Waar was Driver Ubi ? Benieuwd welke demos binnenkort op Marketplace komen. Hoop nu op Forza 3 MET AUDI R8 PLEASE
Forza 3 Yoyride Left 4 Dead 2 Lips Number One Hits Crackdown 2 1 VS. 100 Splinter Cell Trailer Splinter Cell gameplay Halo Reach Halo ODST Project Natal Mini Ninjas E3 Trailer Mass Effect 2 Disc Trailer Dat was het. Staat erop.
thnx. Het belangrijkste staat er. Die Splinter Cell gameplay MOET ik gewoon nog een keer in HD bekijken.
van conviction deed de trailer op 1 moment echt op 24 lijken. ''who are you working for?'' gameplay ook wel een beetje.
Nou als ik het zo zie heb ik niet veel gemist van EA. Benieuwd waar Nin en Sony mee gaat kopen... Sony vast iets met Home :') (flopje...) Nintendo met Mario 982?
MS heeft iig bizar uitgepakt. Ik ben benieuwd wat voor een impact al die sociale netwerken (Last.fm, msn, twitter, facebook) gaan hebben.
We shall see... Als ze het niet van plan waren om GT5 te showen zullen ze na het zien van Forza 3 er wel spijt van hebben.
Voor de verandering had ik dat al geplaatst. Nog iets speciaals bij de Ubi presentatie. Ghost Recon? Rainbow?
Weet ik, maar ik plaatste het voor Pegas even opnieuw. Ubi presentatie zoog.check startpost voor wat ze hebben laten zien.
Sony heeft tijd genoeg om die te tonen,voor race fans kan het wel mooi zijn forza 3 en gt5 in hetzelfde jaar.Straks mgs 5 op ps3,ik voel het,er komt ook al een nieuwe psp spel van mgs,de handheld van MS zal voor volgend jaar zijn zeker.
Maar misschien wel eerder dan GT5 Tis idd wel laat maar ja tegen die tijd ben ik nog steeds druk met FM3! Ziet er trouwens erg mooi uit. En dan te bedenken dat de X360 FM2 en FM3 heeft eer GT5 op de PS3 komt. Dat had ik zelfs niet verwacht. Tenzij Sony met veel vuurwerk komt vanavond, lijkt het er toch op dat ook 2009 weer niet het jaar van de PS3 wordt. Ongelofelijk.