Forza Motorsport 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nurburgring, sebring en suzuka iig. dat zijn iig de 3 leukste uit forza2, dus dat is een pluspunt. nu maar hopen dat ze niet met laguna seca en road america gaan komen.... maar meer nieuwe circuits zoals spa, bathurst, monaco

2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Zandvoort ook natuurlijk!

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Laguna Seca zat in FM 1&2 dus dat zal wel goed zitten :)
    Road America zat toch ook in beide games?

4. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lees mn post is;) ik wil juist niet dat die circuits terug komen, omdat ze saai zijn en in elke racegame zitten

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    IK zou Franhorchamps wel willen of nog beter, Zolder maar dat zal wel niet het geval zijn.

6. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Okey,nu ben ik niet vaak meer van games onder de indruk,Maar dit ziet er echt absurd supervet uit!!!!Echt loodzwaar,zelfs het Forza logo is mooier geworden haha.

7. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Check de website ook.. het ziet er allemaal, luxer uit vindt ik.. sjiek is het woord dat in me opkomt als ik alles zo bekijk.. stijlvol en al veel, veel mooier dan FM2.

8. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    O, ok :)
    Ik vind Laguna Seca echt een super circuit! En juist niet een circuit dat in elke game zit. N'Ring is meer een track die in elke game komt ;)

Maarja, laat ze er allemaal maar inzitten. Maar nu ook nieuwe tracks, als Le Mans en bijvoorbeeld een Zandvoort!

9. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Waarom heb ik zo'n donker bruin vermoeden dat FM3 nog verder de Arcade richting in duikt en dat er erg veel nadruk gaat liggen op driften?

10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Heb ik ook wel na het zien van het filmpje van die video feature.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Dat zou wel minder zijn, maar als de paint optie nog dikker en uitgebreider wordt is dit een zekere must-have.

12. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Is toch gewoon een over-the-top-kijk-is-wat-hier-mogelijk-is teaser?

13. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Als het voor NFS was geweest had ik "ja" gezegd. Mar dit was toch altijd de "zogenaamde Sim-Racer"?

14. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Laten we hopen, maar van wat ik begreep heb begrepen zou dat filmpje gemaakt zijn door medewerkers via de video feature van Forza 3 zelf. Dus met andere woorde, het zou daadwerkelijke gameplay moeten zijn.

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Laguna Seca tot daar aan toe, maar Road America? Jij, daar reed ik mijn beste tijd allertijden. Weet hem niet meer uit het hoofd, maar was toen iets van 214 van de wereld ofzo. Vet circuit gewoon, ideaal voor hoogteverschillen en snelle auto's.

Wil in Forza 3 ook niet beginnen met een snell auto, want na een paar dagen reed ik al sneller dan je waar ook in Europa mag. Hoop dat ze de stapjes naar snellere wagens ook meer streamen zodat je niet als een onervaren chauffeur dure auto's aan gort rijd. Nee, die behandel je zelfs digitaal met respect. ;):9

16. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt toch wel weer R1 in enzo.. :p ?

Laatst bewerkt: 1 jun 2009
  17. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ik denk dat die beelden alleen show-case is geweest. Ik geloof er niets van FM3 een arcade achtige game gaat worden. Dat kunnen ze niet verkopen aan hun wereldwijde community. Tevens vraag ik me af in hoeverre het grafische deel terug gaat vallen tov. de getoonde beelden.

18. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Che (turn 10 medewerker) heeft al aangegeven dat de physics hardcore worden.. niks geen arcade onzin.

19. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Hij komt al in oktober en stiekum hoop ik 1 oktober. :D
    400 auto's, 100 banen, cockpit view WOEHOE!

20. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Wat ik juist wel knap vind is dat de makers na zo'n vrij korte tijd,na Forza 2 nu met zo'n game kunnen komen en dan op zoveel vlakken vooruit gaat.En dat zet je toch aan het denken,de makers van GT doen er jaren over en wat dan alleen beter word zijn dan graphics en net iets betere sim gehalte and that's about it really.

De makers van Turn 10 hadden makkelijk op safe kunnen doorgaan,door Forza 3 zonder incar view en dezelfde opset te laten en ze zouden er dan nog mee weg gekomen zijn ook.Maar niks van dat alles,maar pakken ze groots uit en halen ze alles uit de kast van de 360.In het begin dacht ik dat deel 3 juist meer een nog serieuzer circuit racer zou gaan worden zonder fantasie tracks,maar dit had ik echt niet verwacht en petje af voor het Forza team hoor,respect!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina