MS conference impressies:
- The Beatles Rockband: YES YES YES, RB is mijn favo game ooit, en The Beatles een van mijn favo bands aller tijden, en deze matchup is een match made in heaven!
- Tony Hawk Ride: Slaap, dit ga ik nooit kopen. Controller ziet er belabberd uit, veel te veel gedoe.
Modern Warfare 2: Gameplay ziet er wederom top uit, maar die engine is verouderd zeg, na Killzone 2 ziet dit er wel erg oud uit. Nieuwe engine graag!
- Final Fantasy XIII, ik heb het gevoel dat ik hem op de 360 ga kopen, puur voor de achievements omdat ik weet dat ik deze KAPOT ga spelen
- Shadow Complex- WTF hoopte dat Gears 3 werd aangekondigd , ook al ziet dit er ook wel ok uit.
- Joyride: Meh, maar wel gratis, dus toch wel leuk.
- Crackdown 2, YES YES YES, ik vond Crackdown zo vet, deel 2 heeft zoveel potentie!
- Left 4 dead 2, Nu al????? Ben nog lang niet klaar met de eerste man!
- Splinter Cell 2 Conviction, beter dan zwerver Sam, ziet er erg! goed uit!
- Forza 3, holy crap dat ziet er vet uit, Cockpit view, 60 FPS! Sony moet wel met een hele vette GT 5 komen morgen anders ben ik echt afgeknapt op GT5.
- Halo ODST, meh, ben nooit een grote Halo fan geweest, en dat gaat dit niet veranderen.
- Halo Reach, uhhhh ok boeit me ook niet echt.
- Alan Wake - HOLY CRAP dat ziet er goed uit, eindelijk weer een echte adventure/horror! Vette animatie!
- Last FM- Vet, ben benieuwd hoe dit mn last.fm account gekoppeld gaat worden. Leuke feature.
- Sky. Bleh Engeland, hebben we niks aan.
- Films in HD, hopelijk ook in NL!
- Live Party, ok grappig.
- Facebook, interesseert me niks.
- Twitter- Dit vindt ik wel grappig, twitter gebruik ik ook op mn Iphone dus dat is wel handig.
- MGS Raiden- OMG OMG, een nieuwe MGS en geen port, YES YES!
- Natal- Dit gaat nooit zo goed werken als dit, maar leuk idee.
Laatst bewerkt: 2 jun 2009