Heb alles gemist vanwege het werk en ik heb geen zin 50 pagina's door te lezen Dus kan iemand even een overzichtelijk lijstje maken over het nieuws van Microsoft? Alvast bedankt
Ik ben onder de indruk van wat Natal, echter het gebruik er van wat ik tot nu toe heb gezien vind ik maar zo zo..... Tis erg casual, waarom dan niet gewoon voetballen in het park? Voegt gamen niet iets toe wat normaal NIET kan? Het hele Mylo gedeelte stond me ook tegen, een dergelijke interactieve relatie met een paar pixels kan nooit gezond zijn. Indrukwekkend dat wel. De games waren super! MGS naar de 360, dus eerst deeltje 4 uitspelen. ODST zag er goed uit! En ik ben maar wat blij met Crackdown 2, was zo te zien volledig gerestyled. L4D2 vind ik erg vroeg, al ziet het er erg vermakelijk uit...heb het spel nog maar een week! Splinter Cell moet leuk zijn voor de fans. Alan Wake was gewoon bizar, maar toen ik de releasedatum 'spring 2010' hoorde toch wel behoorlijk teleurgesteld. Games als Heavy Rain kunnen denk ik voor Natal erg gaaf zijn. Last.fm is een vette toevoeging, helaas doe ik niks met dingen als Twitter en Facebook. De videomarketplace komt misschien wel naar Ned, maar de prijzen zullen denk ik erg hoog liggen. In usa waren ze iig een stuk hoger dan het huren van Blu-ray Vette conferentie, met gave games en een Natal wat ik in de gaten ga houden. Dit kan Sony morgen no way toppen. Ze zijn niet in staat om een dergelijke allround presentatie neer te zetten. Vond veel sprekers wel erg houterig... en miste Mass Effect 2 trouwens!
Als je nou de moeite neemt om één pagina terug te kijken.. om je de moeite te besparen: Zet dit anders even in de startpost, als het er al niet staat.
Ik weet toch niet,morgen komt sony met uncharted 2,god of war 3 en misschien metal gear solid 5,en ik verwacht nog meer toppers,en dat terwijl ms met splinter cell en alan wake,forza 3,crackdown 2 komt.En voor de rest de wii nadoen
De laatste keer dan We hebben dus nu: Hardware: Project Natal - Milo (motion en voice controlls) Downloadable Content[/B] Beatles: All you need is love Modern Wafare 2: 2 map packs Xbox Live Arcade Shadow Complex (XBLA) Joy Ride 360 exclusives: Left 4 Dead 2 Crackdown 2 Splinter Cell Conviction Forza 3 - Met video upload - oktober release Halo 3: ODTS (coperative play - Firefight + Halo: reach MP Beta!!!!) Halo: Reach !!! - Fall 2010 Alan Wake Xbox 360 MP: Final Fantasy XIII Metal Gear Solid - Rising (multiplatform) Xbox Live: Last.fm - Voor gold members zonder extra kosten Netflx - Us Only - Helaas Sky TV - UK en Ireland - helaas Zune Video Marketplace gelanceerd - instantly - 8 - >naar 18 .. ook NL !!!! Herfst 2009 Zune - Movies Live Party ...dus je kan samen een film of sport kijken Facebook Twitter Last.fm
Ik denk dat project natal (minority report) de wereld gaat veranderen .. .. avatars worden menselijker
Perscon. ook juist live gezien. Goed gebracht wel, geen gezaag enzo. Was best cool. Forza 3 is echt enorm vet. Alan wake was de mooiste game(sfeervol!). Splintercell viel mee. Mgs ook op xbox, cool ,maar te verwachten. FF wisten wel al, project natan, best vet, maar of het zo gaat inslaan weet ik niet. En dan nog aankondigingen van crackdown 2,... maar geen ingame beelden, vind ik wel spijtig, maar swat. Maar toch had ik over het algemeen iets meer verwacht. Ik bedoel, wat ik nu de voorbije dagen van Sony gezien heb is al veel(uncharted 2, god of war 3 en heavy rain filmpje... en hun nieuwe psp is heel mooi is) en hun perscon. moet nog komen. Ik had iets meer gameplay stuff willen zien op de xbox pers en ook een handheld. Maarja, benieuwd of Sony morgen fel gaat inslaan...
Maar 100 keer beter dan halo,voor mij toch en crackdown 2 was te verwachten en forza 3 ook,splinter cell zag er wel goed uit.Ik had meer verwacht,fable 3-gears of war 3
Nog een laatste aankondiging Microsoft's E3 keynote was so jam-packed the company decided to wait until afterwards to announce what might be the biggest new feature of them all: on-demand access to full retail games. The service will launch in fall with 30 titles to start, and new games will be added weekly, with pricing to match retail. The best part? Purchases can be made directly with a credit card, no pesky Xbox points required. More pics of the system after the break. Developing...
Wat?! Hoe vet is dat.. alleen moet je met creditcard betalen, dat is wel erg zuur. Moet ook iedereen z'n HDD uitbreiden haha.