Forza Motorsport 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Forza 3 wordt awesome! :cool:

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    [GT]50203[/GT]

/edit: SUV's en Eco-friendly cars! 8)

Laatst bewerkt: 2 jun 2009
  3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Net dat ik me begon te focussen op nfs shift,laat Forza 3 opeens van zich horen met screens en filmpjes en ik was al direkt weer verkocht.Maar deze game word weer voor mij zoals de eerste Forza,toen ik die game had speelde ik al bijna niets anders meer op de gewone X box.

Nog even over dat rewinden,tja ik maal daar niet zo om en ik vind het wel een toevoeging.Nu zal ik het zelf denk ik zelden gebruiken,en ik begin de race gewoon netjes opnieuw.Maar een vriend van mij die vloekte alles bijelkaar als die van de baan raakte,voor hem zou het wel zeer gunstig zijn.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan leuk racen zijn. Ik race iedere Vrijdag met Mini's. Dat is een van de leukste klasse om mee te rijden.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kom maar op auction house! Leuk interview, die man weet dus ook dat er mensen zoals ik zijn die 10 miljoen credits winst halen uit het handelen via het Auction House. ;):)

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Klopt. Toen ik samen met Shortbull, Forzaracing had opgestart reden we ook alleen met de Clio's. Heerlijke wedstrijden waren dat!

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het enige wat ik wel heel belangrijk vindt is dat je 25 man of meer online kan. Meer zal het misschien niet zijn. Je hebt altijd snelle en minder snelle racers en mensen daar tussen in. Als je dan met 25 man rijdt heb je overal in het veld competitie.
    Ik ben zelf meestal een top 10 rijder maar ik ben te langzaam voor de top 5 maar weer te snel voor de 15e plaats en daarachter.

8. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Wow. _0_
    Vanuit dit perspectief ziet het er wellicht een beetje vreemd uit, maar toch wow.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat vind ik dan ook weer een tikkeltje overdreven. Damn, waar heb je het voor nodig. ;)=(

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zo'n opstelling showden ze ook al ten tijde van Forza 2 launch.
    Lijkt me cool om een keer te gebruiken.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor een show is het idd geweldig.

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat maakt geen fuck uit, het is alleen dat er bij 25 racers, een vijfde snel achter komt te liggen, en vervolgens gaat lopen kloten door botsingen te veroorzaken e.d.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet waar ik race. In een public room wel ja. ;)

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    25 man is veeel meer kans op heibel idd.. Lijkt me sterk dat Turn10 rekening met jouw houdt aangezien public rooms belangrijker voor ze zijn.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wat denk jij dat er inderdaad gebeurt als je 25 man hebt en een stuk of 8 crashen. Yep, zwaar stotterend beeld, gekicked worden door die storingen en steeds meer noobs die het leuk vinden te beuken.

Ik ben ook niet goed, maar had wel eens met een stuk of 3 pro's afgesproken netjes te rijden. Krijgen we vlak voor de race nog 4 anderen erin, bij Forza 2 online. Wij met zijn 4en netjes aan die andere vier vragen of ze gewoon willen racen. Nee hoor; daarom deel ik zeer je mening in dit geval. 25 man leuk, maar dan alleen bij shooters. ;):)

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    25 auto's + 60FPS + damage = lots of lag! :+

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    You get the point! In het Mass Effect jaar 2184 kunnen we misschien lagloos met 25 man online racen, maar dan gamen we op een totaal andere manier. ;):9

Slaat imo nergens op mijn uitspraak, behalve dat we nog wel even mogen wachten op 25 mans lagloze racepartijen. ;):)

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan toch een private match opzetten? Of bij 360 racing aanmelden ofzo. Als je normaal wilt racen in iedere simracing is aanmelden bij zo club de enige mogelijkheid. En geloof me er zijn heel veel mensen die normaal willen racen. Kijk naar iedereen die hier post.

Nope helemaal niet.
    Vriend van mij rijd ook met race 07 op een best wel slechte pc maar draait gewoon 60fp op het hoogst en je krijgt totaal geen lag als je crashed.

Laatst bewerkt: 2 jun 2009
  19. JeePee

JeePee Guest

Ik doe het al een tijdje hoor ;) Die simbin games op de PC gaan moeiteloos met 30 man in een lobby ;)

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Klopt, maar dan komt mijn persoonlijke voorkeur voor de SP weer om de hoek kijken. Naast dat gebruik ik Live alleen voor Auction House. Van mij mogen ze daar de eerste 50 achievements wel meer vullen. ;):9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina