Crackdown 1.5 topic. Ik had op XBW moeten blijven tijdens de persconferentie. Anywee; ik kijk er naar uit, dat is zeker
vage startpost /Mod Vage post... en dit is geloof ik niet de eerste keer dat ik iets tegen je zeg over je nutteloze posts... - Pegas
Iemand een filmpje? @ Gamekid360, lekker nuttige reactie, wat vind je er precies vaag aan dan? En anders help je hem door te zeggen wat hij kan verbeteren.
Tof! Bedankt, man wat ziet het er goed uit. Geen Cellshaded meer, al vond ik dat niet erg in deel 1, en het ziet er wel erg mooi uit kwa gezichtsuitdrukkingen. Deed me een beetje aan Mass Effect denken. @ Fii, echt he hahaha.
Cel Shading Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie Ga naar: navigatie, zoeken Cel-shading (rechts) Cel Shading is een techniek die in computerspellen en animatiefilms wordt toegepast om computergegenereerde graphics handgetekend te laten lijken. Het resultaat hiervan is vaak niet erg realistisch, maar wordt vaak toch als mooi ervaren. Kom op, ben je nou een gamer of niet?
Oohh, daar zat ik niet eens op te letten omdat de gameplay zo tof was . Maar begrijp nu wel wat je ermee bedoelt .